joguines beneficiència
- gemmaurrea
- :: gosset

- Entrades: 484
- Membre des de: dj. gen. 01, 2009 11:12 am
- Contacta:
joguines beneficiència
Hola famílies
L'isaac té 1 any, va ser el primer fill nostre, el primer net i besnet de la família paterna, i el següent net després de 11 anys de la meva família
Us podeu imaginar la bogeria!!!! Aquesta bogeria es va traduir en nombrosos regals quan el nen va néixer. Molts dels presents van ser joguines, que ara ja no utilitza, mòbils, mantetes de jocs... Estan com noves i em sap greu llançar-les.
Voldria saber si sabeu d'alguna entitat de beneficiència per les terres de girona que pugui recollir aquetes joguines i que el dóni un bon ús.
La robeta ja l'he anada reciclant entre alguns companys de feina...
Seria una llastima haver-les de llançar
g
L'isaac té 1 any, va ser el primer fill nostre, el primer net i besnet de la família paterna, i el següent net després de 11 anys de la meva família
Us podeu imaginar la bogeria!!!! Aquesta bogeria es va traduir en nombrosos regals quan el nen va néixer. Molts dels presents van ser joguines, que ara ja no utilitza, mòbils, mantetes de jocs... Estan com noves i em sap greu llançar-les.
Voldria saber si sabeu d'alguna entitat de beneficiència per les terres de girona que pugui recollir aquetes joguines i que el dóni un bon ús.
La robeta ja l'he anada reciclant entre alguns companys de feina...
Seria una llastima haver-les de llançar
g
Re: joguines beneficiència
Ara mateix a mi se m´acut que la Creu Roja, almenys a Manresa, fa recollida de joguines per la campanya de reis. Pots mirar on vius si també ho fan. O potser a càritas...
Hola Gemma,
Si, com el diu l´Anna, la Creu Roja cada any organitza recollides de Joguines a varies ciutats, moltes vegades en col.laboració amb ONG diverses. A Girona també. Si vols els pots trucar i que t´informin al 972200415.
Salutacions!
Si, com el diu l´Anna, la Creu Roja cada any organitza recollides de Joguines a varies ciutats, moltes vegades en col.laboració amb ONG diverses. A Girona també. Si vols els pots trucar i que t´informin al 972200415.
Salutacions!
QUADRES I MURALS infantils gallery/album.php?album_id=49 i també per grans
- gemmaurrea

- Contacta:
Merci gaupes
trucaré a càrites. Per Creu Roja m'hi vaig passar i per la campanya de reis només volen joguines noves... probaré de passar per Creu Roja de Salt (que és on hi ha més immigració) i també per Càrites
Merci de nou
trucaré a càrites. Per Creu Roja m'hi vaig passar i per la campanya de reis només volen joguines noves... probaré de passar per Creu Roja de Salt (que és on hi ha més immigració) i també per Càrites
Merci de nou
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
A part d'això pots mirar si en alguna llar d'infants els hi pot fer servei, la meva agraeix renovar juguets!
- gemmaurrea

- Contacta:
mira...
en això no hi havia pensat!!
avui mateix els ho diré
merci novament
en això no hi havia pensat!!
avui mateix els ho diré