DISTREURE'S AMB JOGUINES, ETC

Gatejar, caminar, correr i saltar.

solet
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dj. des. 20, 2007 9:44 am

DISTREURE'S AMB JOGUINES, ETC

EntradaAutor: solet » dc. març 11, 2009 8:57 am

Hola,

la meva peque ja té un any.. i ha començat l'època de què encara que li deixi al menjador, joguines i joguines per poder jugar, rotuladors per pintar, etc, i que jo em passi moltes hores jugant amb ella, llegint llibres, etc... la veritat és que he vist que és un cul inquiet, no para mai quieta i realment no es distreu amb les joguines.. juga 1 min, n'agafa una altra, juga 2 minuts, etc, etc...

algun consell???? li trec joguines i n'hi vaig deixant de tant en tant?

gràcies
Joona
:: papallona
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dv. març 06, 2009 9:26 am

Re: DISTREURE'S AMB JOGUINES, ETC

EntradaAutor: Joona » dc. març 11, 2009 10:05 am

Hola solet!
Potser sí que té massa joguines al seu abast i no sap ni per on començar... :gat: Jo provaria de "pactar". És a dir, preguntar-li a quin joc vol jugar i deixar-li ben clar que si en tria un NOMÉS jugarà a aquell, és a dir, que s'ho pensi mooolt bé. I si s'està un bona estona jugant soleta :camio: , felicitar-la i fer-li veure que també s'ho pot passar bé. O fins i tot proposar-li que si juga una estona sola, després jugaràs amb ella...no sé, és qüestió d'anar temptejant el terreny... o-o:) :-D :-D :-D
En fi, no sé si et servirà massa però és només una idea!
Sort! :ok:
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
INA
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 6:43 pm

EntradaAutor: INA » dc. març 11, 2009 10:25 am

Buf, això de distreure's sols és tota una història...

A mi m'ha passat sempre com a tu, moltes joguines i a l'hora de la veritat RES. Li vaig amagar unes quantes (com diu la Joona) perquè es concentrés amb poques, però tampoc em va funcionar massa bé.

Realment, s'ha començat a distreure amb el pas del temps. Ara té 21 mesos i A VEGADES juga soleta una estona, sobretot els caps de setmana quan està descansada. Quan arribem de la Llar a les tardes, mai ho he aconseguit ja que sestà massa cansada i de mal humor, i llavors només vol que jugui amb ella tota l'estona. O sigui que...

Hi ha nens que es distreuen més sols i altres no tant. Paciència. Això sí, quan vegis que juga soleta, no la molestis, diuen que en aquestes estones de concentració entren al seu món. Jo a vegades sento com parla amb els ninos (no sé què diu, però els hi explica coses) i la deixo fer...després li remarco que ha fet molt bé de jugar soleta. Ara li estem ensenyant que també pot mirar contes soleta. Li hem fet un raconet dels contes amb una colxoneta i li agrada bastant, s'hi fica i es posa a mirar contes.

Molta sort!!!!!!
Imatge

Imatge
formiga
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: dv. set. 15, 2006 10:20 am
Ubicació: Terrassa, catalunya

EntradaAutor: formiga » dl. ago. 24, 2009 9:39 am

Al nostre nen també li costa distreure's sol, ho fa, però només duran alguns minuts. Ens ve molt al darrere a veure què estem fent nosaltres. Li encanta mirar...
gemmaurrea
:: gosset
Entrades: 484
Membre des de: dj. gen. 01, 2009 11:12 am
Contacta:

EntradaAutor: gemmaurrea » dl. set. 28, 2009 9:35 am

L'isaac també és un cul inquiet. No es distreu sol gairebé mai, necessita constantment de l'adult, fins i tot l'educadora de l'escola bressol se l'ha d'endur al canviador quan esta canviant altres nens, per evitar que li plori perque la perd de vista.

Mica en mica, entre l'educadora i la família estem intentant potenciar que jugui solet, sense el contacte amb l'adult... però és difícil. M'han receptat grans dosis de paciència.

Ara, també t'haig de dir que quan està amb el pare, o amb l'àvia, i sobretot a l'escola bressol, es distreu menys i reclama menya a l'adult que quan està amb mi. Com que això també és normal, doncs no m'hi encaparro massa, i si em reclama, doncs m'hi estic amb ell, juguem, cantem, piquem de mans, piquem amb les olles... el que vulgui, si el nen vol mama, prefereixo donar-li mama que tenir-lo a disgut amb un osito
isa
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

EntradaAutor: isa » dl. set. 28, 2009 12:13 pm

gemmaurrea ha escrit:Ara, també t'haig de dir que quan està amb el pare, o amb l'àvia, i sobretot a l'escola bressol, es distreu menys i reclama menya a l'adult que quan està amb mi. Com que això també és normal, doncs no m'hi encaparro massa, i si em reclama, doncs m'hi estic amb ell, juguem, cantem, piquem de mans, piquem amb les olles... el que vulgui, si el nen vol mama, prefereixo donar-li mama que tenir-lo a disgut amb un osito

L'has clavat, la meva filla també és així, si hi ha la mama vol la mama, no es distreu sola per res....ara vull comprar una caseta d'aquelles grans de plàstic i posar-hi una cuineta o botigueta o algo així per aviam si juga a estonetes....però si ella vol estar amb la mama....doncs AMB LA MAMA!!!
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
gemmaurrea
Entrades: 484
Membre des de: dj. gen. 01, 2009 11:12 am
Contacta:

EntradaAutor: gemmaurrea » dl. set. 28, 2009 12:22 pm

...però si ella vol estar amb la mama....doncs AMB LA MAMA!!!

Sí, amb el meu home sempre fem conya, i li diem al nano que quan tingui nòvia li explicarem tot això... a veure si aleshores també vol tanta mama

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::