centre ginecologic sarria
centre ginecologic sarria
Hola a totes, algu va a la consulta al centre ginecologic sarria??, està al costat de la Corachan, a mi hem porta la meva gine i es diu Eva Martinez, i es maquissima, algú té alguna experiencia??
Petonets.
Petonets.
Re: centre ginecologic sarria
Jo hi vaig anar i hem portava la doctora Mora, era una noia maquíssima. No conec la teva doctora, ho sento.
Hola,
Jo hi vaig anar i em duia el Dr. Amat. Molt bé, fins i tot va venir a les 4'30 de la matinada del dissabte a fer-me la cesària! Ara, a les recepcionistes de l'entrada els has de fer una mica la pilota perquè si no són més seques...!
Jo hi vaig anar i em duia el Dr. Amat. Molt bé, fins i tot va venir a les 4'30 de la matinada del dissabte a fer-me la cesària! Ara, a les recepcionistes de l'entrada els has de fer una mica la pilota perquè si no són més seques...!
No la conec, jo tinc a la Dra. Maqueda de l´equip del Dr. Lluís Amat... Una bellisima persona!!!
Noies,
Jo m´hi faig allà les revisions anuals i n´estic contenta, però de cara a l´embaràs m´agradaria estar en mans d´algú que fos pro part natural. Sabeu si algun dels ginecòlegs del centre ho és?
M´agradaria començar i acabar l´embaràs a mans d´un mateix ginecòleg i no haver d´anar canvinat.
Gràcies!
Jo m´hi faig allà les revisions anuals i n´estic contenta, però de cara a l´embaràs m´agradaria estar en mans d´algú que fos pro part natural. Sabeu si algun dels ginecòlegs del centre ho és?
M´agradaria començar i acabar l´embaràs a mans d´un mateix ginecòleg i no haver d´anar canvinat.
Gràcies!
sinera ha escrit:Noies,
Gràcies!
Hola, soc la noia que va obrir el post, vaig donar a llum amb la doctora Eva Martinez, i de coña, vaig tenir part vaginal , amb epidural, però em va agradar moltissim, te la recomano al 100 %, va ser un part molt maco.
Hola Lina,
Ara resulta que m´he de canviar de ginecòleg!! Jo sóc d´Adeslas, i sempre m´havia visitat el dr Amat, però fa un parell d´anys que vaig aprovar oposicions i es veu que allà no tenen conveni amb Muface i no m´ho han dit fins ara!!!
No saps quin pal em fa tornar a començar!!!!!
Ara resulta que m´he de canviar de ginecòleg!! Jo sóc d´Adeslas, i sempre m´havia visitat el dr Amat, però fa un parell d´anys que vaig aprovar oposicions i es veu que allà no tenen conveni amb Muface i no m´ho han dit fins ara!!!
No saps quin pal em fa tornar a començar!!!!!
Alguna companya que darrerament s'hagi visitat en aquest centre?
la gine del meu primer embaràs ha canviat de mútua i ella mateixa m'ha recomanat la Dra Salvador que visita aquí.
Alguna opinió?
merciiii
la gine del meu primer embaràs ha canviat de mútua i ella mateixa m'ha recomanat la Dra Salvador que visita aquí.
Alguna opinió?
merciiii
Hola! Jo em visito en aquest centre amb la Dra Mora, es una doctora maquíssima, comprensible i molt professional. Estic encantada amb ella i amb el seu tracte, dona molta tranquil·litat. Lo únic que has de tenir paciencia perque te sempre cua, pero també treballen al centre altres ginecòlegs que son molt bons, el Dr. Amat es un bon professional, dra Maqueda també. Jo estic contenta amb la Dra. Mora i no m'importa esperar la veritat perquè despres el tracte es molt bo. Els parts ho fan a la Corachan. Espero haver pogut ajudar.
Jo també tinc la dra. Mora i... depèn!
Si el que busques és un tracte cordial i amable la Dra. Mora és molt maca...
Si busques anar més enllà, part respectat, etc... Ni la Dra. ni el centre són els adequats.
Jo a la setmana 30 he deixat de visitar-me allà almenys per l'embaràs...Per les visites rutinaries de ginecologia (citologies, ,etc ) hi seguiré anant.
Si el que busques és un tracte cordial i amable la Dra. Mora és molt maca...
Si busques anar més enllà, part respectat, etc... Ni la Dra. ni el centre són els adequats.
Jo a la setmana 30 he deixat de visitar-me allà almenys per l'embaràs...Per les visites rutinaries de ginecologia (citologies, ,etc ) hi seguiré anant.

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |