ANIMS ADA! Te'n sortiràs!
Re: ANIMS ADA!t e'n sortiràs!
peixitu ha escrit:hOLA NOIES,
només entro per donar molta força a l'ADa , la filla de l'Elide, sé que se'n sortirà HO SÉ.
Ho faig aquí perquè ella va ser la fundadora d'aquest post i ella va patir molt per aconseguir l'embaràs.
Estic convençuda que evolucionarà tot favorablement.
Ja ho he dit en un privi: l'Ada tirarà endavant.
ELIDE MOLTS PETONS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ostres, no sé de què va però puc deduir alguna cosa!
Elide, molts ànims que tot anirà bé, ... com diu el refrany: Dios aprieta pero no ahoga. Aquesta teva peque és una lluitadora! Sortirà bé!!!!
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
hola Elide, no se que te la teva peque, pero volia enviar-te molts anims. Els peques son forts i lluitadors. La meva va estar 1 mes ingressada al neixer i he vist de tot a neonats de St joan de deu. Molts anims, i si necessites res, aqui estic!
- igperadejordi
- :: tortuga

- Entrades: 321
- Membre des de: ds. ago. 08, 2009 2:45 pm
MOOOOOOOOOOOLTS ÀNIMS ADA!!!!!!!!!
ETS UNA SUPERCAMPIONA, IGUAL QUE ELS TEUS PARES... SEGUEIX LLUITANT, MOLT MOLT I MOLT!!!!
ETS UNA SUPERCAMPIONA, IGUAL QUE ELS TEUS PARES... SEGUEIX LLUITANT, MOLT MOLT I MOLT!!!!
- Elidé
- :: dofí

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
M'he emocionat en llegir el títol del post a l'índex del Socpetit. Moltes gràcies, Peixitu! 

Vinga petita, que tots els socpetitons/es t'enviarem molta energia... Ànims, d'aquí un temps et veurem a les trobades!!!
Muuuuak
Muuuuak
ELIDE, he llegit la vostra historia...i ara sé que l'ADA és una tiarrona, que se'n sortirà ja ho veuràs!!! Et desitjo tot el millor del món i que aviat puguis gaudir de la teva petita a casa. Molts petonets!

http://www.fertilityfriend.com/home/22e75d
01/07/10: ECO privi=2,150 kg
12/07/10:Control pes IVET=2,300 kg
26/07/08: Llevadora
DPP: 07/08/10
Elidé, no coneixia la vostra historia, acabo de llegir-ho al vostre blog. Només vull enviar-vos tota la meva energia, i dessitjar-vos que, d'aquí un temps, mireu a la vostra Ada valenta i us sembli mentida tot el que hèu pasat. Continueu lluitant tots 3 !!!. Molts ànims i molts petons. Endavant, familia !!!
Re: ANIMS ADA! Te'n sortiràs!
Elide... MOLTA FORÇA!!
L'Ada porta els gens d'uns lliutadors, TOT SORTIRÀ BÉ!
Una abraçada mooooooooooooooooolt forta!
L'Ada porta els gens d'uns lliutadors, TOT SORTIRÀ BÉ!
Una abraçada mooooooooooooooooolt forta!
Molts ànims Elidé!!!!
Sigueu forts i positius
La petita Ada se'n sortirà!!!!
Sigueu forts i positius
La petita Ada se'n sortirà!!!!

- Evakira
- :: zebra

- Entrades: 1326
- Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:51 pm
- Ubicació: Seguimos soñando contigo.....
Ja t'ho he dit abans Elidé!!
Ada es una VALENTA... i molt FORTA!!
Ada es una VALENTA... i molt FORTA!!Re: ANIMS ADA! Te'n sortiràs!
Hola Elide,
MOLTS ÀNIMS!!!!!!
Sou unes lluitadores!!!!!
PETONS!!!!!
MOLTS ÀNIMS!!!!!!
Sou unes lluitadores!!!!!
PETONS!!!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
4IAs, 3a FIV (-)
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
- kitiara
- :: dragona

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
Elide me han avisado de tu historia,
sólo entro a mandarte ánimos, mucha fuerza para ti, y un mini besito para la Ada, está demostrando ser una niña muy fuerte y luchadora.
Änimo!!!!
sólo entro a mandarte ánimos, mucha fuerza para ti, y un mini besito para la Ada, está demostrando ser una niña muy fuerte y luchadora.
Änimo!!!!
http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
Elidé ja t'ho he dit al altre post penso que l'Ada s'asembla molt i molt a tu, es una lluitadora nata, nomes hi ha una petita diferencia tu lluites per ser mare i ella lluita per ser filla, em penso que ho aconseguireu totes dues 
Elidé ha escrit:Entro per dir-vos que han aconseguit extubar l'Ada!!!Des de les 12:00 del migdia està en modalitat CPAP i els seus pulmons respiren solets (abans marcava el ritme la màquina), tot i que continua rebent oxigen pel nas.
Seid, si et plau corregeix-me si ho he explicat malament, que no voldria dir cap bajanada...![]()
Aquesta tarda he fet de mare cangur 4 hores seguides!!! Al final ja no sabia si el meu cos era meu o del veí, he quedat ben quadrada... L'Ada s'ha portat molt bé, només ha desaturat dos cops i s'ha recuperat de seguida. Una altra novetat és que ha estrenat un minixumet, tot i que encara xucla molt poc i no li ha fet un goig especial![]()
Estem molt contents, tant de bo l'extubació sigui definitiva!
ADA, MOLT BE!!!!!!
MOLTS ÀNIMS ALS TRES!!!
PETONETS!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
4IAs, 3a FIV (-)
- igperadejordi
- :: tortuga

- Entrades: 321
- Membre des de: ds. ago. 08, 2009 2:45 pm
Ostres que bé!
Quina lluitadora que és l'Ada! Cada dia més i més forta!!!! Molts ànims a tots tres que sou uns supercampions!!!
Quina lluitadora que és l'Ada! Cada dia més i més forta!!!! Molts ànims a tots tres que sou uns supercampions!!!
Molt bé ELIDE!!!!!!!!!!! és una gran noticia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VINGA ADA, TU SOLETA, QUE HAS DEMOSTRAT QUE POTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NOMÉS T'HAS D'ESFORÇAR UNA MIQUETA MÉS PERQUÈ EL PAPA I LA MAMA ESTIGUIN MOLT MÉS FELIÇOS I SOBRETOT MÉS TRANQUILS!!!!!!!!!!!!!!!
VINGA ADA, TU SOLETA, QUE HAS DEMOSTRAT QUE POTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NOMÉS T'HAS D'ESFORÇAR UNA MIQUETA MÉS PERQUÈ EL PAPA I LA MAMA ESTIGUIN MOLT MÉS FELIÇOS I SOBRETOT MÉS TRANQUILS!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.fertilityfriend.com/home/22e75d
01/07/10: ECO privi=2,150 kg
12/07/10:Control pes IVET=2,300 kg
26/07/08: Llevadora
DPP: 07/08/10
Elidé ha escrit:Hola noies!
L'Ada continua respirant soleta i ho fa prou bé, tot i que continua necessitant bastant oxigen. El CPAP li va caure també dijous (però me'n vaig adonar i no va passar res) i ha perillat altres vegades, perquè aquesta filla meva és com la cua d'una sargantana i no acaba de trobar mai la posició. La preocupació d'aquests dies és que li costa molt engreixar-se, ahir pesava 770 grams, a veure quan pesarà aquesta nit...El dia que arribem al quilo farem una festassa!!!
Elidé ha escrit:Ai, el quilet de l'Ada... Em sembla que es farà pregar molt... Acabem de trucar a l'hospital i hem tornat a caure dels 770 als 742 grams! S'ha de dir que avui ha vomitat una miqueta i li han parat la llet unes quantes horetes... En fi...
Em sembla que no conec a la Paula, però la veritat és que encara no em sé els noms de tothom, hi ha un fotimer d'infermeres!
Gràcies per seguir-nos, tinc la sensació que, amb tanta gent pendent d'ella, l'Ada només pot tirar endavant
MOLT BE, ADA!
Molts ànims per els tres!
PETONS!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
4IAs, 3a FIV (-)
Molt bé Ada!!! Gaudeix de la mami cangur, segur que això et dona encara més força!
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

Des de les 12:00 del migdia està en modalitat CPAP i els seus pulmons respiren solets (abans marcava el ritme la màquina), tot i que continua rebent oxigen pel nas.
El dia que arribem al quilo farem una festassa!!!