NO HEM PUC CONECTAR A LA WEB
Re: NO HEM PUC CONECTAR A LA WEB
Hola fa uns dies que tinc un gran problema!!!!
des de casa no em puc conectar a soc petit em diu que l'enllaç està trencat!!
en canvi des de altres llocs entro sense cap problema...
nosé que pot ser pq només em passa en akesta web...
algu em pot ajudar??
des de casa no em puc conectar a soc petit em diu que l'enllaç està trencat!!
en canvi des de altres llocs entro sense cap problema...
nosé que pot ser pq només em passa en akesta web...
algu em pot ajudar??
Ostres, em pensava que era la unica a qui li passava... jo vaig estar unes 3 setmanes sense poder entrar des de l'ordinador de casa, no s'acabava de descarregar la pagina, en canvi podia anar a quualsevol altra pagina.
Vaig escriure un missatge al Toni i em va donar l'adrec,a d'una web per veure quin numero de IP tens...i no se si va ser ell qui ho va arreglar o que, pero al cap de 4 dies ja vaig poder entrar com sempre...
Envia-li un missatge privat i li expliques que et passa el matix que em va passar a mi...A veure si pots entrar aviat des de casa!

Vaig escriure un missatge al Toni i em va donar l'adrec,a d'una web per veure quin numero de IP tens...i no se si va ser ell qui ho va arreglar o que, pero al cap de 4 dies ja vaig poder entrar com sempre...
Envia-li un missatge privat i li expliques que et passa el matix que em va passar a mi...A veure si pots entrar aviat des de casa!
conectat a la web www.vermiip.es i m'envies la teva IP per privat.. a veure si ho puc arreglar.. 
d'acord quan arrivi a cas ho faig (ara no tik per això empuc conectar)
moltes gràcies
moltes gràcies
Jo també tinc el mateix problema, he escrit un privat a Toni i espero que m'ho pugui arreglar aviat, gràcies!

Jo encara no em puc connectar des de casa :( potser el Toni no hi és en aquests dies?

uixxx... acabo de veure aquest fil... Toni, quan arribi a casa em conectaré a aquesta web i t'enviaré el meu IP a veure si té solució...
Quina alegria, em torno a connectar des de casa! Suposo que me l'has arreglat tu Toni, gràcies!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |