BAJA MATERNIDAD PARCIAL
- nuralb
- :: lleona

- Entrades: 990
- Membre des de: dv. nov. 24, 2006 12:59 pm
- Ubicació: Sitges/Sant Pere de Ribes
BAJA MATERNIDAD PARCIAL
Hola chicas,
que os parece el tema de hacer la baja de maternidad parcial??
bueno, cuando tienes el bebe, 6 semanas son obligatorias hacerlas
enteras,..pero el resto las puedes elegir como quieras,..
alguien lo va ha hacer???
que os parece el tema de hacer la baja de maternidad parcial??
bueno, cuando tienes el bebe, 6 semanas son obligatorias hacerlas
enteras,..pero el resto las puedes elegir como quieras,..
alguien lo va ha hacer???

-
VisitantVi
NURALB, LA MEVA CUNYADA LA VA FER, I ELLA ESTÀ MOLT CONTENTA.
ES TREIA LA LLET CADA DIA I COM QUE DEIXAVA LA NENA AMB LA SEVA SOGRA, NO HI HAVIA CAP PROBLEMA.
EL TEMA ÉS AQUEST, QUE TINGUIS ALGÚ AMB QUI DEIXAR EL BEBÉ, PERQUÈ SERÀ MOLT PETIT. AIXÍ VA PODER ALLARGAR UNA MICA ABANS DE PORTAR LA NENA A LA GUARDERIA
ES TREIA LA LLET CADA DIA I COM QUE DEIXAVA LA NENA AMB LA SEVA SOGRA, NO HI HAVIA CAP PROBLEMA.
EL TEMA ÉS AQUEST, QUE TINGUIS ALGÚ AMB QUI DEIXAR EL BEBÉ, PERQUÈ SERÀ MOLT PETIT. AIXÍ VA PODER ALLARGAR UNA MICA ABANS DE PORTAR LA NENA A LA GUARDERIA
- nuralb

hola patufa!
si, jo tinc sort, perque els meus pares viuen al poble del costat, i a més
els dos estan jubilats, així q el podria deixar amb ells i no em faria
tanta cosa de q sigui tant petit i deixar-lo amb una persona extranya.
Jo esque preferiria aixo i poder allargar la baixa.
Com ho va fer la teva cunyada? l' hora de lactància tambe la tenia o no?
si, jo tinc sort, perque els meus pares viuen al poble del costat, i a més
els dos estan jubilats, així q el podria deixar amb ells i no em faria
tanta cosa de q sigui tant petit i deixar-lo amb una persona extranya.
Jo esque preferiria aixo i poder allargar la baixa.
Com ho va fer la teva cunyada? l' hora de lactància tambe la tenia o no?
-
VisitantVi
- nuralb

SI MARIOLA, YO UNA VEZ SE LO ESCUCHE A UNA CHICA Q LO COMENTABA.
Y AHORA Q ES CUANDO ESTAMOS BUSCANDO EL BEBE, HA SIDO
CUANDO ME HE PUESTO A INVESTIGAR. Y LO HE VISTO EN LA PAGINA
DE LA SEGURIDAD SOCIAL.
ES OBLIGATORIO Q LAS 6 SEMANAS DESPUES DEL PARTO SE HAGA LA
BAJA ENTERA, PERO LAS 10 SEMANAS RESTANTES TE LAS PUEDES ADMINISTRAR COMO QUIERAS. HACER HORARIO PARCIAL,...
Y A MI ME IRIA SUPER BIEN, PQ PODRIA DEJAR AL BEBE CON MIS PADRES, TRABAJAR DE 9 A 15, POR EJEMPLO, E IRME PARA CASA.
RECOGERLO Y ESTAR DURANTE 6 MESES TODAS LAS TARDES CON MI
BEBE. IGUAL LO DISFRUTAS MAS ASI, Q NO ESTANDO SOLO LOS 4 MESES CON ÉL Y DESPUES A TRABAJAR TODO EL DIA,...NO?
Y AHORA Q ES CUANDO ESTAMOS BUSCANDO EL BEBE, HA SIDO
CUANDO ME HE PUESTO A INVESTIGAR. Y LO HE VISTO EN LA PAGINA
DE LA SEGURIDAD SOCIAL.
ES OBLIGATORIO Q LAS 6 SEMANAS DESPUES DEL PARTO SE HAGA LA
BAJA ENTERA, PERO LAS 10 SEMANAS RESTANTES TE LAS PUEDES ADMINISTRAR COMO QUIERAS. HACER HORARIO PARCIAL,...
Y A MI ME IRIA SUPER BIEN, PQ PODRIA DEJAR AL BEBE CON MIS PADRES, TRABAJAR DE 9 A 15, POR EJEMPLO, E IRME PARA CASA.
RECOGERLO Y ESTAR DURANTE 6 MESES TODAS LAS TARDES CON MI
BEBE. IGUAL LO DISFRUTAS MAS ASI, Q NO ESTANDO SOLO LOS 4 MESES CON ÉL Y DESPUES A TRABAJAR TODO EL DIA,...NO?
- Glòria
- :: peixet

- Entrades: 293
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:32 am
- Ubicació: Cantallops
- Contacta:
Hola:
L'hora de lactància no te la poden treure perquè és un dret del teu fill (no teu). El problema està en les hores que estes fora. De vegades canviem d'idea quan tenim al nen en braços, respecte a l'idea que ens havíem fet abans de tenir-ho.
Jo sempre he preferit estar més en casa que començar aviat i partir-la, també perquè quan comences a treballar ja no són les hores que estàs fora, sinó que vas més cansada, pensa que no tots els nens dormen tota la nit, depèn de l'alimentació que li donis,...
Sento no poder donar-te gaire informació més. Tampoc tinc clar què cobraries. Si tu estàs en casa cobres el 100% de la SS. Si comences a treballar, suposo que cobres la part que no treballes de la SS i la que treballes de l'empresa, cobrant en total el 100% igual ¿o més?
A veure si algú et diu alguna cosa més
Una abraçada.
http://donaimare.com
L'hora de lactància no te la poden treure perquè és un dret del teu fill (no teu). El problema està en les hores que estes fora. De vegades canviem d'idea quan tenim al nen en braços, respecte a l'idea que ens havíem fet abans de tenir-ho.
Jo sempre he preferit estar més en casa que començar aviat i partir-la, també perquè quan comences a treballar ja no són les hores que estàs fora, sinó que vas més cansada, pensa que no tots els nens dormen tota la nit, depèn de l'alimentació que li donis,...
Sento no poder donar-te gaire informació més. Tampoc tinc clar què cobraries. Si tu estàs en casa cobres el 100% de la SS. Si comences a treballar, suposo que cobres la part que no treballes de la SS i la que treballes de l'empresa, cobrant en total el 100% igual ¿o més?
A veure si algú et diu alguna cosa més
Una abraçada.
http://donaimare.com
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |