oxicitina...
Re: oxicitina...
Ui, donant el pit, jo em posava un mocador entre el meu braç i la cara de la nena, perquè sino ens quedavem enganxades!! I al principi que s'hi tiren 1 hora... uff...
Gemma, ja vas a caminar?, i en cotxe per camins de carro?, xocolata calenta?....
Ja queda poquet!!!

Ostres, m'ha passat volant el teu embaràs, pensava que encara et quedava...
Gemma, ja vas a caminar?, i en cotxe per camins de carro?, xocolata calenta?....
Ja queda poquet!!!

Ostres, m'ha passat volant el teu embaràs, pensava que encara et quedava...
otieeeeee no em digueu això que només de pensar-hi m'agafen ganes d'enxufar-li un bibeeeeeeeeee!!! 

Mentideraaaaa!!!!!!
I també sense donar el pit: jo a la nit xopava el coixí!!! I diuen que ara fa calor: JAJAJA!!!
I també sense donar el pit: jo a la nit xopava el coixí!!! I diuen que ara fa calor: JAJAJA!!!
Avui he tingut visita a la maternitat amb el ginecòleg (ginecòloga en aquest cas) i n'he sortit molt contenta!!! En comptes de programar-me ja una data per la inducció i tal, el que ha fet es programar-me monitors i ecografia per divendres que ve (estaré de 41+2) per poder avaluar el benestar fetal, i en funció d'això decidir si cal induir el part o si podrem esperar uns dies més.
Miraran que tingui suficient líquid amniòtic, que la placenta segueixi transferint la sang de forma correcta i sobretot que al bebè li estigui arribant suficient sang al cervell. Basant-se en aquestes 3 dades i els registres dels monitors decideixen si hi ha risc per al bebè i per tant indueixen ja, o si poden esperar uns dies més perquè el crio està bé.
M'ha agradat molt que abans de plantejar-se la inducció mirin bé si fa falta o no, m'ha donat molta tranquilitat ja que anava a la visita d'avui una mica cagada de por per si em posaven ja data de caducitat! M'alegro d'haver deixat l'ultim trimestre en mans de la SS, perquè a la gine privada on anava la cosa hagués sigut moooooolt diferent!
També m'he estalviat el tacte, li he preguntat si era imprescindible i m'ha dit que no, que era més per informació meva que altra cosa, i que si a mi no m'importava no saber com estava el tema de madur doncs cap problema! Tot i que divendres que ve ja no me'n salva ni cristu
quan es plantegen la inducció sí que diu que han de saber com està el coll de l'úter. Fins aleshores, és una informació que a ells no els serveix de res, i a mi encara menys! Com sempre, només pretenc donar informació per si a algú li serveix d'alguna cosa, no pretenc convèncer ningú de res ni obrir cap debat! A mi m'hauria agradat conèixer aquest protocol amb antelació i així no hauria patit per aquesta visita d'avui!

Ostres Gemma, com me'n alegro!!!
A més. has descrit exactament les meves visites un cop sortida de comptes: cap tacte per evitar ruptures de bossa o infeccions (el primer me'l van fer el dia abans de parir) i anar allargant el dia de la inducció perquè estàvem totes dues estupendament bé. Ja veuràs com així el ??? (encara no té nom aquest xicot??) es decideix a sortir ben aviat. Deu saber que aquí fora fa tanta calor i es deu esperar a que afluixi una mica!!!
A més. has descrit exactament les meves visites un cop sortida de comptes: cap tacte per evitar ruptures de bossa o infeccions (el primer me'l van fer el dia abans de parir) i anar allargant el dia de la inducció perquè estàvem totes dues estupendament bé. Ja veuràs com així el ??? (encara no té nom aquest xicot??) es decideix a sortir ben aviat. Deu saber que aquí fora fa tanta calor i es deu esperar a que afluixi una mica!!!
jeje, es el innominao!!!
Sí que tenim nom, però no el volem dir fins que neixi. Alguna sopresa s'ha de deixar pel final oi?
Sí que tenim nom, però no el volem dir fins que neixi. Alguna sopresa s'ha de deixar pel final oi?
Ja m'ho penso que ja teniu nom.
Era per provar....
Era per provar....
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |