oxicitina...

Experiències i pors del moment més desitjat.

Pepeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4109
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 3:15 pm

Re: oxicitina...

EntradaAutor: Pepeta » dj. ago. 20, 2009 11:06 pm

Ui, donant el pit, jo em posava un mocador entre el meu braç i la cara de la nena, perquè sino ens quedavem enganxades!! I al principi que s'hi tiren 1 hora... uff...

Gemma, ja vas a caminar?, i en cotxe per camins de carro?, xocolata calenta?.... :-D
Ja queda poquet!!!
:inthebed: :motu:: :: orrr:: :elefant: :menjadonuts:
Ostres, m'ha passat volant el teu embaràs, pensava que encara et quedava...
15.06.2008
Imatge

27.01.2012
Imatge
gemma2009
:: conillet
Entrades: 398
Membre des de: dl. jul. 06, 2009 10:21 am

EntradaAutor: gemma2009 » dv. ago. 21, 2009 9:25 am

otieeeeee no em digueu això que només de pensar-hi m'agafen ganes d'enxufar-li un bibeeeeeeeeee!!! :r)
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dv. ago. 21, 2009 1:45 pm

Mentideraaaaa!!!!!! :-D :-D :-D :-D :-D

I també sense donar el pit: jo a la nit xopava el coixí!!! I diuen que ara fa calor: JAJAJA!!!
gemma2009

EntradaAutor: gemma2009 » dv. ago. 21, 2009 2:36 pm

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Avui he tingut visita a la maternitat amb el ginecòleg (ginecòloga en aquest cas) i n'he sortit molt contenta!!! En comptes de programar-me ja una data per la inducció i tal, el que ha fet es programar-me monitors i ecografia per divendres que ve (estaré de 41+2) per poder avaluar el benestar fetal, i en funció d'això decidir si cal induir el part o si podrem esperar uns dies més.

Miraran que tingui suficient líquid amniòtic, que la placenta segueixi transferint la sang de forma correcta i sobretot que al bebè li estigui arribant suficient sang al cervell. Basant-se en aquestes 3 dades i els registres dels monitors decideixen si hi ha risc per al bebè i per tant indueixen ja, o si poden esperar uns dies més perquè el crio està bé.

M'ha agradat molt que abans de plantejar-se la inducció mirin bé si fa falta o no, m'ha donat molta tranquilitat ja que anava a la visita d'avui una mica cagada de por per si em posaven ja data de caducitat! M'alegro d'haver deixat l'ultim trimestre en mans de la SS, perquè a la gine privada on anava la cosa hagués sigut moooooolt diferent! :ufs:

També m'he estalviat el tacte, li he preguntat si era imprescindible i m'ha dit que no, que era més per informació meva que altra cosa, i que si a mi no m'importava no saber com estava el tema de madur doncs cap problema! Tot i que divendres que ve ja no me'n salva ni cristu :content: quan es plantegen la inducció sí que diu que han de saber com està el coll de l'úter. Fins aleshores, és una informació que a ells no els serveix de res, i a mi encara menys!

Com sempre, només pretenc donar informació per si a algú li serveix d'alguna cosa, no pretenc convèncer ningú de res ni obrir cap debat! A mi m'hauria agradat conèixer aquest protocol amb antelació i així no hauria patit per aquesta visita d'avui! z2:-)
Pukeko

EntradaAutor: Pukeko » dv. ago. 21, 2009 2:59 pm

Ostres Gemma, com me'n alegro!!!
A més. has descrit exactament les meves visites un cop sortida de comptes: cap tacte per evitar ruptures de bossa o infeccions (el primer me'l van fer el dia abans de parir) i anar allargant el dia de la inducció perquè estàvem totes dues estupendament bé. Ja veuràs com així el ??? (encara no té nom aquest xicot??) es decideix a sortir ben aviat. Deu saber que aquí fora fa tanta calor i es deu esperar a que afluixi una mica!!! :ok: :ok: :ok:
gemma2009

EntradaAutor: gemma2009 » dv. ago. 21, 2009 8:36 pm

jeje, es el innominao!!! :-D :-D :-D
Sí que tenim nom, però no el volem dir fins que neixi. Alguna sopresa s'ha de deixar pel final oi? :ok:
Pukeko

EntradaAutor: Pukeko » ds. ago. 22, 2009 3:07 pm

Ja m'ho penso que ja teniu nom. :ok: :ok:
Era per provar.... :r) :r) :r) :r)

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET