EMBARASS AMB UNA OPERACIO DE REDUCCIO DE ESTOMAG

Experiències i pors del moment més desitjat.

MYM1984
:: zebra
Entrades: 1785
Membre des de: dg. abr. 26, 2009 10:57 am

EMBARASS AMB UNA OPERACIO DE REDUCCIO DE ESTOMAG

EntradaAutor: MYM1984 » dc. ago. 19, 2009 6:52 pm

Hola noies, avui m he decidit a escriure del tot, fa aprox 3 meses que estem buscant un <:-< , de moment no hi hagut sort, espero no tardar molt, en tenim moltes ganes, els dos tenim 25 anys i portem casi 3 mesos de casats y casi 9 anys de novios.
La meva preocupacio es que jo estic operada desde fa casi 2 anys(al gener), de una reduccio d estomag, he perdut casi 70 kilos en un any i mitj, el metge que em porta a la teknon em va dir que ja podriem teneir bebes, que no em preocupes que no hi hauria probelmes, pero em fa cosa pensar que pot tenir consecuencies dolentes per el bebe, que no es nutrixi be, que no creixi, que no agafi pes; M agradaria saber si alguna de vosaltres a pasat per akesta mateixa situacio o sabeu de algu.
L altre cosa es que la endocrina em va dir que millor que em busques un hospital ja sigui privat o public que tingues un departament de ginecologia de alto riesgo obstetricio y ginecologico, mes que res per prevenir, jo soc de la mutua de sanitas, i a mi me agrdaria parir a la teknon o la dexeus i no se ben be si en tenen, alguna de vosaltres o sbeu?????
bueno espero no haberos rallat massa amb les meves coses.

Petonets
la vida es una montanya rusa, algunes vegades les coses van be i de altres no, tenim que acceptar-ho tal i com venen les coses.
Susa
:: tigre
:: tigre
Entrades: 758
Membre des de: ds. feb. 07, 2009 9:17 am

Re: EMBARASS AMB UNA OPERACIO DE REDUCCIO DE ESTOMAG

EntradaAutor: Susa » dc. ago. 19, 2009 8:36 pm

Hola wapa!

Els metges sense dubtes són els que millor te poden aconsellar, però jo conec un cas pròxim una cosina meva, també operada de reducció d'estómac ... com tu comentes amb ella li van practicar una cesària el vuitè mes d'embaràs perquè el bebe agafava poc pes, pero tot va anar molt bé, i a partir d'aquí la nena va començar a créixer a bon ritme i sense cap tipus de problema. El passat mes de juny va fer 3 anys i és pura vitalitat. A ella li portaban l'embaraç a la Quirón l'equip de la Dra. Catalina Oliver i va quedar molt contenta. De totes maneres els metges són els que millor poden informar-te i això de que agafen poc peso no sempre pasa, la meva cosina a part de la reducció d'estómac portaba "el aro" i això li feia vomitar molt per això no s'alimentava bé ni ella ni el bebe, si tu no tens problemes d'aquest tipus el bebe creixerà a bon ritme ...
Ja veuràs que tot anirà molt bé, no voldría que ara et preocupis per això que t'explicat, segur que aviat podré llegir la notícia del teu embaràs... i nou mesos després la arribada del teu nadó...

Molts petons!
Imatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
MYM1984

EntradaAutor: MYM1984 » dc. ago. 19, 2009 9:11 pm

hola susa!!!!

moltes gracies per la teva resposta, la veritat que es una cosa que em preocpua pero tb tinc tantes ganes de tenir un bebe que se me oblida, quan hi vagi al mes de setembre al meu ciruja li preguntare si ell coneix alguna dra ginecologa o dr, a la teknon que porti casos de akestos.
ojala deu te escolti i dintre de poc et pugui dir que estem esperant un nou membre a la familia!!!! tenim tantes ganes...jijijiji,

petonets
la vida es una montanya rusa, algunes vegades les coses van be i de altres no, tenim que acceptar-ho tal i com venen les coses.
perla
Entrades: 1099
Membre des de: dv. des. 14, 2007 11:46 am

EntradaAutor: perla » dj. ago. 20, 2009 6:27 am

Hola maca,

jo conec el cas d'una noia que es va fer una operació de reduccio d'estomag i ha tingut un nen preciós, al seu pes i que ha nascut dins de termini. Segur que tot sortirà bé ! :ok:
Imatge
Imatge
MYM1984

EntradaAutor: MYM1984 » dj. ago. 20, 2009 8:29 am

moltes gracies perla!!!!!! ja em vaig quedan mes tranquila
pimpi
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2329
Membre des de: dt. gen. 15, 2008 11:16 am
Ubicació: maresme

EntradaAutor: pimpi » dj. ago. 27, 2009 5:38 pm

Per raons de feina, conec mooooolta gent intervinguda de bypass gastric. Les que han volgut han pogut ser mares, sense cap mena de problema ho han sigut, i han tardat més o menys en quedar-s´hi no per portar una cirurgia bariatrica, sino per que cada parella és un mon.....
De la mateixa marera que tú t´alimentes, s´alimenta el teu fill, sense cap mena de carencia, i pensa en les embarassades de paisos amb carencies, i els nens no tenen problemens de malnutricio fins que neixen, que es quan tenen les carencies en serio.
Normalment no entro en aquest post, pero si vols cap informació de qualsevol tipus, envia´m un privat. :ok:
Sóc l´Oriol, el princesu gran de casa i ja tinc 4 anys !!!

Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
MYM1984

EntradaAutor: MYM1984 » dg. ago. 30, 2009 8:15 pm

mols gracies maca, tu agraeixo molt!!!
Maribel y Alberto
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:35 pm

EntradaAutor: Maribel y Alberto » dc. set. 02, 2009 1:25 pm

Hola;

Yo no llevo un bayoass, pero me coloque un balon gastrico hace 1 año y medio, estoy embarazada de casi 23 semanas y si esun poco mas pequeño de lo normal, pero no tiene que ver con eso sino que soy diabetica y estoy teniendo algun problemilla que otro, mis embarazos son de alto riego a mi me llevan en SAN JUAN DE DIOS y te voy a ar mi opinion personal, es que dado que un embarazo de alto riesgo por lo que comentas yo optaria por un hospital publico o concertado como es el caso de san juan de dios, porque dios no lo quiera si tienes cualquier tipo de complicacion que no coja peso, prematuro, siempre estas mas preparados es mas conozco un caso cercano que la tuvo en la teknon y hubo una complicación y se quedo ella alli ingresada y el niño se lo llevaron a san juan de dios al fin alcabo es un hospital de referencia en toda spain, esta es mi opinion es mi tercer hijo y por lo que es mi tercer embarazo de alto riesgo.Por el tiempo que tardes no te preocupes entre un 1 mes y 1 año es normal, en una pareja en edad fertil sin que haya ningun problema medico
ImatgeImatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::