PREUS MEDICAMENTS
PREUS MEDICAMENTS
Hola,
Les que heu fet o esteu amb FIV i us heu tingut que comprar el medicament sense recepta, sabeu quan val cada un?
Felicitats per les que heu aconseguit el positiu!!!!!!!!
Les altres seguirem lluitan!!
Les que heu fet o esteu amb FIV i us heu tingut que comprar el medicament sense recepta, sabeu quan val cada un?
Felicitats per les que heu aconseguit el positiu!!!!!!!!
Les altres seguirem lluitan!!
Re: PREUS MEDICAMENTS
hola llum...em sembla q la medicació per FIV te la cubreix la seguretat social encara q anessis per privat!
18set.+ NATURAL
http://tickers.nuvis.org/2008-09-06/N12 ... inuria.png

29/09=1ª Eco!embrionet de 3mm
19/10=fa 2,2cm
12/11=ja fas 6,2cm i et mous molt,plec nucal 1,5mm!
03/12=no paras de creixer!
23/12=eco sembla nen!
12/01=la morfològica.ETS UN NEN!! tot OK!
15/02=pesa 900gr
22/03=pesa 1K800gr
22/04=pesa 2k529gr!
18/05/2010 NEIX MARCEL 3.505KG!

19/10=fa 2,2cm
23/12=eco sembla nen!
15/02=pesa 900gr
22/03=pesa 1K800gr
22/04=pesa 2k529gr!
Hola llum!!
Jo tb diria que la medicació de FIV entra per SS aixi que no tens pk preocupar-te.
Ànims guapa i moltíssima sort
Jo tb diria que la medicació de FIV entra per SS aixi que no tens pk preocupar-te.
Ànims guapa i moltíssima sort

Moltes gràcies usineli i Luna27,
si t´he entra crec que 3 vegades per la S.S. però a la clinica que vaig ara primer el tens que pagar tu i més endavant et tornen els diners.
si t´he entra crec que 3 vegades per la S.S. però a la clinica que vaig ara primer el tens que pagar tu i més endavant et tornen els diners.
ahhhhhhhhhhhhhh! i a quina clínica vas?

18set.+ NATURAL

19/10=fa 2,2cm
23/12=eco sembla nen!
15/02=pesa 900gr
22/03=pesa 1K800gr
22/04=pesa 2k529gr!

19/10=fa 2,2cm
23/12=eco sembla nen!
15/02=pesa 900gr
22/03=pesa 1K800gr
22/04=pesa 2k529gr!
Bona nit Llum, pel que tinc entès i pel que he pogut veure de primera mà les dues FIV que m'han fet, el què fa la Clinica és demanar al Departament de Salut "el seu consentiment" per què puguis tenir la medicació per la SS. Quan el Departament de Salut torna resposta la Clinica o Centre et fan les receptes amb tota la medicació que necessites, i llavors les portes a "validar" al lloc on et toqui, possiblement la clinica mateix t'ho dirà i sinó ho pots demanar (al teu metge de capçalera, per exemple). A vegades entre que la Clinica et demana el "consentiment", el tornen resposta i et validen les receptes, pot passar un mes, però aixà ja depèn de la pressa que tingueu vosaltres, si no us fa res esperar no entenc perquè heu de pagar la medicació.
Apa a veure si tens sort i t'aclareixen el tema, perquè no ho veig gaire clar, amb perdó
Apa a veure si tens sort i t'aclareixen el tema, perquè no ho veig gaire clar, amb perdó
Bona nit noies,
Usineli, vaig a l´IVi de Barcelona,
lluna74, avere jo començo aquest mes el tractament i les receptes, clar que me l´hes fan ells, pero primer hem tinc que anar jo a comprar-m´ho.( que mes tard hem tornaran els diners) pero igual tarden mes de un mes que ja haure acavat el tractament. Clar el que jo volia saber quan costa en total aproximadament perque primer els tinc que comprar jo.
Nose si m´he explicat ara!
Usineli, vaig a l´IVi de Barcelona,
lluna74, avere jo començo aquest mes el tractament i les receptes, clar que me l´hes fan ells, pero primer hem tinc que anar jo a comprar-m´ho.( que mes tard hem tornaran els diners) pero igual tarden mes de un mes que ja haure acavat el tractament. Clar el que jo volia saber quan costa en total aproximadament perque primer els tinc que comprar jo.
Nose si m´he explicat ara!
Bona nit Llum, ja havia entès l'ho que demanaves. Em sembla que hi havia un post que parlava d'uns 2000 €, (no ho recordo) però pensa que cada tractament requereix una medicació diferent. A mi aquest últim tractament (al mes de juliol) les receptes em van tardar 6 dies.
Vinga a veure si tens sort i algú t'ho pot aclarir.
Vinga a veure si tens sort i algú t'ho pot aclarir.
Hola noies,
els varios medicaments tenen preus molt diferents, si mireu aquesta página trobeu tots els preus oficials actualizats: http://pfarmals.portalfarma.com/
Llum, amb l'IVI BCN la tramitació del papeleo amb la SS em va trigar entre una i dues setmanes, més 3-4 dies per la validació de les receptes al CAP que em tocava. És veritat que si no tens les receptes quan hagis de començar a punxar-te hauràs de pagar la medicació i posar-te d'acord amb la farmàcia perquè et tornin els diners quan els portis les receptes. Sort!
els varios medicaments tenen preus molt diferents, si mireu aquesta página trobeu tots els preus oficials actualizats: http://pfarmals.portalfarma.com/
Llum, amb l'IVI BCN la tramitació del papeleo amb la SS em va trigar entre una i dues setmanes, més 3-4 dies per la validació de les receptes al CAP que em tocava. És veritat que si no tens les receptes quan hagis de començar a punxar-te hauràs de pagar la medicació i posar-te d'acord amb la farmàcia perquè et tornin els diners quan els portis les receptes. Sort!
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |