El pressec quan??
El pressec quan??
Hola!
En quin moment heu introduit el prèssec??
Nosaltres més o menos des dels 6 mesos i mig que em introduit la fruita, però només pera, plàtan, taronja i poma. L'hi faig una peça cada dia diferent. Cap d'aquestes no li ha fet reacció, i no se si ja li podem introduir més fruites de temporada com ara el prèssec, per no anar tan restreta amb el plàtan i la poma, o esperar ja que la enfermera ens va dir que segons quines fruites són més alèrgiques.
En quin moment heu introduit el prèssec??
Nosaltres més o menos des dels 6 mesos i mig que em introduit la fruita, però només pera, plàtan, taronja i poma. L'hi faig una peça cada dia diferent. Cap d'aquestes no li ha fet reacció, i no se si ja li podem introduir més fruites de temporada com ara el prèssec, per no anar tan restreta amb el plàtan i la poma, o esperar ja que la enfermera ens va dir que segons quines fruites són més alèrgiques.
Re: El pressec quan??
Trea a nosaltres ens va recomanar el pediatre no introduir encara el pressec, abrecoc ni fruits vermells pq podien donar al.lergia, i ens va dir que si voliem li podiem donar sindria i melo i li encanten, per cert el nostre fill te cuasi set mesos.
Nosaltres vam parlar amb la infermera quan la Bruna feia 6 mesos, i ens va dir de començar amb les fruites bàsiques (per, poma, plàtan i taronja), jo li vaig preguntar per la sindria i el meló i em va dir que de moment tampoc que també eren de les que feien alèrgia.
El cas és que li costa molt de fer caca, fa dos boletes diminutes, fins i tot hi va haver un dia que la vam portar al metge perque feia 4 dies que no feia caca, i ens va dir que li posessim prèssec i fruites de temporada, que ella sempre ho recomanava als pares, i clar ara no se que fer si fer cas a aquesta pediatra o a la enfermera de la Bruna.
El cas és que li costa molt de fer caca, fa dos boletes diminutes, fins i tot hi va haver un dia que la vam portar al metge perque feia 4 dies que no feia caca, i ens va dir que li posessim prèssec i fruites de temporada, que ella sempre ho recomanava als pares, i clar ara no se que fer si fer cas a aquesta pediatra o a la enfermera de la Bruna.
- montserratt
- :: granota

- Entrades: 207
- Membre des de: dc. maig 27, 2009 11:03 am
jo recomano les prumes per fer caca i menys platan i poma que restrenyen
cada pediatra es un mon i tambe cada nen
aixi que crec que va be provar i decidir quines fruites li van millor i quines li agraden mes
cada pediatra es un mon i tambe cada nen
aixi que crec que va be provar i decidir quines fruites li van millor i quines li agraden mes
Al final vam anar a parlar amb l'enfermera a veure que ens deia. Ens va dir que esperessim amb el prèssec, i que li fèssim prunes i kiwi, i pera. El plàtan i la poma, ja fa dies que li hem tret.
Però tot i així amb prunes, i sense plàtan i poma, va igual de restreta. Ara li provarem els cereals amb fibra a veure que passa, perque no pot ser aquestes boletes minuscules que fa (si surten), desprès de tants esforços.
Però tot i així amb prunes, i sense plàtan i poma, va igual de restreta. Ara li provarem els cereals amb fibra a veure que passa, perque no pot ser aquestes boletes minuscules que fa (si surten), desprès de tants esforços.
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
A nosaltres a partir de l'any ens han dit que poc a poc... encara no ho hem fet (com que el Roger no es amic de la fruita) podrem anar provant el pressec, fruites vermelles i per últim els kiwis
Hola!!
Des de luego aquí cada enfermera i cada pediatra diu una cosa diferent.
Pigadeta, a nosaltres ens va dir que el kiwi ja n'hi podiem donar per això del restrenyiment, no ho hem fet perque de moment amb les prunes i els cereals ens va anar bé, bueno això sembla abans d'ahir va fer 6 vegades caca (de misèria en misèria, però en total va estar be). No se, si ja hem arreglat el problema, perqu ahir no en va fer, però com que la pobra tenia molta febre, per un dia no li donarem tanta importància.
Des de luego aquí cada enfermera i cada pediatra diu una cosa diferent.
Pigadeta, a nosaltres ens va dir que el kiwi ja n'hi podiem donar per això del restrenyiment, no ho hem fet perque de moment amb les prunes i els cereals ens va anar bé, bueno això sembla abans d'ahir va fer 6 vegades caca (de misèria en misèria, però en total va estar be). No se, si ja hem arreglat el problema, perqu ahir no en va fer, però com que la pobra tenia molta febre, per un dia no li donarem tanta importància.
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Suposo que si us ho han dit.... val mes solucionar l'estrenyiment.. i si a a més no li ha fet cap alergia

A veure si feu fora aquesta febre

A veure si feu fora aquesta febre

- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
nosaltres el vam introduir fa 3 o 4 dies. La pediatra ens el va recomenar per l`estrenyiment

Hola!
Em sembla que més o menos ja està superat el restrenyiment, al final sense kiwi ni prèssec, sinó amb prunes i peres,i canviant els cereals. La pobra se n'ha fet un tip. Em fet una mica el que ens ha semblat, ja que cada un ens deia una cosa diferent, i ahir ja li vaig donar una mica de poma, això si, amb suc de taronja.
Em sembla que més o menos ja està superat el restrenyiment, al final sense kiwi ni prèssec, sinó amb prunes i peres,i canviant els cereals. La pobra se n'ha fet un tip. Em fet una mica el que ens ha semblat, ja que cada un ens deia una cosa diferent, i ahir ja li vaig donar una mica de poma, això si, amb suc de taronja.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |