algu ha provat monitor clear blue ovulació?
algu ha provat monitor clear blue ovulació?
algu ha provat aquest monitor i em podria dir si em pot ajudar?
si teniu alguna altra informació sobre ovulació, alguna pàgina que us hàgi anat bé per calcular m'agradaria que m'ho fessiu saber.
Moltes gràcies.
si teniu alguna altra informació sobre ovulació, alguna pàgina que us hàgi anat bé per calcular m'agradaria que m'ho fessiu saber.
Moltes gràcies.
Buscant des del 2004
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -
desembre10 2FIV, 3 gener 2011 beta+!!! Tinc un nen!
octubre13 3FIV-
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -
octubre13 3FIV-
Re: algu ha provat monitor clear blue ovulació?
Jo m'he informat per internet i també a la farmàcia. Està disponible però és una mica car, uns 240 € el monitor i a part has de comprar els bastonets a part (26 €). Recomanen utilitzar-ne 10 en cada cicle per tal d'assegurar l'ovuluació, però una vegada ho tens controlat potser no els utilitzes tots.
Buscant des del 2004
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -
octubre13 3FIV-
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -
octubre13 3FIV-
La diferència amb els test d'ovulació que s'utilitzem normalment és que un test et costa uns 30€ o potser agun és més barat. En canvi el monitor és un aparell amb pantalla on introdueixes el bastonet amb l'orina i et serveix per sempre, mes rera mes, a més que et queden grabats els dies d'ovulació dels cicles anteriors.
La meva pregunta és si cal fer un test cada cicle, suposo que per ser més exactes si ja que pot variar d'un a l'altre. Crec que pot ser una bona inversió ja que et permet provar amb més dies del cicle per tal d'acertar. Què en penseu?
La meva pregunta és si cal fer un test cada cicle, suposo que per ser més exactes si ja que pot variar d'un a l'altre. Crec que pot ser una bona inversió ja que et permet provar amb més dies del cicle per tal d'acertar. Què en penseu?
Buscant des del 2004
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -
octubre13 3FIV-
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -
octubre13 3FIV-
- nueta
- :: gosset

- Entrades: 431
- Membre des de: dj. set. 20, 2007 6:27 pm
- Ubicació: GRANOLLERS
- Contacta:
hola,
volia aportar una idea. suposo q potser ja ho has provat però jo ho comento per si de cas.
has provat de controlar la teva ovulació amb la temperatura vaginal? a mi em va anar força bé.
vagi bé
Anna
volia aportar una idea. suposo q potser ja ho has provat però jo ho comento per si de cas.
has provat de controlar la teva ovulació amb la temperatura vaginal? a mi em va anar força bé.
vagi bé
Anna
Hola Anna,
gràcies per escriure, doncs no he provat lo de la temperatura vaginal perquè sempre que n'he llegit alguna cosa ho he trobat un mica complicat. Si m'en pots fer cinc cèntims segur que m'animo, sinó no et preocupis buscaré la informació jo.
moltes gràcies.
gràcies per escriure, doncs no he provat lo de la temperatura vaginal perquè sempre que n'he llegit alguna cosa ho he trobat un mica complicat. Si m'en pots fer cinc cèntims segur que m'animo, sinó no et preocupis buscaré la informació jo.
moltes gràcies.
Buscant des del 2004
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -
octubre13 3FIV-
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -
octubre13 3FIV-
- nueta

- Contacta:
HOLA,
doncs es tracta de fer un registre de la teva temperatura abans de aixecar-te del llit. cada dia vas anotant en una gràfica d'ovulació. la temperatura serà constant durant dies i dps comença a pujar pq el teu cos es prepara per ovular.
et penjo una gràfica.
doncs es tracta de fer un registre de la teva temperatura abans de aixecar-te del llit. cada dia vas anotant en una gràfica d'ovulació. la temperatura serà constant durant dies i dps comença a pujar pq el teu cos es prepara per ovular.
et penjo una gràfica.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
- nueta

- Contacta:
la temperatura del cos pot trigar dos o tres dies a pujar, és just en aquest moment quan has de tenir relacions, no quan començi a pujar ni quan hagi pujat del tot sino a la meitat del procés. a veure.... si tens relacions abans o dps tmb tens moltes posibilitats però si ho fas a la meitat és més probable quedar-te embarassada. Fer una gràfica d'ovulació et pot anar bé per conèixer el teu cos, quan ovula, quants dies?? és un metode barat, una mica llarg pq cada dia has de mirar la temperatura anotar-la... no hosé a mi em va ajudar. El primer mes que vaig començar em va servir per conèixer el meu cos i el segon mes ja em vaig quedar embarassada. Si volguessis provar-ho i tens algun dubte... ja em diràs alguna cosa.
una abraçada
Anna
una abraçada
Anna
Moltes gràcies Anna,
quina gràfica més clara. Doncs ja he començat a anotar la temperatura i a veure com em va.
Una abraçada.
quina gràfica més clara. Doncs ja he començat a anotar la temperatura i a veure com em va.
Una abraçada.
Buscant des del 2004
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -
octubre13 3FIV-
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -
octubre13 3FIV-
Elia,
al subforum de buscan embaraç hi ha un post on estem totes les grafiqueres, aixi si et vols passar, s'hi està molt be son noies molt maques, i entre totes resolem els dubtes que puguin sorgir de les grafiques.
Apa si t'hi vols passar!!!!
al subforum de buscan embaraç hi ha un post on estem totes les grafiqueres, aixi si et vols passar, s'hi està molt be son noies molt maques, i entre totes resolem els dubtes que puguin sorgir de les grafiques.
Apa si t'hi vols passar!!!!
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |