Clíniques de Lleida algú pot donar informació?
Clíniques de Lleida algú pot donar informació?
Hola noies, avui és el meu primer dia per aquí. Algú ha provat algun tractament a Cefer per tal que em pugui informar que tal us ha anat?
Moltes gràcies i una salutació a tothom.
Moltes gràcies i una salutació a tothom.
elia1733 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 26, 2009 10:24 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Buscant des del 2004
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -
desembre10 2FIV, 3 gener 2011 beta+!!! Tinc un nen!
octubre13 3FIV-
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -
octubre13 3FIV-
Re: informació sobre Institut Cefer de Lleida
Hola a tothom,
volia provar de fer un tractament de fertilitat a Cefer,prò no en tinc cap referència, suposo que algú del foro ha estat tractant-se aquï?
Jo he fet una FIV sense éxit en un altre lloc i per proximitat volia provar a Lleida.
Gràcies.
volia provar de fer un tractament de fertilitat a Cefer,prò no en tinc cap referència, suposo que algú del foro ha estat tractant-se aquï?
Jo he fet una FIV sense éxit en un altre lloc i per proximitat volia provar a Lleida.
Gràcies.
Buscant des del 2004
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -
octubre13 3FIV-
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -
octubre13 3FIV-
Re: informació sobre Institut Cefer de Lleida
Hola guapa, jo si vols et puc passar informació sobre el CIRH i l'avanmèdic.
El CIRH me'l va recomanar el cap de ginecologia de l'arnau ja que l'uroleg qui està al capdavant és veu que és el millor de lleida, el meu home te teratospermia, i creuem els dits, de moment tenim parada la IA, tot i que et tinc que dir que l'hagues fet a l'avanmèdic, encara em guarden la cita del setembre.
De l'avantmèdic només tinc la informació de IA, però també et pot ser d'utilitat.
EN tot el que et pugui ajudar ja ho saps.
Un petonàs!
El CIRH me'l va recomanar el cap de ginecologia de l'arnau ja que l'uroleg qui està al capdavant és veu que és el millor de lleida, el meu home te teratospermia, i creuem els dits, de moment tenim parada la IA, tot i que et tinc que dir que l'hagues fet a l'avanmèdic, encara em guarden la cita del setembre.
De l'avantmèdic només tinc la informació de IA, però també et pot ser d'utilitat.
EN tot el que et pugui ajudar ja ho saps.
Un petonàs!
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |