ISCI Seid a Fecunmed.
Re: ISCI Seid a Fecunmed.
Seid mira quina hora es pero no podia anar-me a dormi sense saber com t'ha anat, ja veig que molt i molt bé.
Pensa que son 8, FELICITATS!!
El diuemge es un dia crucial, fes repos absolut jo ho vaig fer i va ser IA, espero de tot cor que et funcioni, em faria molta i molta ilusió!!!
YES WE CAN!!!!

Pensa que son 8, FELICITATS!!
El diuemge es un dia crucial, fes repos absolut jo ho vaig fer i va ser IA, espero de tot cor que et funcioni, em faria molta i molta ilusió!!!
YES WE CAN!!!!

Bon dia noies.........això si que és un BON DIA!!!!!!!!!
Moltes felicitats SEID, estic contentíssima que tot hagi anat tant bé. Ara descansa molt i a esperar demà a veure quants han sigut fecundats i esperar diumenge per la transfer. Ja veuràs com demà et trobaràs molt millor. Això ja està fet!!
Molts petons guapíiiiiiiissima!!!
Moltes felicitats SEID, estic contentíssima que tot hagi anat tant bé. Ara descansa molt i a esperar demà a veure quants han sigut fecundats i esperar diumenge per la transfer. Ja veuràs com demà et trobaràs molt millor. Això ja està fet!!
Molts petons guapíiiiiiiissima!!!
SEID, como estas hoy? te han dicho algo nuevo???? cuídate maja!
KRIS, el lunes beta!!!! yo no podré entrar hasta el martes en el SP
pero espero que tengas muchas suerte!!!!!!!!!!!
KRIS, el lunes beta!!!! yo no podré entrar hasta el martes en el SP
pero espero que tengas muchas suerte!!!!!!!!!!!

http://www.fertilityfriend.com/home/22e75d
01/07/10: ECO privi=2,150 kg
12/07/10:Control pes IVET=2,300 kg
26/07/08: Llevadora
DPP: 07/08/10
Hola a todas, esta mañana me he hecho un pipitest y me ha dado POSITIVO!!!
no paro de mirarlo porque no me lo creo , me temblaba todo el cuerpo y me he puesto a llorar,.. de todas maneras hasta el lunes no tengo la beta pero supongo que si el pipitest ha dado positivo será verdad no?? Aiiiii que llegue ya el lunes y sobretodo que todo esté bien.
Seid como estás hoy? sobretodo haz reposo y bebe líquidos que va muy bien
Un beso
no paro de mirarlo porque no me lo creo , me temblaba todo el cuerpo y me he puesto a llorar,.. de todas maneras hasta el lunes no tengo la beta pero supongo que si el pipitest ha dado positivo será verdad no?? Aiiiii que llegue ya el lunes y sobretodo que todo esté bien.Seid como estás hoy? sobretodo haz reposo y bebe líquidos que va muy bien
Un beso
Ai... Seid estic molt nerviosa per tu!!
Kris! moltes felicitats!! si el TE d'orina dóna positiu, la Beta et sortirà molt bé no?? ai.... quan ho aconseguiu les de RA em fa moltíssima il·lusió!!
Kris! moltes felicitats!! si el TE d'orina dóna positiu, la Beta et sortirà molt bé no?? ai.... quan ho aconseguiu les de RA em fa moltíssima il·lusió!!
KRIS, que siiiii!!!! que lo has conseguido!!!!!!!!!!!!!!!! MUCHAS FELICIDADES POR PARTIDA DOBLE, QUE HOY ES TU SANTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(es que yo también me llamo Cristina
) anda, pon una foto!!!!!

http://www.fertilityfriend.com/home/22e75d
01/07/10: ECO privi=2,150 kg
12/07/10:Control pes IVET=2,300 kg
26/07/08: Llevadora
DPP: 07/08/10
Kris enhorabona mami!!!!!!!
ja vueràs com tot va be!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Si el pipitest diu SI és que SI!!!!!!!!!!!! no hi ha mena de dubte!!!!
Seid com estàs??? Que tal te encuentras??? Espero que hoy mejor que ayer!!!! Piensa en el domingo y tu super +++++++++++++++++++
ja vueràs com tot va be!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Si el pipitest diu SI és que SI!!!!!!!!!!!! no hi ha mena de dubte!!!!
Seid com estàs??? Que tal te encuentras??? Espero que hoy mejor que ayer!!!! Piensa en el domingo y tu super +++++++++++++++++++
Kris molt bé, ara només falta arribar a dilluns i confirmar-ho.
Seid què tal va tot?
ànims a totes, petons
Seid què tal va tot?
ànims a totes, petons
Seid com me n'alegro que hagin fecundat els 8. Ets una campiona.
Ara a reposar molt.
Molat sort el diumenge guapa.
Ara a reposar molt.
Molat sort el diumenge guapa.
Gracias a todas!! estoy muy contenta. Carpi es verdad hoy es nuestro santo y este es el mejor regalo que me podían hacer, Felicidades a ti también por nuestro santo.
Seid que bien han fecundado los 8, ya verás como se desarrollan bien y tienes tu positivo. Mi transferencia fue el día 12 de julio y tengo la beta este lunes 27,en total 15 días...pero yo no podía más y hoy el dia 12 post transfer me he hecho el pipitest. He llamado a fecunmed y me han dicho que me daban la enhorabuena por adelantado porque si el pipitest era positivo es que es positivo, pero que de todas maneras el lunes me harán la beta para confirmarlo.
Un beso
Seid que bien han fecundado los 8, ya verás como se desarrollan bien y tienes tu positivo. Mi transferencia fue el día 12 de julio y tengo la beta este lunes 27,en total 15 días...pero yo no podía más y hoy el dia 12 post transfer me he hecho el pipitest. He llamado a fecunmed y me han dicho que me daban la enhorabuena por adelantado porque si el pipitest era positivo es que es positivo, pero que de todas maneras el lunes me harán la beta para confirmarlo.
Un beso
MOOOOLT BEEEEEEEEEEEEE SEID, ja tens un pas més, ara només esperar a diumenge. Demà et diran com seguixen els teus facundats oi?
A mi la primera FIV també me'n van teure 8 de madurs, però només 4 es van fecundar, l'endemà només dos van fer la divisió embrionaria corresponent (que van ser els dos que em van transferir) i només un va tirar endavant. Ja veus sempre vaig anar a meitats! Es veu que aquests números no són massa lògics. Reposa molt i cuida't.....o millor dit que et cuidin i et mimim molt!!!
KRIS, molt bé, ja hi tens un peu al coll, tens el teu positiu aquí mateix. Difruta.
Molts petons a totes guapíssimes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A mi la primera FIV també me'n van teure 8 de madurs, però només 4 es van fecundar, l'endemà només dos van fer la divisió embrionaria corresponent (que van ser els dos que em van transferir) i només un va tirar endavant. Ja veus sempre vaig anar a meitats! Es veu que aquests números no són massa lògics. Reposa molt i cuida't.....o millor dit que et cuidin i et mimim molt!!!
KRIS, molt bé, ja hi tens un peu al coll, tens el teu positiu aquí mateix. Difruta.
Molts petons a totes guapíssimes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Seid 8 fecundats aixó pinta molt i molt bé, ha de sortir bé a la força!!! Diumenge no podre ser perque marxo el cap de setmana fora pero el dilluns sere aqui a primerisima hora
KRIS FELICITSTS PER PARTIDA DOBLE!!!! A VEURE LA BETA QU ET SURT DILLUNS A AQUEST PAS SUERTIRA VEN DISPARADA!!!

KRIS FELICITSTS PER PARTIDA DOBLE!!!! A VEURE LA BETA QU ET SURT DILLUNS A AQUEST PAS SUERTIRA VEN DISPARADA!!!

aiiii seid que contentisssima que estoy por ti!!!! 8 es muy buen n umero para la fase que estas!! ya veras como tendras muchos buenos!!! ale niña que est ya va llegando a su fin!!!! bueno y al principio de unas nuevas vids dentro de ti!! estoy segura de que va a salir todo bien! de momento esta siendo así y de aqui al domingo queda nadaaa!!!!
que bueno tu maridin!!! el mio tb ya ha mpezado a cuidarme mas de lo normal jajajaja hay que aprobecharse!!! jijji
por cierto felicidades a las cristinas!!! yo tb me uno al santo, tb mellamo cristina!!! elicidades wapas!!!!!!!!!!
kris enhorabuena!!! que valor de hacerte un te!!!! yo no sé si podria pq si saliera - la incertidumbre no me dejaria vivir!!! ahhh!! a ver si nos cuentas como fue tu tratamiento!!!
seid ayer fue mi primer dia con gonal.... bien la verdad!!! las banderillas y yo nos hemos echo muy amigas!!!!
queria preguntarte si tu has sentido hablar sobre beber aquarius en eots momentos, has sentido algo???
una cosa, el dr me dijo que no me podia tomar segun que medicamento para el dolor de cabeza (ibuprofeno), sabes que me pued tomar??? es que estoy que reviento!!!
cuidate mucho!! y que te sigan cuidando asi de bien, ya veras como entre todas te daremos toda la suerte del mundo!!!
descansa!!!
que bueno tu maridin!!! el mio tb ya ha mpezado a cuidarme mas de lo normal jajajaja hay que aprobecharse!!! jijji
por cierto felicidades a las cristinas!!! yo tb me uno al santo, tb mellamo cristina!!! elicidades wapas!!!!!!!!!!
kris enhorabuena!!! que valor de hacerte un te!!!! yo no sé si podria pq si saliera - la incertidumbre no me dejaria vivir!!! ahhh!! a ver si nos cuentas como fue tu tratamiento!!!
seid ayer fue mi primer dia con gonal.... bien la verdad!!! las banderillas y yo nos hemos echo muy amigas!!!!
queria preguntarte si tu has sentido hablar sobre beber aquarius en eots momentos, has sentido algo???
una cosa, el dr me dijo que no me podia tomar segun que medicamento para el dolor de cabeza (ibuprofeno), sabes que me pued tomar??? es que estoy que reviento!!!
cuidate mucho!! y que te sigan cuidando asi de bien, ya veras como entre todas te daremos toda la suerte del mundo!!!
descansa!!!Re: ISCI Seid a Fecunmed.
Hola Seid , a mi me sacaron 34 ovulos y 31 maduros ( pero eso no es lo normal), de los 31 fecundaron 24 y al día siguiente me quedaron 14 perfectos y dos me transfirieron. Además dejaron 2 un día más para ver como evolucionaban y al dia siguiente de la transferencia me llamaron para decirme que los congelaban así que en total tengo 14 congelados. En mi caso de los 24 congelados quedaron 16, pero es que según me dijeron las biólogas era un número muy grande y lo normal era que se perdiera un 30%. No te preocupes Seid verás que esos 8 fecundados evolucionan correctamente y mañana te siguen dando buenas noticias.
He leido que alguien preguntaba por el aquarius, yo llevo bebiendo aquarius desde la punción ya que lleva sales minerales y te ayuda a eliminar líquidos para que el ovario se recupere antes y así se evita la hiperestimulación, a mi también me dieron Dostinex durante 10 días para evitar la hiper pero es que en mi caso el estradiol estuvo en 4000 y por eso llevo 15 días de reposo, bebiendo mucho líquido controlandome el peso cada día y también el pipi que hago,... En fin que lo más importante es que todo esto al final SI merece la pena!! Cuídate mucho, un beso.
He leido que alguien preguntaba por el aquarius, yo llevo bebiendo aquarius desde la punción ya que lleva sales minerales y te ayuda a eliminar líquidos para que el ovario se recupere antes y así se evita la hiperestimulación, a mi también me dieron Dostinex durante 10 días para evitar la hiper pero es que en mi caso el estradiol estuvo en 4000 y por eso llevo 15 días de reposo, bebiendo mucho líquido controlandome el peso cada día y también el pipi que hago,... En fin que lo más importante es que todo esto al final SI merece la pena!! Cuídate mucho, un beso.
ai... mare.... quines bones notícies que hi ha en aquest post!!! Seid ja veuràs com aquests 8 fecundats seguiran endavant!! quina il·lusió!!
Nina a tu també t'anirà bé, ja veuràs!!
I Kris et torno a felicitar!! Esteu passant per un procés llarg i dur, que acabi bé, és lo millor dels millors!!
Ànims a totes!
Nina a tu també t'anirà bé, ja veuràs!!
I Kris et torno a felicitar!! Esteu passant per un procés llarg i dur, que acabi bé, és lo millor dels millors!!
Ànims a totes!
seid ha escrit:Duneta a ver si tu tb lo cantas conmigo, o todas las que llevamos un tiempo ( sobretodo la que llevamos mucho tiempo esperando, que esto agota)
La veritat és que si, que estic una mica cansada de tot això, però sempre tinc una petita esperança de que aquest mes serà el bo... ja veure'm que passa la primera setmana d'agost! em faria moltíssima il·lusió qu anunciessim el positiu el mateix mes!
Molta sort guapa!
Bufff Seid quina pregunta... que t'han dit els metges? això si 2 o 3 ho heu de decidir vosaltres, parleu-ho molt i decidiu, nosaltres no et podem dir res... si te'n poses dos l'altre es pot congelar? si ho pots fer crec que me'n posaria dos i l'altre el congelaria, i si no em posaria els tres... però t'hi has de trobar, no ho sé...
Molta sort!
Molta sort!
Hola Seid, yo creo que me arriesgaría y me pondría los tres ya que cuando congelan y luego descongelan no todos los embriones sobreviven,... pero claro esa es una decisión muy personal que debeis hablar entre tu marido y tu. De todas maneras no tires la toalla, todavía no está todo dicho porque seguro que entre esos tres embriones está tu/s campeones. Yo hace 10 meses hice mi primera icsi y no me quedaron para congelar porque hicimos diagnóstico genético y solo quedaron 2 buenos que me transfirieron y no hubo suerte, lo pasé muy mal y dije que no volvería a pasar por todo esto otra vez que no tenía fuerzas y a pesar de todo las fuerzas vuelven a aparecer y más que antes porque para mi era más doloroso el no poder ser madre que todos los pinchazos que me tuviera que poner y de momento tengo mi positivo, ójala todo vaya bien y a tí también guapa verás que la recompensa llega aunque a veces cueste creerlo pero llega.
Un beso muy fuerte y ánimo que esto aún no ha acabado.
Un beso muy fuerte y ánimo que esto aún no ha acabado.

Molt bones noies, què tal SEID, veig que t'han baixat els ànims? Això no pot ser, has de continuar siguent positiva, tens tres embrions bons per la transfer, i això és el què et queda de positiu doncs no miris la resta, no pensis que te'n van poder treure vuit per fecundar!
Pensa que només que un dels que et posin tiri endavant ja està. Jo recordo que quan em van dir que només me'n quedaven dos per la transfer també em va venir el món a sobre, però si vas reflexionant, acabes pensant que has de ser positiva, que segur que anirà bé (per desgràcia si les coses acabessin anant malament, ja tindràs temps per lamentar-te, no cal que et preocupis abans d'hora).
Ara afaga forces per la transfer i pensa que demà has d'estar super relaxada. I a partir de demà fés tant repòs com puguis.
El dubte de posar-t'en dos o tres, jo no el vaig tenir mai, ja que només ens ens van quedar 2. És molt difícil aconsellar sobre una cosa que no has viscut a la pròpia pell.
Molts ànims i moltes forces ja veuràs com tot anirà bé.
Petons
Pensa que només que un dels que et posin tiri endavant ja està. Jo recordo que quan em van dir que només me'n quedaven dos per la transfer també em va venir el món a sobre, però si vas reflexionant, acabes pensant que has de ser positiva, que segur que anirà bé (per desgràcia si les coses acabessin anant malament, ja tindràs temps per lamentar-te, no cal que et preocupis abans d'hora).
Ara afaga forces per la transfer i pensa que demà has d'estar super relaxada. I a partir de demà fés tant repòs com puguis.
El dubte de posar-t'en dos o tres, jo no el vaig tenir mai, ja que només ens ens van quedar 2. És molt difícil aconsellar sobre una cosa que no has viscut a la pròpia pell.
Molts ànims i moltes forces ja veuràs com tot anirà bé.
Petons
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 26 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |