sobrepes del bebe
sobrepes del bebe
Hola noies!
Tinc un dubte... mireu, la meva peke te ja 11 mesos, i menja normal, vull dir les verduretes, la fruita a la tarda, algun dia (no gaire seguit) pa amb tomaket i pernil dolç, sopa de verdures, peix i els bibis del mati i el d'abans de anar a dormir, pero jo la veig "grassoneta" (k no gorda); esta pesant al voltant dels 10 kilets, i fa una panxukina i unes morcillitas per tot arreu... es bastant alta tambe (segons em va dir el pediatra), fa 72 cms. Pero no se... em fa patir k no li estigui donant massa menjar (segueixo les quantitats k em va recomanar el pediatra...); no vull "cebarla"...
i no se... no li dono pas ni galetes, ni patates ni res de tot aixo.
Els vostres pekes k tal van de pes? es correspon l'alçada k te amb el pes? Si alguna sabes algo m'aniria molt b, pq fins d'aki a un mes ben be no tornem al pediatra i aixo m'esta agobiant una miketa...
Ah! una altre coseta: encara no camina ni gateixa... potser aixo tambe ajuda a k estigui mes rodoneta, n?
Gracies, reines!!!
Tinc un dubte... mireu, la meva peke te ja 11 mesos, i menja normal, vull dir les verduretes, la fruita a la tarda, algun dia (no gaire seguit) pa amb tomaket i pernil dolç, sopa de verdures, peix i els bibis del mati i el d'abans de anar a dormir, pero jo la veig "grassoneta" (k no gorda); esta pesant al voltant dels 10 kilets, i fa una panxukina i unes morcillitas per tot arreu... es bastant alta tambe (segons em va dir el pediatra), fa 72 cms. Pero no se... em fa patir k no li estigui donant massa menjar (segueixo les quantitats k em va recomanar el pediatra...); no vull "cebarla"...
i no se... no li dono pas ni galetes, ni patates ni res de tot aixo.Els vostres pekes k tal van de pes? es correspon l'alçada k te amb el pes? Si alguna sabes algo m'aniria molt b, pq fins d'aki a un mes ben be no tornem al pediatra i aixo m'esta agobiant una miketa...
Ah! una altre coseta: encara no camina ni gateixa... potser aixo tambe ajuda a k estigui mes rodoneta, n?
Gracies, reines!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Re: sobrepes del bebe
Pregunta li al pediatra pero jo no em capficaria gaire, si li dones el que dius, ben alimentada esta (no la fartes de chuches). i es normal que estiguin una mica grasonets quan encara no caminen, despres quan aprenen a gategar i caminar crec que s'aprimen bastant. Al menys es el que ens ba passar amb el Didac que tambe tenia molletes i ara sembla un conill.
Mirant la foto jo no la veig gorda. Esta rodoneta pero diria que es el que li toca (molt maca per cert).
No se si et pot fer servei pero acabo de recordar que a una veina meva que la seva filla estava una mica grossa el pediatra li va di que li reduis els cereals... Segons ell no alimenten tant com la llet pero fan engreixar.
Mirant la foto jo no la veig gorda. Esta rodoneta pero diria que es el que li toca (molt maca per cert).
No se si et pot fer servei pero acabo de recordar que a una veina meva que la seva filla estava una mica grossa el pediatra li va di que li reduis els cereals... Segons ell no alimenten tant com la llet pero fan engreixar.
- mafalda75
- :: zebra

- Entrades: 1077
- Membre des de: ds. juny 14, 2008 2:10 pm
- Ubicació: Des de la terra ferma
Hola Annita!
Tranquila, que la teva peque està bé de pes. El pediatre no t'ha dit res de que tingui soprepes, no?
El Marc acaba de fer nou mesos i pesa 10,5 kg i medeix 73 cm, així que imagina't! I sí que és menjador, però no de manera exagerada, eh?
A mi m'han dit que és de constitució gran i que li agrada menjar, però és que és així des de que va néixer...! Pensa que va néixer amb 3,400 i al mes ja pesava més de 5 kg!
Jo el que faig és donar-li de tot, però per exemple al matí només pren llet, sense cererals, que només li dono a la nit. I a la verdura sí que li poso patata, però petiteta. I la carn i el peix sempre els hi faig al vapor. Ah! I les quantitats les faig sempre a ull. Mai he pesat res, simplement li dono fins que ell ja no en vol més. Si no s'acaba el bibe, doncs no passa res, perquè diguem que ja va sobradet...
.
Però en general menja de tot, no m'hi capfico gens. Sí que està ple de saxonets, però fa molt goig, i és un nen molt actiu i que no para.
Així que tranquila, pensa que hi ha moltes mares que es preocupen precisament pel contrari...! A disfrutar de la teva peque, que fa molt goig
!
Tranquila, que la teva peque està bé de pes. El pediatre no t'ha dit res de que tingui soprepes, no?
El Marc acaba de fer nou mesos i pesa 10,5 kg i medeix 73 cm, així que imagina't! I sí que és menjador, però no de manera exagerada, eh?
A mi m'han dit que és de constitució gran i que li agrada menjar, però és que és així des de que va néixer...! Pensa que va néixer amb 3,400 i al mes ja pesava més de 5 kg!
Jo el que faig és donar-li de tot, però per exemple al matí només pren llet, sense cererals, que només li dono a la nit. I a la verdura sí que li poso patata, però petiteta. I la carn i el peix sempre els hi faig al vapor. Ah! I les quantitats les faig sempre a ull. Mai he pesat res, simplement li dono fins que ell ja no en vol més. Si no s'acaba el bibe, doncs no passa res, perquè diguem que ja va sobradet...
.Però en general menja de tot, no m'hi capfico gens. Sí que està ple de saxonets, però fa molt goig, i és un nen molt actiu i que no para.
Així que tranquila, pensa que hi ha moltes mares que es preocupen precisament pel contrari...! A disfrutar de la teva peque, que fa molt goig
mafalda75 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 20, 2009 12:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Annita, la Maria a la revisió passada amb menos de 10mesos i mig feia 9.800kg i 75cms... Ara que en té 11 i mig segur que pesa més de 10kg!!! Així que la teva bebé está genial!
Pensa que menja el que necessita, segur que quan ja no vol més no hi ha manera d'obrir-li la boca!
Pensa que menja el que necessita, segur que quan ja no vol més no hi ha manera d'obrir-li la boca!
ufff, la que està espantada sóc jo, la meva amb 4 mesos fa 8 kilos!!!!!!!!!!!!! ostresssssssssssssssssssssss, els vostres amb 10-11 mesos pesen nomès 2 kilos més que la meva!!!!!!!!!!!!!!
immi ha escrit:ufff, la que està espantada sóc jo, la meva amb 4 mesos fa 8 kilos!!!!!!!!!!!!! ostresssssssssssssssssssssss, els vostres amb 10-11 mesos pesen nomès 2 kilos més que la meva!!!!!!!!!!!!!!
tranquila! l'Adrià també els feia i ara fa 2 mesos que només creix d'alçada!!! crec que cada nen és un món i a nosaltres el pediatre sempre ens diu que està perfecte, és un nen gros tot ell (cap, mans, peus, cuixes
) Té prop de 9 mesos i ja deu fer 11 quilets
però també és força alt!Annita, jo la veig molt bé a la teva nena, i molt guapa! de totes maneres, comenta-li al pediatre, però si mai t'ha comentat ell res segur que està tot OK.
Jo faig com la Mafalda, el bibe del matí sense cereals!
Annita,
ostres, nomes veure a la teva nena m'ha fet pensar en la meva; son igualitas.
Però jo no em preocuparía, si et serveix de consol la meva nena amb 10 mesos pesava 9,5 i amb 12 mesos pesa 10,5 i ara medeix 72 cm. No menja tant com per estar així, pero quan va neixer ja pesava al voltant dels 4 kg. La teva es troba bé? Aixó es el que importa.
A mí el pediatra si que em diu que estar per sobre de la mitja igual que de talla em diu que esta entre la mitja i per sota i que li fa falta la estirada del any. Però no em diu que em preocupi pel seu pes, i tampoc diu que li faci regim, dieta.
Així que ho únic que et puc dir es que estigues tranquila, que segur que quan comenci a correr s'estirarà.
ostres, nomes veure a la teva nena m'ha fet pensar en la meva; son igualitas.
Però jo no em preocuparía, si et serveix de consol la meva nena amb 10 mesos pesava 9,5 i amb 12 mesos pesa 10,5 i ara medeix 72 cm. No menja tant com per estar així, pero quan va neixer ja pesava al voltant dels 4 kg. La teva es troba bé? Aixó es el que importa.
A mí el pediatra si que em diu que estar per sobre de la mitja igual que de talla em diu que esta entre la mitja i per sota i que li fa falta la estirada del any. Però no em diu que em preocupi pel seu pes, i tampoc diu que li faci regim, dieta.
Així que ho únic que et puc dir es que estigues tranquila, que segur que quan comenci a correr s'estirarà.
- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Tens una nena super guapa!!!! i no crec pas que estigui "grassoneta" a aquesta edat acumulen una micona de greix... pero ja veuras quan comenci a ser independent... feina rai tindràs pq s'engreixi!!!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Mira.... com que volia veure el percentil del Roger t'afegeixo la pagina on pots baixar-te les grafies..... ara no t'hi obsesionis... son estadístiques
http://www.papaenapuros.com/percentil/
M'he pres la llibertat de mirar-tho... alçada percentil 50 pes percentil 75... tampoc ho trobo res exagerat!
http://www.papaenapuros.com/percentil/
M'he pres la llibertat de mirar-tho... alçada percentil 50 pes percentil 75... tampoc ho trobo res exagerat!
Moltes gracies guapes!
La veritat es k no m'agovia en excés, pero una mika si... pensava k potser li havia de reduir la quantitat de fruites i verdures... es k la meva germana desde ben petita ha estat amb dietes i restriccions de menjar pq sempre ha estat grassoneta (ara, amb 24 anys, esta estupenda, cuerpito) i com k he vist lo malament k ho ha passat no volia k a la meva li passes també; es molt dur veure a una nena de 3 anyets k no pot menjar un gelat, o un bollicao de tant en quant...
En fi, k ja em kedo més trankila! Lo dit, moltes gracies mamis socpetitones!!!!

La veritat es k no m'agovia en excés, pero una mika si... pensava k potser li havia de reduir la quantitat de fruites i verdures... es k la meva germana desde ben petita ha estat amb dietes i restriccions de menjar pq sempre ha estat grassoneta (ara, amb 24 anys, esta estupenda, cuerpito) i com k he vist lo malament k ho ha passat no volia k a la meva li passes també; es molt dur veure a una nena de 3 anyets k no pot menjar un gelat, o un bollicao de tant en quant...
En fi, k ja em kedo més trankila! Lo dit, moltes gracies mamis socpetitones!!!!

Ah! i gracies per lo de k la nena es guapa!!! A mi m'ho sembla... amor de mareeeeeeee!!!!
Minerva2: de veritat et sembla k son tan iguales??? Ara m'has deixat encuriosida per veure la teva patufa... Una fotillo???
I a partir d'ara, el bibe del mati sense cereals! jejejej...
Minerva2: de veritat et sembla k son tan iguales??? Ara m'has deixat encuriosida per veure la teva patufa... Una fotillo???
I a partir d'ara, el bibe del mati sense cereals! jejejej...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |