Arròs bullit

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Avril
:: tortuga
Entrades: 344
Membre des de: dl. març 31, 2008 12:51 am

Arròs bullit

EntradaAutor: Avril » dc. jul. 08, 2009 5:10 pm

Molt bones,

La meva nena té 6 mesos i mig i segueixo donant-li el pit.

Avui la pediatra m'ha dit que li comenci a introduir la verdura i els cereals (va començar per la fruita als 6 mesos menys poquets dies), però no li vull donar cereals industrials. Quan heu començat amb l'arròs bullit? Algú que doni o donés cereals sense gluten fets a casa (sémola d'arròs, de blat de moro...) em pot orientar i assegurar que als 6 mesos es poden donar aquests cereals? La pediatra insistia amb els industrials barrejats amb la fruita, però... no vull que sigui tot fet de casa.

Gràcies
Avril
Imatge[url=http://lilypie.com]
Imatge
helan
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: dl. maig 25, 2009 10:11 am

Re: Arròs bullit

EntradaAutor: helan » dc. jul. 08, 2009 5:44 pm

Nosaltres encara no li donem cereals, perqué la veritat... ja és prou gran i no volem donar-li més energia de la que necessita. Però tenim amics que li donen als seus fills cereals fets per ells i cap problema, estan encantats. No entenc perquè no li pots donar cereals cuinats per tu... a mi em sembla molt bé i nosaltres també ho farem així (fins i tot tinc pensat donar-li integrals perquè així m'asseguro que contenen tots els minerals, que amb els refinats desaparèixen).

No et puc ajudar més perquè encara no estic ficada del tot amb el tema, però almenys espero haver-te encoratjat a seguir amb la teva decision.
sipamasil
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1818
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 11:27 pm

EntradaAutor: sipamasil » dc. jul. 08, 2009 10:35 pm

A mí, la pediatra em va dir que l'arròs i la sèmola li donés als nou mesos.
trea
:: conillet
Entrades: 358
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:06 pm

EntradaAutor: trea » dc. jul. 08, 2009 11:30 pm

bones!!

Jo també tinc aquest dubte avril. A la Bruna, als 6 mesos ens ha fet introduir-li els cereals, 2 cops al dia, però només n'hi dono a la nit, al cap de 15 dies la fruita, i als 7 mesos la verdura (encara no hem començat). De moment li estem donant cereals industrials, però jo també penso si no els hi podriem donar fets a casa. Jo no ho he provat, perque primer li voldria preguntar a la enfermera a veure que diu, he mirat la composició i clar no se si és lo mateix, però aquests industrials no valen res, tot i que a ella li agraden força.

A mi em fa por que deixi de pendre el pit amb la introduccio de tots aquest aliments, a més a més elscereals els hi faig amb llet artificial. De moment segueix popant, però em sabria greu que deixes el pit.
Imatge

Imatge
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5515
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

EntradaAutor: ametista » dj. jul. 09, 2009 12:03 am

hola noies!
I TANT QUE PODEU DONAR CEREALS NO INDUSTRIALS ALS VOSTRES FILLS!!!!
primer sense gluten: arròs o sèmola d'arròs, sèmola de blat de moro, tapioca, mill, amaranto, quinoa.......
i després amb gluten: sèmola de blat, pa, pasta, galetes.........

no sé per què els pediatres i les infermeres acostumen a insistir amb els cereals industrials ?-) ....seran interessos creats? :-:)

helan, em penso que els cereals integrals millor esperar una mica perquè al principi els costa digerir-los, però més endavant :ok:

trea, si li dones cereals no industrials no patiràs amb el tema pit perquè ja no hauràs de donar-li llet artificial...els cereals els pots fer amb brou o amb aigua i de postres, pit :ok:

els cereals fets a casa són la opció més normal i natural (és com fer-los una sopeta, jo de fet no deia "vaig a preparar-li els cereals" sinó "vaig a fer-li la sopa" :love: també és la manera que s'acostumin a menjar "salat" perquè els industrials són endolcits i després anda que no costa el pas a sopars normals!

us passo aquest link a un post on es parla sobre tot això, espero que us serveixi :ok: :ok: :ok:
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=16&t=2792
Avril
Entrades: 344
Membre des de: dl. març 31, 2008 12:51 am

EntradaAutor: Avril » dj. jul. 09, 2009 10:38 pm

Moooltes gràcies per la informació noies. Jo tampoc acabo d'entendre perquè els pediatres i les infermeres parlen només de cereals industrials. Gràcieeees.
Avril
Imatge[url=http://lilypie.com]
Imatge
trea
Entrades: 358
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:06 pm

EntradaAutor: trea » dj. jul. 09, 2009 11:06 pm

Bones

gracies ametista, ara hem miraré el post aquest i crec que ho faré, però potser m'espero uns dies, ja que demà hem de començar amb la verdura i potser seran massa coses noves juntes.

Jo quan ens va dir lo dels cereals la enfermera, ni se'm va acudir, i es que de fet no sabia que portaven aquest amb pols, però quan vaig veure que hi havia arròs, ja ho vaig pensar de fer-los-hi jo, i li volia preguntar a la enfermera a veure si era el mateix quan hi tornessim.
Imatge

Imatge
helan
Entrades: 224
Membre des de: dl. maig 25, 2009 10:11 am

EntradaAutor: helan » dv. jul. 10, 2009 4:11 pm

Hola Ametista,

tema integrals! Ja sé que la seva digestió és més lenta, però jo estic patint les conseqüències d'haver-me alimentat amb aliments refinats (desmineralització de les articulacions, problemes digestius, mals de cap, hipoglucèmia, mal caràcter...) i no vull que la meva filla pateixi les mateixes conseqüències.

Però merci per la recomanació. Una abraçada!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::