"mama....tinc pipí!"

Els bolquers, el xumet..

carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

"mama....tinc pipí!"

EntradaAutor: carpe diem » dt. juny 23, 2009 3:45 pm

Hola!
El Pau esta a punt de fer els 2 anys i com que al setembre començara anar a la guarde hem pensat de començar a acostumar-lo a fer el pipi i la caca a l'orinal i mica en mica treure-li els bolquers...

La pediatra ens va dir que ara a l'estiu sol ser més fàcil perque es porta menys roba i que es bona època per començar amb el canvi.
M'agardaria saber com va ser el primer dia i com ho vau fer,el meu encara no parla,aixi que lo tipic de "mama,tinc pipi" que?

Suposo que depen de cada nen,pero us ha costat massa temps a vosaltres que ho entenguin? Feu servir aquells bolquers que tenen goma a la cintura i només es fan baixar?

M'agradaria que m'expliquessiu les vostres experiencies! ::upi:
Imatge

Imatge

Imatge
techary
:: zebra
Entrades: 1967
Membre des de: dj. maig 01, 2008 1:20 pm
Ubicació: Vallés oriental
Contacta:

Re: "mama....tinc pipí!"

EntradaAutor: techary » dt. juny 23, 2009 4:14 pm

hola maca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
felicitats per aquest nou pas veig que vas ben d·hora,ets una campiona!!
el primer de tot es tindre paciencia cada nen es un mon,l·aaron tampoc o demanaba sempre i jo el que feia era possarlo de tant en tant,nosaltres vam començar un cap de setmana(aquest es el tercer) quan va sortir d·escola al migdia va dinar i va fer la migdiada doncs ben llevat li vai treure el bolquer i el vai asseure a fer pipi (no va fer) al cap d·uns minuts s·ho va fer a sobre (1er i últim cop) al cap de 1 hora (si si) 1 hora no mitja ni 15 min, perque oi que tu no pixes tan suvint? aixi ens o va dir la pediatra,el vai possar i va fer un raig,a partir d·aqui moltes festes i cada pipi un gomet a la ma o un premi (jo li faig una abrassada i ell es ben feliç) ara que també cau algun premi,ara la caca es una altre historia,no la controla i quan ja la te fora em diu mama tinc caca :ufs: llavors ben dinat i ben sopat el sento i fins que no li surt no ens aixequem (amb la caca e de seure jo amb ell perque s·esta mes estona) estic contenta perque porta tota la setmana fenla a l·orinal i es concient i ell mateix em diu molt be mama e fet caca al water!!! les migdiades ja no porta bolquer i tampoc en els viatges al cotxe i dintre de uns dies intentare treure-li als vespres,jo al març vai intentar treure-li i no estaba preparat sel feia a sobre i com feia fred es va costipar aixi que em vai esperar a que ell estigues concienciat i a anat de conya,pero vaja amb lo marassa que estas feta pam i pipa,ja et dic que paciencia que cada nen es un món,petons bonica i espero haber-te ajudat qualsevol dubte ja saps,compre una pila de calçotets,jo em vai comprar al h&m del barrio sesamo molt baratets i man fet molta via :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
llumer
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

EntradaAutor: llumer » dc. juny 24, 2009 9:04 am

Hola Ges!!!! Nosaltres hem seguit les pautes de l'escola...
durant un parell de setmanes, segueix portant bolquer, pero cada horeta l'assentem a l'orinal l'estona que ella vulgui , i celebrem "por lo alto" tot el que fa a la gibrella. Despres d'aquesta adaptacio... fora bolquer!!!! Ja t'explicara com va despres de l'adaptacio. Ara fa uns 2-3 pipis i un parell de caques a la gibrella, pero.... ara mateix s'acaba de fer una cacota a sobre!!!!!
carpe diem
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » dc. juny 24, 2009 11:50 am

Ei noies!
Gracies per les respostes guapes!
No havia pensat en això dels gomets com a premi ni en comprar ja els calçotets. :ok: Es una bona idea.

A mi em preocupa :-:) ,que com el Pau no parla,doncs si jo no li dic per fer el pipi,com m'ho popt demanar? :r) ...

I això que ell ha d'estar preparat? Com? Fare això, el pre`parare explicant-li tot pas a pas,buscarem el lloc per l'orinal... I aviam que passarà!
Imatge

Imatge

Imatge
carpe diem
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » dc. juny 24, 2009 1:01 pm

Això del conte també es bona idea :ok: :ok:

Segurament la setmana que vé recopilare tota la informacio i començarem l'operacio orinal! :r) :r) :: orrr:: :: orrr::
Imatge

Imatge

Imatge
Blanca07
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa

EntradaAutor: Blanca07 » dj. juny 25, 2009 10:13 am

Nosaltres portem gairebé 2 setmanes sense panyal....(comançarà la giarde al setembre i vulia que anés sense bolquer)
La veritat que la nena quan li treies el panyal es posava histèrica pq no volia que li treguéssim i com t'ha dit la Gemma li vam comprar calcetes boniques i llavors li deiem que amb les calcetes estaria mooooolt guapa i ella tan contenta pq anava molt guapa ensenyant les calcetes a tothom...

els 2-3 primers dies li treiem a estones quan estavem a casa i ella pues no ho sabia fer i s'ho feia al damunt i jo li deia que ho havia de fer al patito (nosaltres l'orinal no el vam comprar, vam comprar un adaptador del WC al prenatal de patito) i al 4 dia cada 15 minla veies histerica cridat:
tito, tito tito!!!!!!! (patito) i ale a còrrer a posar-la al patito... però no feia res i llavors estava asseguda i et deia: paper, paper... per eixugar-se (com veu a la mama pues ella també).

El tema de la caca es més delicat ella aprofitava el fet de posar-li el buquer per la migdiada i es feia caca... fins que dilluns va fer caca amb la meva àvia!!!!uuuuueeeeee i la'ltre dia a casa nostra la tenia mig enfora i la sento: mamaaaaaaaaaa cacaaaaaaaaaaaaa i jo: corre al patito!!!!!!....

I si estem fora tmb es delicat pq cada dos per tres has d'estar dient: tens pipi? no et facis al damunt que has d'anar al patito eh? La veritat que em pensaba que seria mes dificil... de quan en quan se li escapa (encara no esta controlat del tot) però de cada 10 pipis potser se'n fa 2 al damunt... i cada vegada que fa pipi o caca al patito ella mateixa es diu: moooooo béeeee! (molt bé)

Ja ens aniràs explicant GES com va el asuntillo...
Anna26
Entrades: 1553
Membre des de: dc. jul. 23, 2008 3:37 pm
Ubicació: Calders

EntradaAutor: Anna26 » dj. juny 25, 2009 3:49 pm

Noia, això dels bolquers no tots els nens són igual. Cada un madura de diferent manera tot i que al final arriben tots al mateix lloc. D'entrada els nens els hi costa més que a les nenes. Nosaltres al Roc li vam treure als dos anys i poc i va costar una mica, sobretot la caca. Vam estar 3 setmanes una mica agoviats ja que no controlava gaire però poc a poc ens en van sortir. Evidentment no el renyavem pas, ni molt menys. La mestra de la guarde ens va dir que la caca costa més ja que es pensen que perden una part del seu cos i no la "volen deixar". Si que és veritat que l´estiu és una bona época però si no va bé tampoc passa res per tornar al bolquer i ja ho provaràs més endavant. És important no agoviar-se.També és molt important que el nen no estigui davant d'un període de molts canvis ja que llavors els hi costa molt més. Nosaltres li vam treure la pipa i al cap d'uns setmanes els bolquers (va ser un estiu intents ja que a l´octubre arribava l'Ona,..). Jo et recomano fer-ho al revès primer bolquers i desprès pipa ja que tots els canvis els hi creen inseguretat i com que no tenia la pipa potser per això li va costar més.
L'Ona va a la guarderia i és de les petites i tots els de la seva classe porten bolquers. A vegades sí que t'avisa quan porta caca però jo encara no la veig per treure-li els bolquers. Ja ho farem tampoc no cal precipitar-se Que t'han dit que ha de començar la guarde sense bolquers???
Ànims i ja ens explicaràs.
ImatgeImatge
ImatgeImatge
carpe diem
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » dj. juny 25, 2009 4:22 pm

A la guarde no m'ho han dit pas que hagi de començar sense... pero estaria bé que ja hi anés amb calçotets :pandi: :pandi:

Pel tema del xumet el Pau res de res,no sap pas que es :-:) ,aixi que de canvis aixi importants per ara es el bolquer.

Ho provarem i si veig queencara es justet ho deixarem per més endevant,pero em va dir la pedi que quan ronden els 2 anys es bona època :ok:
Imatge

Imatge

Imatge
Anna26
Entrades: 1553
Membre des de: dc. jul. 23, 2008 3:37 pm
Ubicació: Calders

EntradaAutor: Anna26 » dj. juny 25, 2009 4:41 pm

*GES* ha escrit:
Ho provarem i si veig queencara es justet ho deixarem per més endevant,pero em va dir la pedi que quan ronden els 2 anys es bona època :ok:

I tant!! i si és estiu encara va més bé!! Molta sort i ja ens explicaràs!!
ImatgeImatge
ImatgeImatge
llumer

EntradaAutor: llumer » dj. juny 25, 2009 8:42 pm

Hola Ges! Ja ens aniras explicant. Jo crec uqe fas molt bé. Diuen que als 2 anys i mes si es estiu es l'epoca que madurativament estan preparats (aixo ens van dir a l'escola). Jo ja t'he explicat en el post del Pau el procediment de l'escola. Espero que et vagi molt bé. Nosaltres estem ara tb en operacio bolquer... ja ens aniras dient!
carpe diem
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » dj. juny 25, 2009 8:53 pm

Ei Llumer!
I quant te ara la teva?
Ja heu començat vosaltres? Us esta costant?
Imatge

Imatge

Imatge
llumer

EntradaAutor: llumer » dj. juny 25, 2009 8:59 pm

la meva te ara 23 mesos (cumpleix el 27/07), i hem començat fa 2 setmanes pero "adaptacio", encara va amb bolquer pero cada hora l'assentem a la gibrella i la veritat es que va fent caques i pipis... encara en fa al bolquer pero... penso que la setmana que vé que ja anira sense... ho portara bé.
Algun s'escapara segur, pero en demana molts...aixi que penso que s'escaparan pocs (ja t'ho explicare!)
bertaserra10
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dv. abr. 25, 2008 7:01 pm

EntradaAutor: bertaserra10 » dt. juny 30, 2009 3:44 pm

Tot i que el teu nen encara li costi parlar hi ha simptomes que et demostren que te gasnes e fer pipi o caca i n'es conscient. com tocarse el penis o el culet
amb l'Alba m'ha costat mes que amb la Mireia. El primer dia un desastre. tot a sobre.
Els seguents dies l'he anat sentant a l'orinal (no li agrada el water de grans) de mica en mica.
Estableix pautes horaries, per exemple abans d'anar a dormir, o a mitja tarde, o abans o despres de la siesta...
Ara que la Alba no porta dootis de dia la frase de mamaaaa tinc pipi, o mama tinc cacaaaa!!! encara continua
i troba un water rapid perque te la mania d'apurar massa. Pero be els 3 anyets es l'any dels "perques" i de "mama se ma escapat"
xin76
Entrades: 1372
Membre des de: ds. març 31, 2007 9:45 pm

EntradaAutor: xin76 » dc. jul. 01, 2009 3:01 pm

HOla noies!!

La Laia té 34 mesos (fa els 3 anys a l'agost) i tot just ara comencem operació bolquer...
Va a l'escola bressol i ja fa temps que la seva senyu l'asseu a l'orinal, però no el fa allà... Jo ja veig que encara no està a punt i la seva senyoreta també la veu verda, a final d'agost fa els 3 i hem de començar l'escola i hem d'anar ja sense bolquer.... Així que he decidit que fora bolquer! I el més fort és que a la nit s'aixeca seca seca! Jo crec que és inseguretat a fer el pipí a l'orinal, hi ha d'anar agafant confiança ! Mica en mica... A veure com va!
techary
Entrades: 1967
Membre des de: dj. maig 01, 2008 1:20 pm
Ubicació: Vallés oriental
Contacta:

EntradaAutor: techary » dc. jul. 01, 2009 3:13 pm

caca controlada!!!!!!!!!!!!!!!! a estat 3 setmanes justes per controlar-la i ara ja la demana als migdies no porta bolquer i al nit si pero s·aixeca sec casi cada dia,anims que jo em pensaba que em costaria mes i a sigut pam i pipa!!
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
carpe diem
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » dc. jul. 01, 2009 3:27 pm

Joa ara que tinc a me mare les tades amb mi i m'ajuda,em dedicare més al Pau i començarem amb el bolquer. Anirem a comprar els calçotets i estrenarem l'orinal!

TECHARY! Que bé... caca controlada :ok:

XIN! Sort, que bé... al setembre estara tot ok!!
Imatge

Imatge

Imatge
carpe diem
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » dc. jul. 01, 2009 10:10 pm

Avui hem anat a comprar calçotets pel Pau :love: :love: els hi he ensenyat aviam quins dibuixets triava i li he explicat que eren per ell i bla bla bla,pero no m'ha fet gaire cas :-:) ,estava més per jugar amb un altre nen d'alla la botiga,aixi que anirem al gra i segurament dema a la tarda quan me mare estigui amb la senyoreta estrenarem l'orinal! o-o:)
Imatge

Imatge

Imatge
noviachuky
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dl. jul. 06, 2009 9:37 pm

ÀNIMS PAU I MAMA!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge

Imatge
panocha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dj. abr. 16, 2009 4:40 pm

EntradaAutor: panocha » dt. jul. 07, 2009 1:06 pm

hola a tothom,
nosaltres també estrem treient bolquer, i la veritat és que està sent més fàcil del que esperavem.
Els pipis estan controlats, en quan em tret volquer no se n'ha escapat ni un però les caques... no hi ha manera! teniu algún "trukillo"?
carpe diem
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » dt. jul. 07, 2009 1:15 pm

Avui hem començat nosaltres! Li he "presentat" l'orinal i hem estrenat els calçotets.Li he explicat que l'assentaria per fer-hi pipi... li he baixat els pantalons i no ha fet res, ha seguit jugant i jo a cada moment,que si havia de fer pipi m'ho digues,i res... igualment li he assentat,pero ni una gota :-:) , i al cap d'una estona,me'l miro i estava tot moll!! :-D :-D , o sigui que no ha servit de massa! A la tarda li tornare a treure els bolquers i aviam si n'enganxem algun a puesto! :r)
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::