TIROIDES
TIROIDES
Alguna de vosaltres va d'esperar a tenir la tiroides controlada abans de començar a buscar? Triga molt a estar sota control?
Re: TIROIDES
Jo tinc hipotiroidisme des de fa 10 anys. O sigui que, un cop em vaig quedar embarassada la tenia sota control.
No triga gaire en controlar-se. Un cop et donen l'Eutirox (o les que siguin) en un parell de mesos ho tens.
Jo de tu, ja començaria ara...o ho consultaria amb el teu ginècoleg.
No triga gaire en controlar-se. Un cop et donen l'Eutirox (o les que siguin) en un parell de mesos ho tens.
Jo de tu, ja començaria ara...o ho consultaria amb el teu ginècoleg.
Gràcies Churrito, sí, ja he començat amb l'Euritox, per recomanació de gine+endocrino.... M'ho han trobat fa 2 dies i ja estic en tractament. Això d'anar per mútua fa guanyar temps! però no sabia quant de temps trigava a estar controlat.... Haurem d'esperar a que estigui sota control per seguir amb la nostra búsqueda de
...
També em fa pal haver de medicar-me per tota la vida.
Quan t'ho van trobar tenies la TSH molt alta? Jo em vaig espantar molt perquè la tenia pels núvols.... Ara he de fer-me més analisis pq a l'endocrino li falta més informació.
Quin endocrí et porta?
Quantes preguntes!!!!!!
...També em fa pal haver de medicar-me per tota la vida.
Quan t'ho van trobar tenies la TSH molt alta? Jo em vaig espantar molt perquè la tenia pels núvols.... Ara he de fer-me més analisis pq a l'endocrino li falta més informació.
Quin endocrí et porta?
Quantes preguntes!!!!!!
hola musica, jo tinc tiroides desde fa uns 6 anys aproximadament, vaig començar pendre eutirox de 25 i ara prenc 100 els dies de diari i 125 el cap de setman, se m'ha descontrolat alguna vegada peo j estic bé la tinc tota controlada, és un pal medicar-se sempre, però t'acostumas a viure amb aixó, t'hauràs de fer controls de sang sovint fins que estigui controlada. La mevaginecoleg hem va dir que si estava controlada no hi havia problema per quedar-me embarassada, el problema era quan et quedaves i et sortia després o sigui que ben fet si ja has començat. Jo m'ho prenc molt en serio perquè sé que és per un bé per mi. Jo aixó no ho porto per mutua ja que ho enia d'abans i no ho vaig dir, les tiroides las porto per la Seguretat Social els controls, però la ginecoleg de la mutua sap el problema que tinc.
Si tens cap dubte ja saps!!!!
Si tens cap dubte ja saps!!!!
gràcies marva! a tu també se't va controlar en 2 mesos com a la churrito?
Doncs jo he començat amb mitja pastilla de Euritox 100 durant 8 dies i a partir del 9è dia, amb una de sencera.
Doncs jo he començat amb mitja pastilla de Euritox 100 durant 8 dies i a partir del 9è dia, amb una de sencera.
Jo també vaig començar amb mitja pastilleta i crec que de seguida es va controlar però aixó va com va si no és controla t'ho aumenten i ja està però si has començat amb 100 ja te l'han possat alta ja, jo m'havia engreixat moltissim per aixó la tenia descontroladisima va començar a controlar-se i vaig aprimar 18 kilos una vegada estava bé. Aixó si lo primer que vaig preguntar a la ginecòleg és si podia tenir fills i si m'havia de prendre la pastilla quan hem quedés i hem va dir que SI que era molt important, no te la deixi de prendre que és molt important.
Hola musica,
A mi em van trobar hipotiroidisme (TSH=27) en un anàlisi rutinari abans de començar a buscar l'embaràs, el juliol passat. Vaig començar a prendre eutirox, i no va ser fins al desembre que m'ho van trobar sota control (5 mesos). Tot i així, tan l'endocrí com el gine em van dir que aniria bé un parell de mesos més, perquè el meu cos s'acostumés a estar regulat, i així ho vaig fer.
Jo el que et recomanaria és que tinguis paciència... no vulguis córrer. És una cosa bàsica per la teva salut, i és importantíssim tenir-ho regulat a l'hora d'afrontar un embaràs. Tu mateixa aniràs veient que et trobes millor, més "desperta", més activa...
Em sembla que fa temps que busques... hi ha moltes dones que no conceben perquè l'hipotiroidisme fa que no ovulin. Pensa que l'espera tindrà la seva recompensa!! Molta sort, estem aquí pel que necessitis!
A mi em van trobar hipotiroidisme (TSH=27) en un anàlisi rutinari abans de començar a buscar l'embaràs, el juliol passat. Vaig començar a prendre eutirox, i no va ser fins al desembre que m'ho van trobar sota control (5 mesos). Tot i així, tan l'endocrí com el gine em van dir que aniria bé un parell de mesos més, perquè el meu cos s'acostumés a estar regulat, i així ho vaig fer.
Jo el que et recomanaria és que tinguis paciència... no vulguis córrer. És una cosa bàsica per la teva salut, i és importantíssim tenir-ho regulat a l'hora d'afrontar un embaràs. Tu mateixa aniràs veient que et trobes millor, més "desperta", més activa...
Em sembla que fa temps que busques... hi ha moltes dones que no conceben perquè l'hipotiroidisme fa que no ovulin. Pensa que l'espera tindrà la seva recompensa!! Molta sort, estem aquí pel que necessitis!
Jo, jo a mi m'ha pasat!!! es que el que no em pasi a mi
En una de les analitiques per mirar lo de la esterilitat em va sortit una xifra de 5,03 i el limit estava en 5.
Cuan vaig anar a la Dra. de capçalera per demanar que em posesin en llisa despera s'ho va mirar i em va explicar que en els seus laboratoria el maxim era de 4 i que ho trobava una mica alterat que em fes una analitica i em va sortir a 6.
Tinc hopotiroidisme, prenc Eutirox 50 al cap de unes 6 setmanes em van mirar si estaven controlades per poder començar amb la IA i tot va anar bé.
Estava a punt de començar la IA cuan me la van trovar i el gine diu que pot donar lloc a avorts, llavors em va dir que perque fer un tractament si podia ser perillos, i em va dir que esperes. Despres vam començar de seguida
A mes pensa que si et quedes embarasada i no saps que tens tiroides pot ser perillos per el nen, ja que per regular les tiroide teves les del nen treballarien doble, i llavors podrien sortir-li alterades.
I al embaras s'ha de vigilar els nivels amb un endocrí.
En una de les analitiques per mirar lo de la esterilitat em va sortit una xifra de 5,03 i el limit estava en 5.
Cuan vaig anar a la Dra. de capçalera per demanar que em posesin en llisa despera s'ho va mirar i em va explicar que en els seus laboratoria el maxim era de 4 i que ho trobava una mica alterat que em fes una analitica i em va sortir a 6.
Tinc hopotiroidisme, prenc Eutirox 50 al cap de unes 6 setmanes em van mirar si estaven controlades per poder començar amb la IA i tot va anar bé.
Estava a punt de començar la IA cuan me la van trovar i el gine diu que pot donar lloc a avorts, llavors em va dir que perque fer un tractament si podia ser perillos, i em va dir que esperes. Despres vam començar de seguida
A mes pensa que si et quedes embarasada i no saps que tens tiroides pot ser perillos per el nen, ja que per regular les tiroide teves les del nen treballarien doble, i llavors podrien sortir-li alterades.
I al embaras s'ha de vigilar els nivels amb un endocrí.
Gràcies!
marva, sí, jo també penso que deu n'hi do Euritox 100 per començar! però bueno.......
Hèlia, estàvem buscant
, però només duiem 3 mesos. Sort que m'ho han trobat ara i no més endavant! Ostres, però 5 mesos + 2 vas haver d'esperar tu???? uuufffff quin rollo! però bueno, ara ja ho veig diferent. He d'estar ben sanota quan arribi la panxeta, o sigui que a cuidar-me!
Rebeca, a mi també m'han dit el mateix, que pot ser perillós pel nen, i que pot haver avorts....., o sigui que encara sort que ja estic en tractament, i clar, hem hagut d'aturar la busqueda d'embaràs... El teu nivell de TSH no era gaire alt!
Sabeu si té alguna cosa a veure el nivell de TSH amb el temps que triga a controlar-se?
marva, sí, jo també penso que deu n'hi do Euritox 100 per començar! però bueno.......
Hèlia, estàvem buscant
, però només duiem 3 mesos. Sort que m'ho han trobat ara i no més endavant! Ostres, però 5 mesos + 2 vas haver d'esperar tu???? uuufffff quin rollo! però bueno, ara ja ho veig diferent. He d'estar ben sanota quan arribi la panxeta, o sigui que a cuidar-me!Rebeca, a mi també m'han dit el mateix, que pot ser perillós pel nen, i que pot haver avorts....., o sigui que encara sort que ja estic en tractament, i clar, hem hagut d'aturar la busqueda d'embaràs... El teu nivell de TSH no era gaire alt!
Sabeu si té alguna cosa a veure el nivell de TSH amb el temps que triga a controlar-se?
Sento molt posar-me en la conversa però tinc antecedents familiars i voldria demanar un anàlisis de tiroides al próxim cop que em treguin sang (ho fan cada 6 mesos per tema de digestiu),voldria saber quins son els psimptomes del tiroidisme? del hipo i del hiper?
A veure, com més baixa tinguis la TSH teòricament més fàcil és regular-ho, el que passa és que cada persona respon diferent al tractament i a la dosi. Jo al juliol estava a 27, al setembre a 5, i al desembre a 3, i al febrer a 2.5. És clar que depèn també de la quantitat que prenguis. El meu endocrí era força conservador, s'estimava més anar augmentant la dosi a poc a poc i veure com responia, perquè si et passes amb la medicació pots provocar l'efecte contrari (hipertiroidisme).
Jurdi ha escrit:Sento molt posar-me en la conversa però tinc antecedents familiars i voldria demanar un anàlisis de tiroides al próxim cop que em treguin sang (ho fan cada 6 mesos per tema de digestiu),voldria saber quins son els psimptomes del tiroidisme? del hipo i del hiper?
Hola Jurdi!
ens hem creuat!Els símptomes més freqüents de l'hipotiroidisme són cansament, son a totes hores, falta de concentració, poques ganes de fer coses, baixa d'ànims...
Jo gairebé no ho notava... Feia la meva vida normal, tenia la sensació que passava per una època "baixa", i ja està. M'ho van diagnosticar en un anàlisi rutinari, i llavors vaig entendre el meu "malestar" dels últims mesos....
A mi m'ho van detectar perquè vaig engreixar-me moltissim i no sabia com, ja que no menjava tant, també diuen que estàs més alterada, més sensible, cansada... en fi cada dona és diferent, jo només vaig notar el pes i ja et dic que una vegada regualada vaig perdre molt de pes.
Lo dels avorts també m'ho van dir a mi i la meva ginecoleg va comentar-me un cas 'una noia que li van detectar ja embarassada i clar li van dir que podia venir malament el bebé i tenir complicacions, la cosa no va acabar bé.
Però no pensem en coses d'aquestes, el tema és que tu tranqui et prens la pasti i ja està d'aqui a res està regulada i no passarà res i podràs quedar-te embarassada tranquil·lament
Lo dels avorts també m'ho van dir a mi i la meva ginecoleg va comentar-me un cas 'una noia que li van detectar ja embarassada i clar li van dir que podia venir malament el bebé i tenir complicacions, la cosa no va acabar bé.
Però no pensem en coses d'aquestes, el tema és que tu tranqui et prens la pasti i ja està d'aqui a res està regulada i no passarà res i podràs quedar-te embarassada tranquil·lament
Helia ha escrit:Els símptomes més freqüents de l'hipotiroidisme són cansament, son a totes hores, falta de concentració, poques ganes de fer coses, baixa d'ànims...
Jo gairebé no ho notava... Feia la meva vida normal, tenia la sensació que passava per una època "baixa",
marva ha escrit:vaig engreixar-me moltissim i no sabia com, ja que no menjava tant, també diuen que estàs més alterada, més sensible, cansada... en
A mi aixó del cansament va a tot arreu amb mi,baixa d'ànims i alterada sempre si no que ho demanin al Jurdino que està fart dels meus canvis d'humor.
I el més importat es que sóc capaç d'engreixar-me 5 kg en un mes menjant lo de sempre i tampoc menjo tant.
Moltes gràcies noies a la pròxima revisió demano analítiques de tiroides.
Gràcies noies!
Algú coneix l'endocrí Dr. Luis Ernesto Gonzalez? És sudamericà i visita a Mataró, i crec que a alguna altra ciutat també. He començat a anar amb ell,però m'agradaria tenir referències...
Algú coneix l'endocrí Dr. Luis Ernesto Gonzalez? És sudamericà i visita a Mataró, i crec que a alguna altra ciutat també. He començat a anar amb ell,però m'agradaria tenir referències...
així què ? ningú coneix aquest doctor?
Bé, estic més animada perquè porto una setmana de tractament amb Euritox 50 cada dia (ara ja he augmentat a 100) i en una setmana m'ha baixat la TSh de 81 a 47!!!!!!!! Està molt bé, no?
El Dr. ja em va dir que a partir del 9è dia, comences a prendre una pastilla sencera (de 100) i tinc visita amb ell dimecres que ve un altre cop! A veure què em diu, espero que segeuxi baixant tan ràpid! tinc ganes de tenir això controlat i poder tornar a l'ataqueeeer!!!!
Bé, estic més animada perquè porto una setmana de tractament amb Euritox 50 cada dia (ara ja he augmentat a 100) i en una setmana m'ha baixat la TSh de 81 a 47!!!!!!!! Està molt bé, no?
El Dr. ja em va dir que a partir del 9è dia, comences a prendre una pastilla sencera (de 100) i tinc visita amb ell dimecres que ve un altre cop! A veure què em diu, espero que segeuxi baixant tan ràpid! tinc ganes de tenir això controlat i poder tornar a l'ataqueeeer!!!!
ja veuras quan et donin la mediacio adequada i estigui controlada estaras mes tranquil·la musica, tu et prens la pastilleta i ja esta. Aixo no es res t'ho dic jo que porto ja molt temps jejeje
No conec pas al doctor ho sento.
No conec pas al doctor ho sento.
Jo també tinc hipotiroidisme. M'ho van trobar al maig en una analítica per veure que tot estés bé per començar a buscar el
. Tenia el TSH a 6. Em van donar Eutirox 25 i en un mes estava regulat. Així que aquest és meu primer mes de búsqueda. Et desitjo que es reguli ràpid.
Aprofito per agrair a l'Helia l'ajuda que em va donar quan em vaig pegar el susto de lo de les dichoses tiroides. Gràcies un altre cop.
. Tenia el TSH a 6. Em van donar Eutirox 25 i en un mes estava regulat. Així que aquest és meu primer mes de búsqueda. Et desitjo que es reguli ràpid.Aprofito per agrair a l'Helia l'ajuda que em va donar quan em vaig pegar el susto de lo de les dichoses tiroides. Gràcies un altre cop.
dinser ha escrit:Aprofito per agrair a l'Helia l'ajuda que em va donar quan em vaig pegar el susto de lo de les dichoses tiroides. Gràcies un altre cop.![]()
![]()
![]()
De res guapa!!

bé, tenia hora amb l'endocrí per dimecres que ve, però avui també visita i hi he anat, només per saber si m'he de seguir prenent la mateixa quantitat D'eutirox, veient el canvi tan gran que he fet en una setmana.....
Total, que entre visita i visita m'han colat i ja m'ha visitat avui. M'ha dit que ha baixat molt, i que em segueixi prenent 100. Diu que a finals de juliol em torni a fer una analítica i a veure què tal. Diu que cap a setembre ja estarà controlat segurament.... Que bé!
Li he comentat el tema de l'embaràs, que vam aturar la búsqueda perquè el ginecòleg ens va dir que millor esperar a tenir-ho sota control, i m'ha sorprès perquè ens ha dit que no passa res per seguir buscant. Diu que seria diferent si estiguéssim buscant i encara no m'estigués medicant, però que com que ja vaig prenent hormones, diu que ja és suficient de cara a un embaràs saludable.
M'he quedat una mica
.....i amb moltes ganes de tornar-nos-hi a posar!!!!! però ens esperarem a finals de juliol, com a mínim fins els propers resultats d'analisi.....
Total, que entre visita i visita m'han colat i ja m'ha visitat avui. M'ha dit que ha baixat molt, i que em segueixi prenent 100. Diu que a finals de juliol em torni a fer una analítica i a veure què tal. Diu que cap a setembre ja estarà controlat segurament.... Que bé!
Li he comentat el tema de l'embaràs, que vam aturar la búsqueda perquè el ginecòleg ens va dir que millor esperar a tenir-ho sota control, i m'ha sorprès perquè ens ha dit que no passa res per seguir buscant. Diu que seria diferent si estiguéssim buscant i encara no m'estigués medicant, però que com que ja vaig prenent hormones, diu que ja és suficient de cara a un embaràs saludable.
M'he quedat una mica
.....i amb moltes ganes de tornar-nos-hi a posar!!!!! però ens esperarem a finals de juliol, com a mínim fins els propers resultats d'analisi.....Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 79 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |