HOSPITAL DE BARCELONA SCIAS - OPINIONS

Experiències i pors del moment més desitjat.

estil
:: cèrvol
Entrades: 534
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 10:05 am

HOSPITAL DE BARCELONA SCIAS - OPINIONS

EntradaAutor: estil » dt. juny 16, 2009 3:43 pm

Hola a totes,
He creat aquest post perque no conec a ningu que hagi tingut el seu fill a l'Hospital de Barcelona i m'agradadria sabe d'algu que l'hagui tingut perque em diguin la seva experiencia. Mes que res que soc primerisa i voldria estar segura que es un bon lloc.
Moltes gracies a totes!!!
leacoccinelle
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. juny 16, 2009 3:58 pm
Ubicació: Viladecans

Re: HOSPITAL DE BARCELONA SCIAS - OPINIONS

EntradaAutor: leacoccinelle » dt. juny 16, 2009 4:14 pm

Hola estil!!

La veritat és que m'he inscrit expressament a Sóc petit per contestar a la teva pregunta. Fa dos mesos i dotze dies que va nèixer la nostra Léa a l'Hospital de Barcelona i l'atenció que vaig rebre va ser ESTUPENDA. Jo no coneixia a la llevadora (que es diu Presen per si és la que t'aten a tu) i és avui mateix que m'he enrecordat d'ella, un sol de persona. Ens va tractar súper bé, tant a mi com al meu company i ja no dir a la nena. El ginecòleg també súper bé, va ser el mateix que em va atendre durant l'embaràs, Xavier Planas, les infermeres genials i l'anestessista, un senyor gran amb molta experiència, amb un tracte cap mi genial que crec, dic crec perque en aquells moments no estava jo molt per retenir noms es diu Dr.Rangel. L'estada allà molt bé teníem a la nena sempre i la primera nit ens van donar l'opció de que se la quedessin a la nurseria per poder descansar...

No sé que més explicar-te, tu pregunta'm el que necessitis i jo ja et responc que així no m'enrotllo ok?
Una abraçada
Imatge
estil

EntradaAutor: estil » dt. juny 16, 2009 4:30 pm

leacoccinelle ha escrit:Hola estil!!

La veritat és que m'he inscrit expressament a Sóc petit per contestar a la teva pregunta. Fa dos mesos i dotze dies que va nèixer la nostra Léa a l'Hospital de Barcelona i l'atenció que vaig rebre va ser ESTUPENDA. Jo no coneixia a la llevadora (que es diu Presen per si és la que t'aten a tu) i és avui mateix que m'he enrecordat d'ella, un sol de persona. Ens va tractar súper bé, tant a mi com al meu company i ja no dir a la nena. El ginecòleg també súper bé, va ser el mateix que em va atendre durant l'embaràs, Xavier Planas, les infermeres genials i l'anestessista, un senyor gran amb molta experiència, amb un tracte cap mi genial que crec, dic crec perque en aquells moments no estava jo molt per retenir noms es diu Dr.Rangel. L'estada allà molt bé teníem a la nena sempre i la primera nit ens van donar l'opció de que se la quedessin a la nurseria per poder descansar...

No sé que més explicar-te, tu pregunta'm el que necessitis i jo ja et responc que així no m'enrotllo ok?
Una abraçada

Moltes gracies!!!! ara em quedo mes tranquila pq no coneixia a ningu que hagues anat i clar no teia cap mena de referencia moltes gracies!!!
Una pregunta saps si pot anar qualsevol ginecoleg??? perque el meu en visita a una clinica privada que te ell, bueno te 2 i clar alomillor sols pot anar metges del centre.
Si s'em ocurren mes preguntes ja et dire jejejeje pero amb el que m'has dit estic molt contenta :pandi:
Moltes gracies un altre cop fins aviat i molt petons a tots dos i enhorabona per la petita :r)
leacoccinelle

EntradaAutor: leacoccinelle » dt. juny 16, 2009 4:46 pm

Doncs el que em dius del ginecòleg no ho sé segur, jo ja sabia que el meu assistia als parts, primer perque va atendre als dos parts de la meva germana i desprès perque ell està adscrit o com se digui a Assistència Sanitària . De fet quan vaig anar a tenir a la nena em van preguntar quin metge em duia, li vaig dir el nom i ells es van encarregar d'avisar-lo. Però pr quedar-te més tranquila preguntali al teu gine si ell atèn en aquell hospital.
Me'n alegro de ser útil i poder ajudar-te.
Imatge
marta_mum
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dt. juny 16, 2009 7:55 pm

Jo també vaig tenir la marteta per cessària programada i tot super superbé, l'únic que no vam aconseguir massa bé va ser la lactància materna i jo crec que va ser perque de seguida em van posar una mugronera...en fin només vaig fer 3 mesos de lactància però va ser un desastre total.
Jo de tu, et recomano que si no se t'agafa superbée de seguida cada vegada que li donis el pit treguis a tothom a fora, sobretot a mares i sogres, i així estaràs mes relaxada, perque sinó sembla que hagis de passar un exàmen cada vegada.

Molta sort!
leacoccinelle

EntradaAutor: leacoccinelle » dc. juny 17, 2009 11:19 am

Bon dia!!

El GRAN tema, la lactància...jo vaig acabar fent biberó...jo volia fer llet materna, però encara no sé perque no em va pujar la llet. A l'hospital em deien 48 - 72h...i clar 72h ja te'n vas cap a casa i la Léa va estar casi 4 dies i mig sense menjar...i sense suplement perque em deien que no havia baixat el 10% per poder donar el suplement. No crec que fos cosa de la mugronera, ni de l'hospital aquest en concret, penso que és una cosa general que la gent està taaaaaaaaaaan capficada en que ha de ser alimentació natural que et fan agobiar...Dic això perque tinc varies amigues que els va passar el mateix i van ser difernts hospitals. Si ha de ser, serà i sinó biberó que també es fan com diu la meva iaia i la veritat és que si.

Una abraçada
Imatge
pitita
Entrades: 576
Membre des de: dt. set. 18, 2007 11:22 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: pitita » dc. juny 17, 2009 2:21 pm

Hola!
Jo també vaig tenir el meu petit a l'Hospital de Barcelona i en vaig quedar encantadíssima! La veritat és que tot va anar rodat: nosaltres veníem de Girona, vem arribar a l'Hospital que ja estava dilatada de 4, de seguida epidural i a sala de parts. Estic molt contenta de tothom, tant de les llevadores, com del meu ginecòleg, com de tothom de la planta de pediatria. Crec que vaig tenir el mateix anestesista que la leacoccinelle, tot i que no ho recordo massa bé...
A la nit se'ns van endur el nen a la nursery i, sincerament, ens va anar molt bé per poder descansar. I el meu marit també va estar molt bé.
Si mai tenim un altre fill, repetiria sense pensar-m'ho!
Imatge

Imatge
estil

EntradaAutor: estil » dj. juny 18, 2009 8:36 am

Moltes gracies per les vostres experiencies!!!! si el gine em diu que ell m'asistira al part dons hi anire!!!! He anat un parell de cops per urgencies i m'havien ates molt be i esperava que pel part que es una cosa tant delicada dons tambe!! bueno si tot va be anire alla :p-)
Pel tema del pit jo estic llegint un llibre que es diu "un regalo para toda la vida" que les noies del post de desembre el van aconsellar i diuen que ajuda moltissim aixi que espero que vagi be :r) .
Leacoccinelle, marta_mum, pitita MOLTES GRACIES!!!!!!
martinica
Entrades: 529
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 7:13 pm

EntradaAutor: martinica » dj. juny 18, 2009 9:19 pm

Estil¡¡¡¡ aqui tens una altre fan de l'Hospital de Barcelona, la Jana va neixer-hi fa just tres mesos, i totes dues vem estar la mar de bè ateses, nosaltres vem estar-hi cinc dies perque vem fer part i al final cesarea per que la nena començaba a tenir patiment fetal i una cosa que diferencia a aquest hospital de molts altres, es que deixe quedar a la teva parella a la cesaria, tot i que jo vaig fer fora al meu home :-:) :-:) :-:) literalment¡¡¡¡ jo ja estava molt nerviosa per la nena i decebuda perque despres de molt intententar-ho al final era cesaria, i el meu home es molt aprensiu i no volia haber-me tambe d'amoinar per si ell es marejava. ;-)
Imatge

Imatge

Imatge
mandarina
Entrades: 2940
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:30 pm

EntradaAutor: mandarina » ds. juny 20, 2009 11:54 am

Jo també vaig parir allà fa un anyet i repetiré amb el proper, vam quedar la mar de contents. A banda del ginecòleg i la llevadora i l'anestesista, als quals sempre he posat un 11, el personal de planta és encantador. El ginecòleg el tries, la llevadora potser també (els ginecòlegs solen treballar amb un equip de llevadores), però el personal de planta, que és de qui depens durant 3 dies (o 5), és molt important, i una cosa que té aquest hospital és un personal competent i en general amable, i això per mi és bàsic.
Un altre tema és Pediatria, hi ha un bon equip de neonatologia, i si a la mare li passa alguna cosa la UCI està al costat de la sala de parts. Per a alguna gent això no és important, però a mi em va donar una tranquil·litat absoluta.
Després el tema habitació, si tens moltes visites, va bé tenir espai, tot i que jo en alguns moments hagués agraït estar en un zulo per a que no pogués entrar més gent! I el menjar, tot i ser menjar d'hospital, és acceptable (tot i que de tat en tant has de recórrer als bombonets Caja Roja que et porta tothom...).

Si voleu parir allà, a part de ser vosaltres d'Assistència Sanitària el vostre gine també ho ha de ser.

Les que heu parit allà, porteu els nens a Urgències a l'Hospital de Barcelona? És que estem pensant en fer la nena de la mútua, i no sé com està allà el tema urgències pediàtriques.
leacoccinelle

EntradaAutor: leacoccinelle » ds. jul. 04, 2009 12:28 pm

Hola mandarina!

Només nèixer la Léa la vam apuntar i osrt que ho vam fer. Al cap de cinc setmanes justes d'haver nascut la vam haver d'ingressar per febre i gastronteritis. El procés va ser el següent: vam trucar al SUD (Servei Urgencies Domiciliàries) i va venir un metge a casa, però com era generalista i la nena taan petita ell mateix ens va dir que anéssim a l'hospital. Un cop allà ens van atendre súper ràpid, vam pujar a planta de pediatria i alla vam ser atesos súper bé tan tper part de la pediatra d'urgències com per les infermeres. Com era tan petiteta, la van ingressar un parell de dies. Un cop a l'habitació en principi em podia quedar jo, bé només una persona, però com als nadosn els posen en un bressol quedava el llit i el sofà-llit lliures. Vam demanar si el meu company es podia quedar i em van dir que no, però si...vamos qu eno es pot, però fan la vista grossa.
No ho voldria repetir mai més perque la nena només tenia un mes i vam patir molt, però vam estar molt bé dins del que cap.
Imatge
lou
Entrades: 584
Membre des de: dt. maig 27, 2008 6:37 pm
Ubicació: bcn

EntradaAutor: lou » dg. oct. 11, 2009 11:43 pm

HOLA ESTIL,...DESEMBRERA...

UNA PREGUNTA: A les mares ja expertes de l'hospital de bcn...jo he presentat el pla de part a la gine. NO SABIA QUE ERA..pro vam parlar punt per punt i stem molt contents amb les seves respestes... volem intentar no epidural...i no epi...intentaré passar la dilatacio a casa el màxim.... pro en el cas que no vagi be o el que sigui..endavant...amb el que sigui...

una pregunta...
vau fer pla de part i el vau presentar a l'hospital??? es que no se si fer-ho...tinc por que no els caigui en gracia...

una altre cosa...en seguida us van posar el nen/a amb la vostra pell...i al pit...m'han dit que se l'emporten una hora..i el posen al sala aquesta amb tots els nadons..com va ser amb vosaltres??.jo no vull que se l'hen portin nomes lo just...vull estar sempre amb ella...

I EM QUEDO SUPER CONTENTA..pq totes dieu que la gent de planta i llevadores encantadoress...GUAY!! PQ la gine ja se que m'agrada no sabia com eren...pro GENIAL.!!!

GRACIES
Imatge

2770 KG 48 CM

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
mandarina
Entrades: 2940
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:30 pm

EntradaAutor: mandarina » dl. oct. 12, 2009 9:16 pm

En el meu cas, em van posar la Laia a sobre només sortir, la vaig tenir una estoneta i després la van acabar d'eixugar en una taula amb un llum que desprèn calor que estava a la mateixa sala (jo la veia), la van embolicar amb una manteta d'aquelles de paper de plata i me la van donar. Després la va agafar el seu pare una estoneta. De la sala de parts va pujar cap a la planta amb mi, i allà ens vama turar damunt de la nursery i se la van quedar... allò em va sentar una mica com un cop baix, 9 mesos esperant-la i ara l'havia de deixar allà. Ens van portar a l'habitació, i en mitja horeta me la van portar vestida, devien ser les 6:30 del matí. La noia que me la va portar em va ajudar a posar-me-la al pit, i au, a esmorzar! Al cap de mitja hora o una hora se la van tornar a emportar perquè l'havia de veure el pediatre, i llavors la van tenir com una horeta. Jo estava cansada i em sabia greu queixar-me, i no vaig dir res. Al vespre, després de marxar totes les visites, per fi ens vam quedar tots tres solets... i a les 22h se la van tornar a endur perquè tocava bany. Li vaig dir a la noia que si us plau no triguessin (en teoria se'ls enduen de 10 a 12.... 2 hores!), que estàvem rendits i era el nostre moment de relax, i em va dir que no em preocupés que tornava de seguida... així va ser, 10 minutets i llestos. L'endemà va estar amb nosaltres tot el dia, passaven les dela nursery per l'habitació aviam si necessitàvem res i li feien una ulladeta a la nena, i a les 10 del vespre van venir a buscar-la... grrr! Cada nit els deia el mateix, que no em volia separar d'ella, que mamava cada dos per tres, que si feia falta la duia el meu home més tard... i la tercera i última nit me la van tenir dues hores allà! Entremig hi va anar el meu home a treure el nas, i la va veure plorant al llitet en una fila de llitets, fent cua per a ser rentada, un mal rato totalment prescindible!
Mentre ets allà no tens ganes d'enfrontar-te o que et prenguin com una borde, però a mi em va fer pupita que s'emportessin la nena tanta estona i més a l'hora que podíem estar tots tres solets, o que te la facin deixar a la nursery de camí a l'habitació... així que si algun dia torno a parir allà faré una mena de pla de part i el portaré a la coordinadora de la planta, on consti que no vull que em separin del meu fill o filla més que l'estrictament imprescindible, però no perquè sigui més còmode ajuntar 20 nens a la nursery i banyar-los ne cadena durant dues hores.
lou
Entrades: 584
Membre des de: dt. maig 27, 2008 6:37 pm
Ubicació: bcn

EntradaAutor: lou » dl. oct. 12, 2009 10:04 pm

SI, LA GINE EM VA DIR QUE NO EM VOLIA ENGANYAR...i que a l'hospital tenen la mania d'emportar-se-la una hora...

JO NO VULL...em sembla que se te la van endur massa... pel meu gust...JO NO HO VULL...VULL QUE ESTIGUI AMB NOSALTRES...NO FAN RES..ALLÀ... I MENSY BANYAR-LOS...SINO ES PODEN BANYAR...??' NO???

NO SE SI ENTREGAR EL PLA DE PART A L'HOSPITAL!!!!!????? QUE FARIAU?????

O SOBRE LA MARXA?????

MERCI NOIES,
Imatge

2770 KG 48 CM

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Eimy
Entrades: 574
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:02 pm

EntradaAutor: Eimy » dc. feb. 17, 2010 7:50 am

Hola noies!!!
he llegit les vostres experiències a l'hospital de bcn i ja veig que molt bé! :ok: nosaltres tot i que ja estem al final i en qualsevol moment pot sortir, encara dubtem entre anar aquí o a la corachán. El meu gine atén parts als dos llocs i ens ha dit que podem triar. El que passa és que ahir li vaig parlar que voldríem fer donació del cordó de forma altruista i ens va comentar que a la corachán li sembla que aquest servei no hi és, però que a l'hospital sí. Heu fet donació de cordó vosaltres? I totes heu anat a l'hospital a través de mútua o alguna hi ha anat de forma privada?
Moltes gràcies! neukiss-)
Imatge
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::