cuerpo luteo?? SOS si us plau

Tractaments, clíniques, medicaments..
manu23
:: zebra
Entrades: 1233
Membre des de: dv. juny 09, 2006 4:00 pm
Ubicació: valles oriental

Re: cuerpo luteo?? SOS si us plau

EntradaAutor: manu23 » dt. juny 09, 2009 5:46 pm

Peixitu no t'esberis, el cuerpo luteo, em sembla que es quan just acabem d'ovular i l'ovul ja ha sortit de l'ovari, aixi que tranquila, a mes jo amb les IAs vaig generar quistes residuals i igualment em baixava la regla i ovulava al mes següent, l'unic que el quiste estava alla, i desapareixia quan volia.
Pots estar contenta ja que aquest mes si has ovulat!!!!, els TO no sempre et surtiran la ratlleta igual de forta que la de control, jo els que m'he fet sortia una linea clareta durant dos dies, despres blanc.

Un peto guapa i espero haver-te ajudat:
Rebeca
:: dofí
Entrades: 3114
Membre des de: dj. ago. 21, 2008 5:21 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Rebeca » dt. juny 09, 2009 6:13 pm

Peixito intentare explicar-ho i espero que ho entenguis bé.
Pensa que cuan el teu cos es prepara per ovular, fa 3 o 4 fil.licles, dels cuals nomes un és el que ovules.( a vegades 2 per així hi ha bessons que no s'asemblen en res)
Pensa que el fol.licle es un envoltori del ovul, que cuan es trenca deixa anar l'ovul. I el cos luri queda al ovari segregan hormones perque en cas de que hi hagues embaras, vagi bé.
Al final cuan et ve la regla i l'ovul cau, el cos luti en teoria es degrada i el cos l'absorveix. I comencen a sortir els 3o 4 del seguent cicle.
Si no es així s'enquista.
Així que no et preocupis, el cos luti l'unic que fa es ajudar al teu cos hormonalment (crec que amb progesterona) per si estas embarassada dons que costi mes de perdre.

Ho se perque soc auxiliar d'infermeria, i aquest tema em facina. Com pot ser que el nostres cos tingui aqueste sincro? :ok:
Bacilos
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

EntradaAutor: Bacilos » dt. juny 09, 2009 6:36 pm

Peixitu, yo de esto no entiendo nada pero entro para darte muchos ánimos y no te "comas la olla".

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Helia
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

EntradaAutor: Helia » dt. juny 09, 2009 6:45 pm

peixitu, intenta calmar-te, ho entendràs millor... És que et veig ofuscada, i així és normal que no vegis les coses amb claretat...
Mira, al principi del cicle, els òvuls estan recoberts per una mena de càpsula que els protegeix. Quan han madurat, la càpsula es trenca i s'allibera l'òvul (moment de la ovulació), i la càpsula es queda dins de l'òvul formant el cuerpo lúteo, que es va fent petit de mica en mica (això passa SEMPRE que s'ovula). O sigui, que el teu gine ha sabut que has ovulat perquè ha vist el cuerpo lúteo, i pel tamany de l'endometri (que està més gruixut, per poder acollir l'òvul en cas que hagi estat fecundat).

Només dir-te que crec que les observacions d'un gine són molt més fiables que qualsevol TO fet a casa! Fia-te'n, del gine!
Va, valenta, molts ànims!! No pensis que pot sortir malament, perquè no hi ha res que ho pugui fer pensar!! Al contrari, has ovulat!! Intenta recuperar l'optimisme que tenies al principi bonica!! Una abraçada!! I pensa que cada dia que passa és un dia menys per aconseguir-ho!! :-()-)
ImatgeImatge
Imatge
Rebeca

EntradaAutor: Rebeca » dt. juny 09, 2009 6:57 pm

Peixet intenta llegir-ho tranquilament i pensa que el que t'ha dit el gina es BÓ!!QUE HAS OVULATTTT!!!
La Helia ho a explicat de conya :ok:
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dc. juny 10, 2009 9:34 am

Has provat de fer gràfiques??
Jo crec q és la millor manera de saber si s'ovula o si no... i si ovules, saps quan ho fas... a mi em va anar molt bé, la veritat... i jo també utilitzava els TO però mai veia una resultat clar, clar... sino hagués estat per les temperatures... no sé, prova-ho... i molts ànims!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Helia
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

EntradaAutor: Helia » dc. juny 10, 2009 1:47 pm

peixitu, per la tempe, són més fiables els de mercuri, però ja no se'n venen... però si és digital i és una mica bonet, doncs no hi haurà problemes! I te l'has de prendre bucal o vaginal, a l'aixella no és fiable.
Pot haver-hi casos d'enquistaments del cuerpo lúteo, però un cuerpo lúteo NO és un quiste (i el que es fecunda és l'òvul, fora de l'ovari, no el cuerpo lúteo). Jo crec que si hi tinguéssis un quiste el teu gine t'ho hauria dit clarament, ho hauries entès segur, dona!! Que no tinguis la regla de manera normal és més probable que sigui per causes hormonals que per un quiste!
Va, ànims amunt i endavant!!
ImatgeImatge
Imatge
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dc. juny 10, 2009 2:46 pm

Jo feia servir el de mercuri (però, com t'han dit, ja no en venen...) per mi és molt més fiable q els altres.. i sempre me la prenia vaginalment! Una cosa, si te la prens bucal, fes-ho sempre a la boca i si és vaginal, doncs igual... a mi m'havia arribat a donar gairebé 0.5 dècimes més entre un lloc i l'altre, i al mateix moment... Vinga sort, i apunta't al post de les grafiqueres! Ja veuràs com t'ajuden!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Rebeca

EntradaAutor: Rebeca » dj. juny 11, 2009 8:56 pm

No t'ofenguis pero cada vegada estas mes liada, tot sortira bé, ja ho veuras :ok:
meri68
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meri68 » dv. juny 12, 2009 9:22 am

peixitu, no et ratllis, bonica, jo t'explico perque tornes a veure una ratlla: la veiem ABANS de ovular i ABANS de que baixi la warry (o també dona positiu si estàs prenyada, que seria bonissim!) així que tranquila, el cos luti NO ES UN QUISTE :***:
Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::