Compota Poma alternativa al yougurt?
Compota Poma alternativa al yougurt?
Hola!
El meu petit de 6 mesos només fa que plorar quan li oferim yougurt (mi 1er danone) per postres.
M'han dit que puc provar de donar-li compota de poma.
Algu te la recepta?
Si en faig bastant ho puc guardar o congelar?
Li acabara agradant el yougurt? Insisteixo?
gràcies!
El meu petit de 6 mesos només fa que plorar quan li oferim yougurt (mi 1er danone) per postres.
M'han dit que puc provar de donar-li compota de poma.
Algu te la recepta?
Si en faig bastant ho puc guardar o congelar?
Li acabara agradant el yougurt? Insisteixo?
gràcies!
Re: Compota Poma alternativa al yougurt?
una pregunta... xq li dones iogurt? No cal fins els 9 mesos o l'any. Però vaja si vols fer-ho endavant, és el teu fill, però crec que si plora és xq no li agrada o li fa "mal" a la panxa o així.
Si el que vols és donar-li el berenar sí pots donar la compota (poma bullida o al vapor o a la babycook), sense sucre, amb pomes tipus golden, ben dolces!
També la papilla de fruites, com no, o bé formatge fresc (crec que ja es pot amb 6 mesos).
Si el que vols és donar-li el berenar sí pots donar la compota (poma bullida o al vapor o a la babycook), sense sucre, amb pomes tipus golden, ben dolces!
També la papilla de fruites, com no, o bé formatge fresc (crec que ja es pot amb 6 mesos).
Vaja..... bona pregunta!
Jo seguia ordres del pediatra, que em va dir:
Per dinar el puré de (verdures o amb pollastre) i a darrera postres: una mica de llet, yogurt o bé compota de poma....
Com ho feu vosaltres?
A la tarda menja el pure de fruites i al vespre els cereals.
Jo seguia ordres del pediatra, que em va dir:
Per dinar el puré de (verdures o amb pollastre) i a darrera postres: una mica de llet, yogurt o bé compota de poma....
Com ho feu vosaltres?
A la tarda menja el pure de fruites i al vespre els cereals.
Hola Casa,
Nosaltres a la tarda per berenar fem papilla de fruita i alguna galeta (ara ja li puc donar amb gluten), a vegades en comptes de fer-li la fruita triturada li dono compota de la fruita que sigui però vaja, ve a ser el mateix.
Al migdia menja puré de verdures i també amb pollastre però encara no li dono res de postres. Pel iogurt m'esperaré una mica més, tot i que el pediatre a mi em va dir que a partir del setè mes ja li podia anar oferint.
Cada pediatre és ben bé un món
petonets
Nosaltres a la tarda per berenar fem papilla de fruita i alguna galeta (ara ja li puc donar amb gluten), a vegades en comptes de fer-li la fruita triturada li dono compota de la fruita que sigui però vaja, ve a ser el mateix.
Al migdia menja puré de verdures i també amb pollastre però encara no li dono res de postres. Pel iogurt m'esperaré una mica més, tot i que el pediatre a mi em va dir que a partir del setè mes ja li podia anar oferint.
Cada pediatre és ben bé un món
petonets
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Crec recordar que amb el ioghurt vam començar als 9 mesos, de totes maneres la compota de poma, jo la faig amb la babycook, pero vaja si fas una poma ben madureta al forn (o si tens preses les mides al microo) millor que millor,..... es fruita
Si vols fer compota de poma la forma tradicional de fer-la és tallar la poma a quarts (sense el cor) i després a rodanxes, la poses en un cassó amb poqueta aigua** i la fas bullir a foc molt lent durant uns 15 minuts aprox, fins que la fruita quedi completament tova i daurada. Per als nens no hi posis sucre.
** S'ha de posar poca aigua perquè les vitamines de la fruita es van desprenent i queden a l'aigua. Al triturar-ho has de fer servir tot el que ha quedat al cassó sense llençar l'aigua perquè la compota tingui el mateix aliment que la fruita. No et preocupis si la primera vegada no l'encertes amb la quantitat
** S'ha de posar poca aigua perquè les vitamines de la fruita es van desprenent i queden a l'aigua. Al triturar-ho has de fer servir tot el que ha quedat al cassó sense llençar l'aigua perquè la compota tingui el mateix aliment que la fruita. No et preocupis si la primera vegada no l'encertes amb la quantitat
- montserratt
- :: granota

- Entrades: 207
- Membre des de: dc. maig 27, 2009 11:03 am
pots anar provant totes les fruites
uns dies poma, uns dies pera, uns dies platan
platan triturat amb suc de taronja
el iogurt pot esperar i d'aqui un mes ho tornes a intentar
si vols pots psoar una mica de formatge ratllat amb la verdura o un "quesito"
per canviar el gust
uns dies poma, uns dies pera, uns dies platan
platan triturat amb suc de taronja
el iogurt pot esperar i d'aqui un mes ho tornes a intentar
si vols pots psoar una mica de formatge ratllat amb la verdura o un "quesito"
per canviar el gust
- gemmaurrea
- :: gosset

- Entrades: 484
- Membre des de: dj. gen. 01, 2009 11:12 am
- Contacta:
El meu nen té 8 meoso i encara no fa iogurs. La compota li dono sovint, perque no se'm fa malbé per portar en un taper i donar-li per berena, és molt pràctic, no es fa fosca, està triturada a la textura que li agrada... Elq ue faig és tallar una poma ben petita i posar-la en un vol de vidre aprox 5 minuts al microones a poca potència, aleshores queda com si estés bullida, la xaifo amb una forquileta i queda perfecte!!! sovint hi afeimn unes gotes de taronja que exprimeixo amb la mà. Aixó i una mica de tetilla... i berenar perfecte!
Ei!
Si et plora amb el iogurt, vol dir que encara no toca. Ja ho provaràs més endavant. En qüestió del menjar, els nens saben perfectament el que necessiten i el teu diu que el iogurt és per més endavant.
Si et plora amb el iogurt, vol dir que encara no toca. Ja ho provaràs més endavant. En qüestió del menjar, els nens saben perfectament el que necessiten i el teu diu que el iogurt és per més endavant.

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |