Control folicular en tractament FIV

Tractaments, clíniques, medicaments..
idea
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 1:01 am

Control folicular en tractament FIV

EntradaAutor: idea » dl. maig 18, 2009 8:54 pm

Hola noies!!

Fa temps que us llegeixo i intento buscar info al foro però amb les tres-centes i pico pàgines de "en tractament de reproducció assistida" la veritat és que em perdo un mica, així que he decidit publicar un nou tema per veure si amb les vostres experiències em podeu donar un cop de mà i em treieu de dubtes.

M'agradaria saber quants folis us van trobar en el primer control i si en van aparèixer de nous fins a la punció.

Jo avui he tingut el primer control de folis i la veritat és que he sortit una mica xoff ja que només n'han vist tres i tots ells no arribaven als 10mm. M'han agumentat la dossis de gonal i demà passat he de tornar a fer el segon control, però amb aquesta resposta ovàrica que he tingut la veritat és que estic una mica "cagadeta" pensant que hi ha possibilitats de cancelar el tractament.

Us agrairé la vostra info i us desitjo molta sort a les buscadores i l'enhorabona a les que ja heu trobat!!
Buscant des de l'abril de 2007
Jo 34 anys ok - Ell 38 anys astenozoospermia
Maig 2009 - 1a FIV-ICSI, cancelada per baixa resposta, només 4 folis
Juliol 2009 - 2a FIV-ICSI, negativa
Novembre 2009 - No arribem a la transfer de congelats, els dos únics que tenim no sobreviuen la descongelació... s'ha acabat.
Elidé
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Re: Control folicular en tractament FIV

EntradaAutor: Elidé » dl. maig 18, 2009 10:53 pm

Hola Idea,
Doncs ara mateix no recordo quants fol·licles tenia en el primers controls, però sí que et puc assegurar que en va aparèixer més, fins a tenir-ne uns 40 (però "només" 20 eren madurs); cal dir que vaig hiperestimular tot i que sense conseqüències greus.

No pensis encara que et cancel·laran el cicle, amb la medicació poden corregir moltes coses i fins que els fol·licles més grans no fan 18/20 mm (no em voldria equivocar) no hi ha punció, així que de moment em sembla que hi ha temps.
idea

EntradaAutor: idea » dt. maig 19, 2009 6:40 am

Gràcies Elidé,

Pel que em comentes veig que aproximadament un 50% dels fol·licles totals arriben a ser òptims.

Com tu dius encara no perdo l'esperança pensant que amb la medicació es pugui corregir quelcom, però demà en el segon control espero sortir de dubtes, potser serà un molt bon dia o un altre molt mal dia en el camí de la busca.
Novembre 2009 - No arribem a la transfer de congelats, els dos únics que tenim no sobreviuen la descongelació... s'ha acabat.
GORETTI
:: papallona
Entrades: 115
Membre des de: dv. oct. 17, 2008 11:46 am
Ubicació: SANT JOAN DESPÍ ( BCN )

EntradaAutor: GORETTI » dt. maig 19, 2009 9:31 am

HOLA IDEA....

EN AQUEST CAMÍ, QUE PER DESGRÀCIA COMPARTEIXO, COM SAPS HI HAN DIES BONS I DIES DOLENTS...NO HAS DE PREOCUPAR-TE MASSA PEL NÚMERO DE FOLICLES QUE EN TINDRÀS...ESTÀ CLAR QUE QUANTS MÉS HI HAN , MÉS TRANQUILES ANEM...PERÒ A VEGADES ( I T´HO DIC PER PRÒPIA ESXPERIÉNCIA ), NO TE RES A VEURE...

JO ESTIC A PUNT DE FER-ME LA MEVA 4ª FIV...SEMPRE HE TINGUT MOLT BONA RESPOSTA...M´HE QUEDAT EMBARASSADA DUES VEGADES...I ENCARA NO EN TINC FILLS...( VIUS, JA QUE LA ONA I LA BLANCA VAN NÈIXER PREMATURAMENT DE LA MEVA 1ª FIV, A LES 28 SETMANES DE GESTACIÓ, I, POBRETES, VAN MORIR ALS POCS DIES...)...ARA MATEIX ESTIC A PUNT DE FER-ME LA 4 , QUE SERÀ AMB ELS EMBRIONS CONGELATS QUE EM VAN QUEDAR DE LA DARRERA VEGADA...

MOLTA SORT, GUAPA, I PENSA QUE HI HAURÀN DIES BONS I DIES DOLENTS, PERÒ HAS DE CONTINUAR LLUITANT PER ALLÓ QUE VOLS...
" SI LA VIDA TE DA LIMONES...PÍDELE TÉQUILA Y SAL ..."...

ONA I BLANCA, SEMPRE US ESTIMARÉ...**
Elidé
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: Elidé » dt. maig 19, 2009 2:13 pm

No Idea, això del 50% no sempre és veritat. En la segona estimulació (amb dosis molt baixes de Gonal) vaig fer 14 fol·licles i en van aprofitar 12! Amb això vull dir que quantitat i qualitat (o grau de maduresa en aquest cas) no necessàriament són dos factors relacionats. No pateixis encara, que les coses canvien molt d'un control a l'altre.

Us desitjo moltíssima sort a les dues!
idea

EntradaAutor: idea » dc. maig 27, 2009 6:35 pm

Gràcies per tot noies!

Al final hem cancelat aquest cicle de FIV per baixa resposta, els controls posteriors no van millorar gaire.
Amb la regla de juliol ho tornarem a intentar.
GORETTI
Entrades: 115
Membre des de: dv. oct. 17, 2008 11:46 am
Ubicació: SANT JOAN DESPÍ ( BCN )

EntradaAutor: GORETTI » dj. maig 28, 2009 8:43 pm

IDEA, GUAPA, MOLTÍSSIMS ÀNIMS. JA VEURÀS COM LA PROPERA VEGADA ET CANVIARAN LA MEDICACIÓ I LES DOSIS, I TOT ANIRÀ MOLT MILLOR !!!

PETONS, I ÀNIMS !
" SI LA VIDA TE DA LIMONES...PÍDELE TÉQUILA Y SAL ..."...

ONA I BLANCA, SEMPRE US ESTIMARÉ...**

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::