No vol menjar els cereals
- formiga
- :: cèrvol

- Entrades: 545
- Membre des de: dv. set. 15, 2006 10:20 am
- Ubicació: Terrassa, catalunya
No vol menjar els cereals
El meu nen té 9 mesos i ara li dona per rebutjar els cereals. A algú li ha passat? Fins fa poc li donavem al migdia, però a la guarderia a partir dels 9 mesos, els donen la verdura al migdia, o sigui que ens hem adaptat. Què puc fer?
Tampoc vol esmorzar gaire... Amb prou feines menja una mica de bibe amb cereals. Li ofereixo pit a la nit una vegada, però al migdia està que es mor de gana. No pren els 500 ml. de llet al dia recomanats pels pediatres. Si us plau, algú em pot ajudar?
Tampoc vol esmorzar gaire... Amb prou feines menja una mica de bibe amb cereals. Li ofereixo pit a la nit una vegada, però al migdia està que es mor de gana. No pren els 500 ml. de llet al dia recomanats pels pediatres. Si us plau, algú em pot ajudar?
Re: No vol menjar els cereals
La meva fa un parell de mesos també li va passar, i vam deixar estar els cereals i li vam donar llet sola perque sinó ens feiem un tip de llençar bibes de cereals, va passar com una setmana menjant super poquet, i es trobava bé, però menjant sota mínims...i al cat d'una setmana, deu dies, doncs va tornar a la normalitat i aquí no ha passat res! Que raro, no? Com la la marta va bé de pes jo no hem vaig preocupar...
de tota manera li donava els blevit que porten mel i ara li dono els que no en porten, perque crec que tant dolç l'embafava.
de tota manera li donava els blevit que porten mel i ara li dono els que no en porten, perque crec que tant dolç l'embafava.
- formiga
- :: cèrvol

- Entrades: 545
- Membre des de: dv. set. 15, 2006 10:20 am
- Ubicació: Terrassa, catalunya
Jo li dono els l'Almiron. M'han dit que canvii de marca de llet i de cereals. Potser s'ha cansat d'aquesta...
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
I PERQUE NO INTETES AMB ELS DE BRICK? A LA MEVA NINA TAMPOC LI AGRADEN MOLT ELS CEREALS AMB CULLERA, ES CANSA DE SEGUIDA I UN DIA VAIG PROVAR AMB ELS DE BRICK (N'HI HA DE VÀRIES MARQUES BLEVIT, NESTLÉ, NUTRIBÉN... ETC) I VA RESULTAR SUPERBÉ!!! 

Jo provaria a canviar de marca. A nosaltres ens va passar. Blevit no els volia però Nestle si.
I si no, pels nens que no volen esmorzar i que necessiten cobrir els 500cc hi ha una altra soluciö: el iogurt. A nosaltres ens va de conya!!!
I si no, pels nens que no volen esmorzar i que necessiten cobrir els 500cc hi ha una altra soluciö: el iogurt. A nosaltres ens va de conya!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |