ALGÚ SAP ALGUNA COSA DE LA LLUNETA??
ALGÚ SAP ALGUNA COSA DE LA LLUNETA??
Noies us heu fixat que fa uns dies que la Lluneta no es connecta???
Serà que ja té el seu Jan en braços???
Algú en sap alguna coseta??? Ai quins nervis... que després d'ella anem la Xiara i jo... brrrrr!!!!!!!
Serà que ja té el seu Jan en braços???
Algú en sap alguna coseta??? Ai quins nervis... que després d'ella anem la Xiara i jo... brrrrr!!!!!!!

-
VisitantVi
donç no t'extranyi!!!!!!
quina passada!! quan veig els vostres marcadors tinc unes ganes...
encara aneu a treballar tant tu com la Xiara... ho feu en cotxe?
a mi cada cop em fa més "por" conduir. la gent va com boja i penso que qualsevol copet...
aix... quin patir, vull estar com tu, descomptant els dies amb els dits de les mans!!!!

quina passada!! quan veig els vostres marcadors tinc unes ganes...
encara aneu a treballar tant tu com la Xiara... ho feu en cotxe?
a mi cada cop em fa més "por" conduir. la gent va com boja i penso que qualsevol copet...
aix... quin patir, vull estar com tu, descomptant els dies amb els dits de les mans!!!!

Bruna, sip encara treballo!! com que em trobo bé i faig de 8 a 3 no tinc problemes... però no hi vaig en cotxe, agafo l'autobús (m'agafa davant de casa i em deixa pràcticament davant de la oficina)... o sigui que no tinc problemes... al ppi hi anava en moto (una 50cc) però al meu home li va agafar por per si queia i a partir del 5è més a peu i en bus... què hi farem!!
Hola NOies!!!
SIIIIIIIIIIIIII
Ja tinc a en Jan en braços!!! Es preciós i no dona gaire guerra.... (de moment) , va neixer el 12 a les 6:15 de la tarda, però vaig trencar aigues el dissabte i em van tindre que induir el part... va ser molt llarg però la veritat és que val la pena....
Un dia d'aquests em conecto i us explico amb tot detall com va ser.
Una abraçada a totes de part d'en Jan i meva!!!!!!!!!
SIIIIIIIIIIIIII
Ja tinc a en Jan en braços!!! Es preciós i no dona gaire guerra.... (de moment) , va neixer el 12 a les 6:15 de la tarda, però vaig trencar aigues el dissabte i em van tindre que induir el part... va ser molt llarg però la veritat és que val la pena....
Un dia d'aquests em conecto i us explico amb tot detall com va ser.
Una abraçada a totes de part d'en Jan i meva!!!!!!!!!
-
VisitantVi
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |