FVI O ICSI.por donación.
FVI O ICSI.por donación.
hola soy sandrius y me gustaría saber si alguien más lo ha tenido que hacer por donación,pues tengo un mioma de 10cm intramurós,una trompa la tengo serpenteneada y la otra no muy bien,y a mi marido los tiene pocos y vagos,en fecunmed nos dijeron que con la edad mía de 39 años y todo lo que tenía ,tendría una posibilidad de un 20% y encambio por donaci´n de un 60% el coste es muy elevado pero me gustaría probar por mi misma,pero viendo las posibilidades lo he consultado con mi marido y hemos quedado de hacerlo por donación,si hay alguna más como yo me gustaría que me dijera como a ido y todo eso ,pues estoy de los nervios ,muchas gracias.
Re: FVI O ICSI.por donación.
Hola Sandrius, yo no puedo ayudarte. Estoy en Fecunmed haciendo IA.
Espero que se haga vuestro sueño realidad bien prontito.
Espero que se haga vuestro sueño realidad bien prontito.
Re: FVI O ICSI.por donación.
Hola Sandrius, nosaltres farem FIV per donació a principis de juny, quan em vingui la regla la setmana vinent ja començo amb els parxes i la donant, que de seguida me l'han assignat, ja està amb el tractament.
Sí que és més car que una FIV perquè hi entren els honoraris i el tractament de la donant, però si això puja el % d'èxit per a ser pares, al cap i a la fi són diners i el nostre somni es veurà fet realitat.
Encara que els meus fills no portaran els meus gens, els hauré tingut 9 mesos creixent a les meves entranyes i potser no tindran la meva cara, però sí el meu somriure.
Ja aniré explicant tot el procés. Ànims!!!
Sí que és més car que una FIV perquè hi entren els honoraris i el tractament de la donant, però si això puja el % d'èxit per a ser pares, al cap i a la fi són diners i el nostre somni es veurà fet realitat.
Encara que els meus fills no portaran els meus gens, els hauré tingut 9 mesos creixent a les meves entranyes i potser no tindran la meva cara, però sí el meu somriure.
Ja aniré explicant tot el procés. Ànims!!!

Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |