Menjar galetes Milupa als 5 mesos?
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Menjar galetes Milupa als 5 mesos?
Hola noies, no se si la meva filla pot menjar les galetes sense gluten de la milupa amb 5 mesos que té.
Es veu que a la llar d'infants a la seva classe entre hores els donen palitos per rosegar, tots els altres nens son més grans (el més petit té 10 mesos) i es clar, la meva que té 5 mesos s'emprenya com una mona per que no n'hi poden donar...
penso que igual al desferse molt bé pot rosegar sense perill que s'ennuegui, algu ho ha fet o només les feu servir per bibe i papilla?
Es veu que a la llar d'infants a la seva classe entre hores els donen palitos per rosegar, tots els altres nens son més grans (el més petit té 10 mesos) i es clar, la meva que té 5 mesos s'emprenya com una mona per que no n'hi poden donar...
penso que igual al desferse molt bé pot rosegar sense perill que s'ennuegui, algu ho ha fet o només les feu servir per bibe i papilla?
La Lia ja és tota una princesa!
Re: Menjar galetes Milupa als 5 mesos?
Jo només les he fet servir pels bibes, i crec que a la capsa diu que no es facin servir com a palitos, jo a la meva no li vaig donar galetetes i palitos ben be fins als 8 mesos.
jo n'hi donava al meu fill, pero dins d'una bosseta d'aquelles anti ahogo
http://www.blogdelbebe.com/alimentacion ... hogo-1122/
em sembla que jo no m'en refiaria de donar-li tal qual...
http://www.blogdelbebe.com/alimentacion ... hogo-1122/
em sembla que jo no m'en refiaria de donar-li tal qual...
Jo els hi donava amb 6-7 mesos pero amb la malla antiahogo 
Jo ho vaig provar. La pediatra em va dir que millor que si ho feia el vigilés, però que es desfeien molt bé.
Ho vaig fer unes quantes vegades, però no em barrufava, estàvem pendents tota l'estona de que no s'ofegués... Al final ho vam deixar córrer i li vam començar a donar palitos i galetes Maria als 8 mesos.
Amb la malla aquella ho pots provar, però a l'Aleix no li agrada mossegar la tela de la malla. És estrany perquè els peluixos se'ls menja que fa por!!!
Ho vaig fer unes quantes vegades, però no em barrufava, estàvem pendents tota l'estona de que no s'ofegués... Al final ho vam deixar córrer i li vam començar a donar palitos i galetes Maria als 8 mesos.
Amb la malla aquella ho pots provar, però a l'Aleix no li agrada mossegar la tela de la malla. És estrany perquè els peluixos se'ls menja que fa por!!!
- petazetas

Doncs res noia, li preguntaré al pediatra quan vagi a la visita d'aqui 15 dies i si em diu que nanai doncs que hi farem.
La xarxa aquesta és el que penso, que potser no li agrada...
gràcies noies!
La xarxa aquesta és el que penso, que potser no li agrada...
gràcies noies!
De primeres et dire que li preguntis sempre el teu pediatre,pero de segones et dire,que no crec que hi hagi cap tipus de problema i mes si son sense gluten.
Jo ara els hi donc sense malla antiafogament pero de mes petit tmb els donava amb la malla.
Jo ara els hi donc sense malla antiafogament pero de mes petit tmb els donava amb la malla.
Aquestes que comentes que són per fer el bibi es desfan molt, a la farmàcia i de la mateixa marca i mida hi ha unes altres que són per menjar. Jo li donava al meu petit per el mateix motiu que tu (que a la guarde veia els altres menjar) i li anaven prou bé
.
- petazetas

Ostres, gràcies per la info mireiafor!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |