Podré conseguir la medicacio per la s.social????

Tractaments, clíniques, medicaments..
FABIOLA
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dt. oct. 28, 2008 10:02 am

Podré conseguir la medicacio per la s.social????

EntradaAutor: FABIOLA » dt. abr. 28, 2009 11:41 am

Hola, noies!!!
Vosaltres que esteu ja posades en el tema...sabeu si puc aconseguir la medicacio per s.social????
Despres d'un any i mig buscant, i ja mhe fet totes les proves i ho tenim tot ok....ja ens hem decidit a fer una IA, per un centre privat (fecunmed)...vull saber si podre aconseguirho (la medicacio necessaria)!!!!
Vosaltres ho heu provat??? Us ho han receptat????
Tal com está el panorama...em costará molt ferme càrreg amb tots els gastos que suposa una IA....
Com us ho feu vosaltres????
MErci!!!!
ipujol
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 5:21 pm

Re: Podré conseguir la medicacio per la s.social????

EntradaAutor: ipujol » dt. abr. 28, 2009 1:51 pm

Hola Fabiola

D'entrada molta sort amb la IA, nosaltres també ho vam fer a Fecunmed i no hi va haver manera d'aconseguir la medicació a través de la Seguretat Social, nosaltres ho vam haver de pagar tot de la nostra butxaca.

Sort!
Imatge
FABIOLA

EntradaAutor: FABIOLA » dt. abr. 28, 2009 2:18 pm

Gràcies per respondre!!!!!
Em pots dir lho que et va costar tot???? et vas quedar a la 1ª????? et va agradar el tracte? explicam una mica!!!!! jo, soc de Mataró, i mha vissitat la dra. Celades a l'hospital, per això vull anar amb ella a Fecunmed, mha dit que em poden visitar a Mataró i nomes haure de anar a Granollers per la inseminacio.......la veritat, es que se'm fa una mica gros tot àixò....tu, com ho vares portar????
Gràcies!!!
Kora
:: pantera
Entrades: 882
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 4:20 pm

EntradaAutor: Kora » dt. abr. 28, 2009 3:42 pm

Hola Fabiola!

El tema dels mediacments per la SS per una IA, no te res a veure amb el centre privat on et facis la IA sinó on et toquin els ginecolegs de la SS. Jo la 3a IA me la he fet a FecunMed, però les 2 primeres van ser amb una altre clinica i a totes 3IA m'han entrat els medicaments.
Jo soc de Granollers i m'ho han passat tot aquí al centre de ginecolegs de la SS que està al C/. Museu. Vaig anar les 3 vegades amb l'informe del privi i les receptes que et donen al privi i fins hi tot no vaig haber de demanar hora amb els gines, anava a les noies que hi han al mostrador de l'entrada, em demanaven l'informe o recepta del privi la targeta de la SS i en feien esperar amb una de les portes dels gine i quan tenien les receptes les treia l'infermera, després havia d'anar a inspecció que només obren al mati (això esta al mateix edifici a la planta Baixa, ja t'ho explicaran) en posaven el segell sense cap problema i apa a la farmacia......

Hi ha la Koks que em sembla que és de Sant Celoni, també li pots demanar si li han fet, però hi han noies de Girona que no li han fet. El que si entra segur es per FIV.

Si tens algun dubte més m'ho dius!

Molta sort!!!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
FABIOLA

EntradaAutor: FABIOLA » dt. abr. 28, 2009 4:28 pm

Gràcies, Kora!!!!
La dra. Celades em va dir que les que sou del Valles sabia que us habia entrat, però a Mataró em va dir que ho tenia molt xungo!!!! Que fort, no????? No hi puc fer res?????? això em cabreja que no vegis!!!!!!!! Li vaig dir si podia fer alguna pirulilla (amb un metge que conec) i em va dir que es cosa de l'Inspectora........quant tha costat a Fecunmed la IA???? Estàs contenta????
M'encanta poder parlar amb noies que també estiguin passant per aquest rotllo....així ens ajudem!!!!
Com estàs??? psicologicament, tot això té que matxacar molt, no??? tenim que ser fortes!!!!!!!!!!!!!!!!
Un peto!!!!!
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

EntradaAutor: Bacilos » dt. abr. 28, 2009 4:59 pm

Hola Fabiola, haces muchas preguntas que en los posts de Reproducción Asistida encontrarás respuesta.

Yo también estoy en Fecunmed y la IA me ha costado 680 euros.

Saludos y suerte en la 1ª IA!!!!
Kora
Entrades: 882
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 4:20 pm

EntradaAutor: Kora » dt. abr. 28, 2009 5:08 pm

FABIOLA ha escrit:Gràcies, Kora!!!!
La dra. Celades em va dir que les que sou del Valles sabia que us habia entrat, però a Mataró em va dir que ho tenia molt xungo!!!! Que fort, no????? No hi puc fer res?????? això em cabreja que no vegis!!!!!!!! Li vaig dir si podia fer alguna pirulilla (amb un metge que conec) i em va dir que es cosa de l'Inspectora........quant tha costat a Fecunmed la IA???? Estàs contenta????
M'encanta poder parlar amb noies que també estiguin passant per aquest rotllo....així ens ajudem!!!!
Com estàs??? psicologicament, tot això té que matxacar molt, no??? tenim que ser fortes!!!!!!!!!!!!!!!!
Un peto!!!!!

Hola Fabiola!

La veritat és que és molt fort que no a tothom li entrin els medicaments, això mateix ho hem estat comentant moltes vegades al post del RA. La IA a FecunMed m'ha costat 680€. A Fecunmed estic bé, nosaltres avanç habien estat a una altre clínica i la comparació és molta, añmenys per mi. Pots passar per el post que es diu "Quejas oficiales i FecunMed" em sembla que es diu així o més o menys, allà hi trobaras a més noies que estan a FecunMed " La Seid, Koks, Bacilos...". De com estic la veritat és que una miqueta xof perquè ja porten 3IA, i em de passar a FIV i els preus es disparen uns 6000€ amb la congelació dels embrions sobrants o sigui que estem pesant en esperar una miqueta a la SS, com a mínim fer la 1a visita......La veritat és que tot això et toca molt psicologicament, però com dius tu em de ser fortes i lluitar, per tenir un peque.....

Una abraçada!!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
Rebeca
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3114
Membre des de: dj. ago. 21, 2008 5:21 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Rebeca » dt. abr. 28, 2009 9:57 pm

A mi no me entraron de ninguna de las maneras i creeme que lo intentamos a trabés de 3 medicos, entre ellos la doctora de cabezera, no hubo manera.

Ahora ya me hago los tratamientos pos SS y no tengo ningún problema i eso que me hize la IA por lo privado solo hace 1 mes. Es una MI.... :ufs:
koks
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:57 am

EntradaAutor: koks » dt. abr. 28, 2009 10:00 pm

Tal i com deia la Kora, jo ho estic intentant a Sant Celoni. Vaig anar al meu metge de capçalera, i no me les va voler fer, perquè eren hormones. Em va dir que m'ho havia de receptar la ginecòloga. I tinc hora pel pròxim dimarts a la tarda amb la gine. Espero que ella m'ho vulgui fer!!!!
Ja us aniré informant.... Però clar, de moment, ja ho he pagat jo.....
Però si, és trist que hagi d'anar d'aquesta manera. Jo, quan em vaig posar una mica més "dura" amb la metgesa de capçalera, ella em va venir a dir que no tenien perquè fer cap recepta de la privada, o sigui que casi que si la gine me les feia, era per fer un "favor".
En fi, aniré informant.
koks
Entrades: 574
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:57 am

EntradaAutor: koks » ds. maig 09, 2009 9:23 pm

Bé, simplement per tancar aquest tema, comentar que finalment a mi si que m'han fet les receptes. Ha hagut de ser la ginecòloga, però no hi ha posat cap mena de pega.... No se si en una hipotètica segona o tercera IA estaran de tant bon rotllo amb les receptes, però mira, més de 400 € que ens han tornat..

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::