Working on a dream!!!
Working on a dream!!!
Recuperem l'antiga llista i encetem nou post perquè les que estem en tractament de reproducció assistida no ens perdem i estiguem al cas de l'evolució de cadascú, l'aniré actualizant, les entrades antigues si ho sabeu em aneu dient en quin estat estan i les aniré canviant, ja que feia temps que no entrava i vaig una mica perduda.
ESPERO PODER-VOS POSSAR A TOTES A EMBARASSADES BEN AVIAT!!!!!!! (a mi també eh!!!!)
Qui vulgui (o no vulgui) sortir, només ho ha de dir!
EMBARASSADES!!!
Quimeta - Dos embrions transferits el dia 17/04/08. Test d'orina positiu el dia 28/04/08. És una nena!!!
Dreilha - Dos embrions transferits el dia 30/04/08 i tres congelats. Test d'orina positiu el dia 12/05/08. És un nen!!!
Gaste - Embaràs natural!!! És una nena!!!
Salma - Dos embrions transferits el dia 07/06/08. Beta positiva el dia 18/06/08. És un nen!!!
Amanita - Dos embrions transferits el dia 07/06/08. Beta positiva al dia 19/06/08. Són nen i nena!!!
Monn - Inseminació el dia 18/07/08. Test positiu el dia 03/08/08. Són bessons!!!
Daniela - Test positiu el dia 11/08/08.
SIP - Embaràs natural!!!
Carkinyoli - Dos embrions transferits el dia 25/08/08. Són bessons!!!
Lisi - Un embrió transferit el dia 31/08/08. Beta positiva el dia 12/09/08.
Judith - Embaràs natural!!!
Pitufa2 - Un embrió transferit el dia 25/09/08. Test d'orina positiu el dia 06/10/08.
Maia - Inseminació els dies 20 i 21/09/08. Test d'orina positiu el dia 11/10/08.
Xell13 - Embaràs natural!!
Glauc - Esperant 2 nenes
Ifigenia - embarassada per FIV a la 1ª de dos nens
Pops - Embarassada per IA, TE el 24/03/09.
Moka - Embarassada per ICSI 3º intent
Meri68 - Embaràs natural!!
Koks - Embarassada 1ª IA TE 13/05/09
Rebeca - 3ª IA (SS) TE 23/06/09
Eimy - Embarassada per FIV!!!!!
EN PROCÉS DE FIV
Evakira - Transfer el 13/05/09
Seid - BETA el 10/08/09 MOLTA SORT GUAPA!!!
EN PROCÉS D'IA
Güerita - Esperant per fer la seva 3ª IA (aquesta sera la bona nena!!!)
Petitaemma - Esperant per la 1ª IA
Estel - Beta el 14(08/09 MOLTA SORT GUAPA!!!
ESPERANT PER COMENÇAR
. - Pòlip endometrial extret. Esperant resultats d'analítiques pendents per decidir si cal anar a RA o no.
Kitiara - esperant per començar.
Lluna3361 - Recuperant-se per començar FIV amb embrions congelats.
Pat - Fent proves per començar IA o FIV.
Pintxu - Histerosalpingografía el dia 16/05/08.
True- Descans fins a finals d'any esperant embaràs o FIV.
Manu23 - Esperant FIV per novembre (espero sigui mes curta l'espera)
Hope - nova FIV octubre 2009
Somi - 2ª FIV juny 2009
Oscmar - En llista d'espera.
Kora - En espera de ICSI
Bacilos - Esperant
EN PASSIVA...
Betti- .
Bronthe -
Electra -
Isabel -
Nica -
Quica -
Tasm-
Toc -
Martha -
Molly -
Geletes - parada tècnica
ESPERO PODER-VOS POSSAR A TOTES A EMBARASSADES BEN AVIAT!!!!!!! (a mi també eh!!!!)
Qui vulgui (o no vulgui) sortir, només ho ha de dir!
EMBARASSADES!!!
Quimeta - Dos embrions transferits el dia 17/04/08. Test d'orina positiu el dia 28/04/08. És una nena!!!
Dreilha - Dos embrions transferits el dia 30/04/08 i tres congelats. Test d'orina positiu el dia 12/05/08. És un nen!!!
Gaste - Embaràs natural!!! És una nena!!!
Salma - Dos embrions transferits el dia 07/06/08. Beta positiva el dia 18/06/08. És un nen!!!
Amanita - Dos embrions transferits el dia 07/06/08. Beta positiva al dia 19/06/08. Són nen i nena!!!
Monn - Inseminació el dia 18/07/08. Test positiu el dia 03/08/08. Són bessons!!!
Daniela - Test positiu el dia 11/08/08.
SIP - Embaràs natural!!!
Carkinyoli - Dos embrions transferits el dia 25/08/08. Són bessons!!!
Lisi - Un embrió transferit el dia 31/08/08. Beta positiva el dia 12/09/08.
Judith - Embaràs natural!!!
Pitufa2 - Un embrió transferit el dia 25/09/08. Test d'orina positiu el dia 06/10/08.
Maia - Inseminació els dies 20 i 21/09/08. Test d'orina positiu el dia 11/10/08.
Xell13 - Embaràs natural!!
Glauc - Esperant 2 nenes
Ifigenia - embarassada per FIV a la 1ª de dos nens
Pops - Embarassada per IA, TE el 24/03/09.
Moka - Embarassada per ICSI 3º intent
Meri68 - Embaràs natural!!
Koks - Embarassada 1ª IA TE 13/05/09
Rebeca - 3ª IA (SS) TE 23/06/09
Eimy - Embarassada per FIV!!!!!
EN PROCÉS DE FIV
Evakira - Transfer el 13/05/09
Seid - BETA el 10/08/09 MOLTA SORT GUAPA!!!
EN PROCÉS D'IA
Güerita - Esperant per fer la seva 3ª IA (aquesta sera la bona nena!!!)
Petitaemma - Esperant per la 1ª IA
Estel - Beta el 14(08/09 MOLTA SORT GUAPA!!!
ESPERANT PER COMENÇAR
. - Pòlip endometrial extret. Esperant resultats d'analítiques pendents per decidir si cal anar a RA o no.
Kitiara - esperant per començar.
Lluna3361 - Recuperant-se per començar FIV amb embrions congelats.
Pat - Fent proves per començar IA o FIV.
Pintxu - Histerosalpingografía el dia 16/05/08.
True- Descans fins a finals d'any esperant embaràs o FIV.
Manu23 - Esperant FIV per novembre (espero sigui mes curta l'espera)
Hope - nova FIV octubre 2009
Somi - 2ª FIV juny 2009
Oscmar - En llista d'espera.
Kora - En espera de ICSI
Bacilos - Esperant
EN PASSIVA...
Betti- .
Bronthe -
Electra -
Isabel -
Nica -
Quica -
Tasm-
Toc -
Martha -
Molly -
Geletes - parada tècnica
manu23 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 30, 2009 10:39 pm, en total s’ha editat 45 vegades.
- Evakira
- :: zebra

- Entrades: 1326
- Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:51 pm
- Ubicació: Seguimos soñando contigo.....
Re: DATES CLAU PROCESSOS IA/FIV
hola guapes!!
m'encanta la idea, fa temps q jo volia proposar-ho ja q estava una mica desfasat!!!
m'encanta la idea, fa temps q jo volia proposar-ho ja q estava una mica desfasat!!!
- Evakira

per cert,
m'encanta aixo de working on a dream!!!
El nom li podem posar si aquest no us convenç gaire, "llistat de noies de RA"
m'encanta aixo de working on a dream!!!
El nom li podem posar si aquest no us convenç gaire, "llistat de noies de RA"
- Evakira

que me olvido jajaja
també per animar-nos podries possar els possitius com el de la glauc, els intents per no perdre la moral... no??

també per animar-nos podries possar els possitius com el de la glauc, els intents per no perdre la moral... no??

Pibeta molt bé guapa m'agrada molt i penso com la Evakira de posar el nom de Working on a dream.
Per cert em faig la veta el dia 25/3 pero no se cuan em donaran els resultats
Per cert em faig la veta el dia 25/3 pero no se cuan em donaran els resultats

pibeta ha escrit:Bé doncs, aquí queda obert.
aniré penjant algunes coses que poden ser d'interès, tot i que jo no sé com s'actualitza ni res de tot això.
Pibeta. Per actualitzar un missatge del post on l'ha creat, és molt fàcil, però només ho pot fer la persona que la ha fet. Si t'hi fitxes en el missatge que has publicat a sobre on diu "cita" "!" i ha unaltre que que diu "edita", cliques i apa a omplir més dades.....
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
Re: LLISTAT NOIES EN RA (DATES CLAU)
a mi em sembla molt bé aquest post! l'altre feia molt de temps que rondava!
encara que jo trigaré uns mesos en posar-m'hi, o potser no cal, potser avui pillem l'ovulet despistat i no cal fer-me més proves! jejejeee, quina fe que tinc!!!
us aniré llegint per si a cas!
Sort i ànims a totes!

encara que jo trigaré uns mesos en posar-m'hi, o potser no cal, potser avui pillem l'ovulet despistat i no cal fer-me més proves! jejejeee, quina fe que tinc!!!
us aniré llegint per si a cas!
Sort i ànims a totes!

Hola guapíssimes!!!!!!
Avui a la tarda he anat a control i tinc un folícle de 16 cm, ... Al matí m'he punxat l'HMG com sempre i a allà al MArquès m'han punxat una altra cosa a la panxa per evitar que ovuli en les properes hores, diguem que per endarrerrir-ho una miqueta!
Demà a la tarda torno a tenir control i, ... divendres la 2ª IA!! Per tant, ja podeu apuntar-me per aquest divendres!!! Iupi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avui a la tarda he anat a control i tinc un folícle de 16 cm, ... Al matí m'he punxat l'HMG com sempre i a allà al MArquès m'han punxat una altra cosa a la panxa per evitar que ovuli en les properes hores, diguem que per endarrerrir-ho una miqueta!
Demà a la tarda torno a tenir control i, ... divendres la 2ª IA!! Per tant, ja podeu apuntar-me per aquest divendres!!! Iupi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pibeta, el post està genial! però una pregunta: ara ens "trobem i escribim" aquí i a l'altre o quedem totes akí a aquest post?
GÜERITA MOLTA SORT PER DIVENDRES!!!!!!!!
GÜERITA MOLTA SORT PER DIVENDRES!!!!!!!!
Edat: 28 els dos
Temps buscant: des de febrer 2008
Diagnòstic: teratozoospermia (6% normals)
1a IA: 28/03/09 - negativa
2a IA: 20/04/09 - negativa
1a FIV-ICSI febrer-març 2010
Beta + però es para i els perdo
TRANSFER 2 conges-beta negativa
DESCANS FINS ESTIU 2011!
Temps buscant: des de febrer 2008
Diagnòstic: teratozoospermia (6% normals)
1a IA: 28/03/09 - negativa
2a IA: 20/04/09 - negativa
1a FIV-ICSI febrer-març 2010
Beta + però es para i els perdo
TRANSFER 2 conges-beta negativa
DESCANS FINS ESTIU 2011!
GÜERITA MOLTA SOOOORT GUAPA!!! NOMES ENS PORTAREM UNA SETMANA DE DIFERENCIA!!!!! AQUESTA VEGADA HA DE SER LA NOSTRA!!!!!

Pibeta em pots posar a la llista esperant per començar? és que fins d'aquí mes i mig o així no ens hi posarem de ple. I després serà FIV, no és una IA.
Merci!!!!!!

Merci!!!!!!

Re: WORKING ON A DREAM (FIV /IA)
Pibeta t'escric aquí però he llegit el missatge en l'altre post, penso que abans de continuar amb la RA, heu de mirar de solucionar els vostres problemes, parlar sincerament els dos i deixar les coses clares, sense retrets, ni amenaces ni res d'això, i un cop tingueu clar els dos cap on voleu tirar, seguir amb la Ra o no.
No sé, és la meva opinió, però he llegit en varis missatges teus que estàs bastant xoff a causa del teu home, i crec que això o pot ser, en un porcés tant dur com aquest heu d'estar els dos al 100% il·lusionats, amb ganes, amb esperança... no pot ser que estigueu discutint cada dos per tres.
El meu consell, és que parleu, parleu i parleu...
Molta sort!
No sé, és la meva opinió, però he llegit en varis missatges teus que estàs bastant xoff a causa del teu home, i crec que això o pot ser, en un porcés tant dur com aquest heu d'estar els dos al 100% il·lusionats, amb ganes, amb esperança... no pot ser que estigueu discutint cada dos per tres.
El meu consell, és que parleu, parleu i parleu...
Molta sort!
- Evakira

eiiiiiiiii m'agrada molt el nom!!!
aixi aixi... working on a dream...
aixi aixi... working on a dream...
Duneta, estic amb tu al consell que li has donat a la Pubeta. A vegades els arbres no ens deixen veure el bossc.
Ens enceguem tant amb allò que desitgem que no ens adonem que al nostre voltant hi han persones a les que podem fer mal, o ignorar, o amb les que podem tenir problemes(les parelles) Avans de donar un pas tant important s'han de deixar les coses clares i parlar molt, perquè els mals rotllos que hi han ara no es sol·lucionaràn de manera màgica amb l'arribada d'un Bebé, sino que la criatura pot acabar de dinamitar el matrimoni
Parleu-ho molt, Pibeta
Ens enceguem tant amb allò que desitgem que no ens adonem que al nostre voltant hi han persones a les que podem fer mal, o ignorar, o amb les que podem tenir problemes(les parelles) Avans de donar un pas tant important s'han de deixar les coses clares i parlar molt, perquè els mals rotllos que hi han ara no es sol·lucionaràn de manera màgica amb l'arribada d'un Bebé, sino que la criatura pot acabar de dinamitar el matrimoni
Parleu-ho molt, Pibeta
Hola noies,
Podeu apuntar-me a mi? Divendres tinc la 1ª visita per IAD.
Us aniré informant de com va tot.
Podeu apuntar-me a mi? Divendres tinc la 1ª visita per IAD.
Us aniré informant de com va tot.

Bona tarda!
Sóc una de les del post aquest ja antic de fa un any.
Pibeta, xata, aquí hi ha l'Oscmar que diu que l'apuntis a la nova llista pq diu que té visita per IAD, sabeu que vol dir això oi?
Ho dic perquè al tanto quins comentaris feu, que aquí tothom té la seva història.
Petons!
M.
Pibeta, xata, aquí hi ha l'Oscmar que diu que l'apuntis a la nova llista pq diu que té visita per IAD, sabeu que vol dir això oi?
Ho dic perquè al tanto quins comentaris feu, que aquí tothom té la seva història.
Petons!
M.
ostres, quants dies sense entrar i em trobo això...
monn guapa!
com estàs?
pitufa i geletes, penseu les coses abans de dir-les.
ja no t'en recordes pitufa com matxacaves (i suposo que encara ho deus fer) amb que el teu marit te oligoespermia, i que no es pot fer palles, i que si els té vagos i etc i etc...
doncs pensa per un moment, només per un moment, que no en tingués cap.
i el mateix et dic geletes, que no et conec de res i no sé la teva història, però val més que no t'hi hagis de trobar mai... pq encara que no us ho creieu, hi ha noies a les que als seus marits, els hi passa exactament això. exactament això. i sí, han de recórrer a semen de donant.
noies, una mica de sensibilitat, si us plau.
monn guapa!
com estàs?
pitufa i geletes, penseu les coses abans de dir-les.
ja no t'en recordes pitufa com matxacaves (i suposo que encara ho deus fer) amb que el teu marit te oligoespermia, i que no es pot fer palles, i que si els té vagos i etc i etc...
doncs pensa per un moment, només per un moment, que no en tingués cap.
i el mateix et dic geletes, que no et conec de res i no sé la teva història, però val més que no t'hi hagis de trobar mai... pq encara que no us ho creieu, hi ha noies a les que als seus marits, els hi passa exactament això. exactament això. i sí, han de recórrer a semen de donant.
MONN ha escrit:Bona tarda!
Petons!
M.
M'ho has tret del cap!!!

Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
4-cicles d'Omifin
Noies he tret lo que vol dia IAD, pensava que ho preguntàveu, i així queda més discret.
Oscmar l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 11, 2009 6:00 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
molly ha escrit:
Nenaaaaaaa, quina alegria poder llegir-te altre vegada!!! Tambe tu m'has llegit el pensament, eh?
Fes-me un privi si vols, tinc ganes de saber de tu!!! Un petonarro
Edat: 38 anys
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
4-cicles d'Omifin
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
4-cicles d'Omifin
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |