La IA de la Rebeca!!!!
Re: La IA de la Rebeca!!!!
Que bé Rebeca!, així m'agrada!.
Jo avui començo els mue post, al mig dia ha aparescut la warry! i ja tinc hora per el primer control demà.
Jo avui començo els mue post, al mig dia ha aparescut la warry! i ja tinc hora per el primer control demà.
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
4IAs, 3a FIV (-)
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
Rebeca MOLTES FELICITATS PER AQUESTA GRAN NOTÍCIA!!!!!!!!
Cada cop s'acosta més el teu somni!! Em farà tanta il.lussió si et posso jo el positiu aquest març!!
Molta sort guapa!
Cada cop s'acosta més el teu somni!! Em farà tanta il.lussió si et posso jo el positiu aquest març!!
Molta sort guapa!
Rebeca cuca quina alegria llegir el teu miatge!!! que tingueu mooolta sort wapa!!! ens anirem llegint!!!
Rebeca noiaaa que això ja ho tens aquí, quan me n'alegro!!! Ets una canya desprens tant positivis-me!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/2540f6
1ª FIV-ICSI 03/2010 Frescos (+) Abort bioquímic / Congelats 06/2010 (-) - QUIRON
2ª FIV-ICSI 11/2010 Frescos (-) Congelats 01/2011 (-) - CIRH
En llista d'espera a Sant Pau des d'Abril de 2010!
1ª visita Sant Pau: 28 Setembre 2011
3ª FIV
06/03/2013 Punció-Congelació òvuls
16/02/2016 fecundació ovulets
1ª FIV-ICSI 03/2010 Frescos (+) Abort bioquímic / Congelats 06/2010 (-) - QUIRON
2ª FIV-ICSI 11/2010 Frescos (-) Congelats 01/2011 (-) - CIRH
En llista d'espera a Sant Pau des d'Abril de 2010!
1ª visita Sant Pau: 28 Setembre 2011
3ª FIV
06/03/2013 Punció-Congelació òvuls
16/02/2016 fecundació ovulets
No se com us podre agrair tots el misatges de suport que m'envieu cada dia, cada misatge es com una minxada menya a la meva panxolina.
GACIES DE TOT COR A TOTES!!!!!
Per cert ja he fet la 4ª punxada i m'ha anat molt bé. Avui ja ha sigut diferent sembla que em fan menya mal, perque veig el final, no se si sera per bé o malament pero ara tinc mes clar que mai que no pernso rendir-me, i menys tinguen una persona tan gran al meu coatat com en Rebecaman.

GACIES DE TOT COR A TOTES!!!!!
Per cert ja he fet la 4ª punxada i m'ha anat molt bé. Avui ja ha sigut diferent sembla que em fan menya mal, perque veig el final, no se si sera per bé o malament pero ara tinc mes clar que mai que no pernso rendir-me, i menys tinguen una persona tan gran al meu coatat com en Rebecaman.

MOLTES FELICITATS REBECA!!!! BONES NOTICIES I D'AQUÍ POC...
[b]ETS GENIAL!!!!!
[b]ETS GENIAL!!!!!
Edat: 28 els dos
Temps buscant: des de febrer 2008
Diagnòstic: teratozoospermia (6% normals)
1a IA: 28/03/09 - negativa
2a IA: 20/04/09 - negativa
1a FIV-ICSI febrer-març 2010
Beta + però es para i els perdo
TRANSFER 2 conges-beta negativa
DESCANS FINS ESTIU 2011!
DESCANS FINS ESTIU 2011!
ufff rebeca estic tant sensible que he plorat llegint el teu missaltge!!!! quin exemple mes bo per nosaltres!!!! ho aconseguras i seras una mami fantastica i molt forta!!!ah jo tambe considero que tinc un gran home al meu costat...sense ell..tot seera mes dificil! 

- petitaemma
- :: girafa

- Entrades: 2229
- Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm
Hola Rebeca, jo tb volia donar-te ànims!
Jo tb vaif fer punxades ara farà un any casi, només que no feiem IA, era només per provar i em vaig quedar a la primera! només que no va anar bé, però ànims, que tot això funciona; ens costa una mica més que a molta gent, però el resultat serà el mateix: un bebé sa i preciòs!

Jo tb vaif fer punxades ara farà un any casi, només que no feiem IA, era només per provar i em vaig quedar a la primera! només que no va anar bé, però ànims, que tot això funciona; ens costa una mica més que a molta gent, però el resultat serà el mateix: un bebé sa i preciòs!

L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Hola!!!! Está molt bé aquests posts individuals de cada una...així les demés, que no trigarem a posarnos en tracatment, sabrem que es el que ens faran....i aixi no ens ve tant de nou...no trobeu????? de passada, us podem anar fent preguntes......
Petitaemma, et vas quedar embarassada, nomes amb les punxades???? no et van arrivar a fer IA???...que bé!!!! ja sé, que el vas perdre...ho sento!!! almenys sabeu que podeu!!!
Un petonet!!!! Rebeca, per tu també aixo ja ho tens fet!!!!!!
Petitaemma, et vas quedar embarassada, nomes amb les punxades???? no et van arrivar a fer IA???...que bé!!!! ja sé, que el vas perdre...ho sento!!! almenys sabeu que podeu!!!
Un petonet!!!! Rebeca, per tu també aixo ja ho tens fet!!!!!!
Gracies a totes, no nomes us va bé a vosaltres per si voleu preguntar algo, sino també per nosaltres els misatges arriven al cor
Petitaemma cuan comences tu? Sento molt el que et va pasar, petonicos guapa
Petitaemma cuan comences tu? Sento molt el que et va pasar, petonicos guapa

Rebeca ha escrit:Per cert ja he fet la 4ª punxada i m'ha anat molt bé. Avui ja ha sigut diferent sembla que em fan menya mal, perque veig el final, no se si sera per bé o malament pero ara tinc mes clar que mai que no pernso rendir-me, i menys tinguen una persona tan gran al meu coatat com en Rebecaman.![]()
![]()
![]()
Rebeca. Estas feta una banderillera.... Jo començo a punxar-me dijous o sigui demà.... mirare si trobo els forats de l'altre cop perquè no en faci tant mal..... ja, ja, ja.... Veig que el Rebecan és un lluitador dels bons. Una abraçada ben gran!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
4IAs, 3a FIV (-)
Rebeca carinyo!!!!!!!!
Endavant les atxes, ... això està al caure, ja veuràs germaneta!!!!!!!
Endavant les atxes, ... això està al caure, ja veuràs germaneta!!!!!!!
Ànims Rebeca!!!!! Què això ja ho tens!!!!! Et queden moltes punxades? Suposo que no pel missatge de l'altra dia (vull dir que si fas IA la propera setmana ja no t'hauràs de punxar,no?).
Vull felicitar-te per tenir en Rebecaman al teu costat! Si tens un home que val un imperi al teu costat vol dir que tu també ets una joia!!!! (toma piropo!!)
Petonets per tots dos !!! Que vagi molt bé la visita de divendres!!
Vull felicitar-te per tenir en Rebecaman al teu costat! Si tens un home que val un imperi al teu costat vol dir que tu també ets una joia!!!! (toma piropo!!)
Petonets per tots dos !!! Que vagi molt bé la visita de divendres!!
Tracy encara m'ho ha de dir el metge pero ara en posto 4, i encara em queden 3 o 4 mes o meys, el divendre em dira el que, depen molt de com creixin el meus ovulets. Ja t'ho dire del cert, pero pensa que cada noia es diferent i no te la mateixa reacció als medicaments. Jo penso que he tingut molta sort i m'esta sortint bé a la primera, a veure si segueix igual.
Kora va anims que si penses perque ho fas no fan tant de mal, crec que fins i tot li estic agafant una mica de carinyo a les agulles jejeje
Güerita va que segur que aquest mes es el nostre aixi que germaneta agafe'm de la ma que anirem ven pegades cap el desembre, ja saps que fa molt de temps que t'ho dic, ENDEVANT LES ATXEESSSSS!!!!!!
Steffi ja no m'enqueden gaires, crec que unes 3o 4, com li he dit a la Tracy.D'en Rebecaman es una joia, no em puc queixar avui em porta a sopar a fora amb el temps que fa, ja ho fem de tant en tant i aixi parlem molt de tot lo nostre, perque a vegades a casa vas me a la idea. Mira es ara que encara no m'han fet res i no em deixa agafar res de pes imagina el dia que s'enteri que ho estic, em penso que es tornara boig, i jo amb ell jejeje
Crec que ja m'he tornat una mica perque parlo amb els meus ovuls, semblo tonta pero mira em fa ilusió.
Kora va anims que si penses perque ho fas no fan tant de mal, crec que fins i tot li estic agafant una mica de carinyo a les agulles jejeje
Güerita va que segur que aquest mes es el nostre aixi que germaneta agafe'm de la ma que anirem ven pegades cap el desembre, ja saps que fa molt de temps que t'ho dic, ENDEVANT LES ATXEESSSSS!!!!!!
Steffi ja no m'enqueden gaires, crec que unes 3o 4, com li he dit a la Tracy.D'en Rebecaman es una joia, no em puc queixar avui em porta a sopar a fora amb el temps que fa, ja ho fem de tant en tant i aixi parlem molt de tot lo nostre, perque a vegades a casa vas me a la idea. Mira es ara que encara no m'han fet res i no em deixa agafar res de pes imagina el dia que s'enteri que ho estic, em penso que es tornara boig, i jo amb ell jejeje
Crec que ja m'he tornat una mica perque parlo amb els meus ovuls, semblo tonta pero mira em fa ilusió.

- lupitafriend
- :: zebra

- Entrades: 1685
- Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm
ooooooooohhhhh!!!! et porta a sopar en rebacaman??? carai!!! pero demà al matí estigues ben desperta eh!!!!! ;)
vinga guapa que ja queda menys!!!! un petunarruuuuuuuu lupita!!!! fins demà i bona nit!!!!!
vinga guapa que ja queda menys!!!! un petunarruuuuuuuu lupita!!!! fins demà i bona nit!!!!!
Em penso que demà em quedare ven dormida jejejeje 

Molt be guapa, aixo ja esta casi, i veig que han crescut molt els teus ovuls.
Espero que aquesta sigui la teva!!!!!!
Espero que aquesta sigui la teva!!!!!!
Rebeca guapa encara no havia entrat i em sembla un post preciós veure tota l'evolució i a més sé que sortirà tot bé!!! t'ho mereixes
ets una persona molt forta i ja veuràs com queda molt poquet per arribar a la meta!!! a veure si aquests ovulets creixen una miqueta més i a l'ataquer!!!
T'envio molts petonets i molta força per aconseguir el que més vols

ets una persona molt forta i ja veuràs com queda molt poquet per arribar a la meta!!! a veure si aquests ovulets creixen una miqueta més i a l'ataquer!!! T'envio molts petonets i molta força per aconseguir el que més vols

1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm
Ei Rebeca, et segueixo de prop eh!
avui m'han confirmat que ens faran una IA!!!
ara a esperar que em vingui la warry d'aqui uns 15 dies i hauré de trucar per començar....
va a veure si tenim sort i som companyes d'IA i de
!
m'hauràs de fer classes amb les punxades jeje!!!
besets parella!
avui m'han confirmat que ens faran una IA!!!
ara a esperar que em vingui la warry d'aqui uns 15 dies i hauré de trucar per començar....
va a veure si tenim sort i som companyes d'IA i de
!m'hauràs de fer classes amb les punxades jeje!!!
besets parella!
Edat: 28 els dos
DESCANS FINS ESTIU 2011!
DESCANS FINS ESTIU 2011!
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |