La IA de la Rebeca!!!!

Tractaments, clíniques, medicaments..
Rebeca
:: dofí
Entrades: 3114
Membre des de: dj. ago. 21, 2008 5:21 pm
Ubicació: Girona

La IA de la Rebeca!!!!

EntradaAutor: Rebeca » dv. feb. 27, 2009 10:15 pm

LA INSEMINACIÓ DE LA REBECA!!!!!

He decidit obrir aquest post perque demà començo la meva inseminació i crec que puc ajudar a molta gent si explico la meva experiencia.

Us poso una mica la meva historia: Jo vaig començar a buscar al desembre del 2006, d'aixó ja fa una any i 4 mesos, el que significa uns 28 cicles mes o menys.
Cuan ja portavem un any vam decidir parlar-ho amb la meva ginecologa, ja que pensavem que no era normal. Vam fer dos seminogrames un normal i l'altre de recuperació (el metge va dir que eren els millors que havia vist en molt temps), un parell d'analitiques hormonals i la famosa hireriosalpingografia, i tot es completament normal.

Vaig fer 3 mesos amb omifin i un mes amb doble omifin, i res. Just cuan estavem a punt de començar amb la IA em van detectar hipotiroidisme i em vaig esperar 2 mesos fins nivellar-la. I ja comencem demà.
Imatge
((!*Miriam!*))
:: dinosaure
Entrades: 7299
Membre des de: dl. abr. 28, 2008 6:13 pm
Ubicació: Lladó
Contacta:

Re: La IA de la Rebeca!!!!

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. feb. 27, 2009 10:24 pm

Rebeca nina, et desitjo tota la sort del mon!!!!! Desitjo de tot cor que aquesta vegada sigui la bona nineta!!! :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Imatge

Imatge

Imatge
Si entreu al meu zoo, clikeu a qualsevol tenda o gabia please!!!

Fem la manteta dels desitjos...vols participa?
manresana
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 505
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 5:45 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: manresana » dv. feb. 27, 2009 10:25 pm

Rebeca, anirem seguint el teu procés... Moltíssima sort wapa!!
Imatge
Imatge
Rebeca

EntradaAutor: Rebeca » dv. feb. 27, 2009 10:26 pm

Gracies Miriam, ets un :***: !!! La veritat es que estic mes forta que mai!!!
Manresana gracies a tu també no ser que faria sense vosaltres!!!! :globus:
Steffi
:: lleona
:: lleona
Entrades: 974
Membre des de: ds. jul. 26, 2008 4:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Steffi » dv. feb. 27, 2009 10:56 pm

Valenta!!! Comença el compte enrera!!! Molts ànims amb les banderilles!!!!
Una onada per tu!!!!!!!!!!!!!!! :love: :love: :love:
Imatge
tahisona
:: zebra
Entrades: 1492
Membre des de: dv. set. 12, 2008 9:58 pm

EntradaAutor: tahisona » ds. feb. 28, 2009 12:06 am

Rebeca preciosa t'envio totes les forçes, ànims, i molt molt d'amor perquè el nou camí que comences sigui el definitiu i us porti el vostre barrufet/a molt aviat!!! pensa que cada punxada és una passa :elefant: menys per arribar al cim <:-< !!! t'envio un citellet carregadet de petonets molt dolçets :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: estaré encantada de seguir la teva cronica!!!! estem amb tu :content: !!!!! ets una dona molt forta, valenta, admirable >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: i bona persona i la vida t'oferirà un regal molt aviat !!! :love: :ok:
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatge

Imatge
estel
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2702
Membre des de: dv. març 07, 2008 7:21 am
Contacta:

EntradaAutor: estel » ds. feb. 28, 2009 8:58 am

Rebeca moltíssima sort amb aquest nou camí! Ojala sigui el definitiu per aconseguir el teu embarac!

Molta sort bonica.

Aniré seguint la teva història de prop, pq sé que potser d'aquí alguns mesos estic igual que tu si no em serveix de res els ultims tres mesos que em queden d'omifin.

Molts petonets i moltíssima sort! :love:
Imatge
güerita
:: gosset
:: gosset
Entrades: 470
Membre des de: dl. set. 08, 2008 8:07 pm

EntradaAutor: güerita » ds. feb. 28, 2009 9:37 am

Rebeca ha escrit:LA INSEMINACIÓ DE LA REBECA!!!!!

He decidit obrir aquest post perque demà començo la meva inseminació i crec que puc ajudar a molta gent si explico la meva experiencia.

Us poso una mica la meva historia: Jo vaig començar a buscar al desembre del 2006, d'aixó ja fa una any i 4 mesos, el que significa uns 28 cicles mes o menys.
Cuan ja portavem un any vam decidir parlar-ho amb la meva ginecologa, ja que pensavem que no era normal. Vam fer dos seminogrames un normal i l'altre de recuperació (el metge va dir que eren els millors que havia vist en molt temps), un parell d'analitiques hormonals i la famosa hireriosalpingografia, i tot es completament normal.

Vaig fer 3 mesos amb omifin i un mes amb doble omifin, i res. Just cuan estavem a punt de començar amb la IA em van detectar hipotiroidisme i em vaig esperar 2 mesos fins nivellar-la. I ja comencem demà.

Germaneta de búsqueda, ... endavant! Jo sortiré de dubtes dilluns, a veure com acaba!!!

Per les que no ho sabeu la Rebeca i jo anem agafadetes de la mà, portem el mateix temps, les mateixes proves positives però sense cap nen en braços, ... segur que el nostre moment està ben aviat!
Imatge
Duneta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4598
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:54 am
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Duneta » ds. feb. 28, 2009 10:39 am

Rebeca t'aniré seguint!!! molta sort!!!
Imatge
geletes
:: tigre
:: tigre
Entrades: 712
Membre des de: dg. oct. 26, 2008 5:39 pm

EntradaAutor: geletes » ds. feb. 28, 2009 7:57 pm

REBECA, REBECA, REBECA!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :*:-)

ÀNIMS AMUNT
Edat: 28 els dos
Temps buscant: des de febrer 2008
Diagnòstic: teratozoospermia (6% normals)
1a IA: 28/03/09 - negativa
2a IA: 20/04/09 - negativa
1a FIV-ICSI febrer-març 2010
Beta + però es para i els perdo
TRANSFER 2 conges-beta negativa

DESCANS FINS ESTIU 2011!
Rebeca

EntradaAutor: Rebeca » ds. feb. 28, 2009 10:23 pm

Gracies a tottes per els anims no sabeu lo bé que em van.

HE SIGUT MOLT VALENTA!!!!!! he vingut de la feina feta un flam, he tingut fins i tot ganes de vomitar dels nervis. Hem mirat el DVD per no equivocar-nos en res.
En Rebecaman m'ha posat una musica de pasodoble com la que posen als toreros cuan estan a punt de matar, hem rigut molt. Es un artista posant banderilles, pero m'ha confesat despres que estava molt cagat.
No hem pogut fer cap foto perque estavem molt nerviosos, pero prometo que dema si que hi haurà.

No em cansare de donar-vos les gracies a totes vosaltres que valeu moltisssim. >.-<: >.-<: >.-<:
Rebeca

EntradaAutor: Rebeca » ds. feb. 28, 2009 11:26 pm

Cuan el gine em va donar el boli per punxar-me em va donar també un DVD explicatiu, la veritat es que ens ha anat molt bé perque amb els nervis no t'enteres de res :girafa:
Rebeca

EntradaAutor: Rebeca » dg. març 01, 2009 11:10 am

Aixó depen del tractament pero el meu es aquest:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
tahisona
Entrades: 1492
Membre des de: dv. set. 12, 2008 9:58 pm

EntradaAutor: tahisona » dg. març 01, 2009 11:32 am

Ole ole ole >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Rebeca clar que sí amb alegria!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...m'ha encantat això de la música...us imagino amb el dvd, el bolí, la panxa, la música!!! esteu fets uns banderilleros!!!!!!!! gràcies a la cinència i investigacions que podem fer totes aquestes cosetes pel nostre somni!!! :love: :love:
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatge

Imatge
FABIOLA
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dt. oct. 28, 2008 10:02 am

EntradaAutor: FABIOLA » dg. març 01, 2009 11:52 am

Hola, Rebeca!!!! Et volia preguntar, si el boli t'entra per la seguritat social....o si prens alguna cosa més....
Jo, estic a la teva mateixa situacio (tot ho tinc ok)....i d'aqui uns mesos també em posaré amb tractament....
Aixi em vaig fent a l'idea!!! Tinc hora el 27 d'abril a l'hospital de Mataro i la dra. em va dir que em farien una ajudeta (no se a que es referia)
Aniré seguint els teus passos i així no em vindrá tantb de nou!!!!
Molts anims i això está fet!!!!!!!
Rebeca

EntradaAutor: Rebeca » dg. març 01, 2009 11:56 am

Fabiola a mi cuan em van dir lo de l'ajudeta em van receptar omifin, pero no se quin es el tu cas, nomes et puc dir que has de fer cas en tot moment al teu gine. :gat:

Dons de moment no faig res mes, el dimarts tinc la meva primera visita de control per veure si hem ajustat el trectament.
Per els medicaments he voltat a per tot i al fer-mo per privat diuen que no m'entra per SS, pero se de noies que si que ho han aconseguit. :girafa:
FABIOLA
Entrades: 167
Membre des de: dt. oct. 28, 2008 10:02 am

EntradaAutor: FABIOLA » dg. març 01, 2009 12:06 pm

Hey!!!! Gracies!!!! el omifin es quan no ovules per tu sola?....jo, ovulo i tinc les regles regulars!!!
jo, tinc pensat, que mho faré per privat (xq al hospital hi ha llarga llista....) xo si en podessin colar les medicacions per SS...seria una ajuda...xq tot aixo val una pasta, no????
No sé com ho faré!!!! Merci guapa!!!!!
Rebeca

EntradaAutor: Rebeca » dg. març 01, 2009 12:09 pm

Jo també ovulo i tinc les ovulacions regular i també en vaig pendre d'omifin.
El que t'aconcello es que t'apuntis a la SS i vas fent llista, i mentres vas adelantant feina per el privat.Jo ho faig així.

El que si has de tenir es mooooooooooolta paciencia perque tot requereix el seu temps, SORT!!!!!! >.-<:
lupitafriend
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

EntradaAutor: lupitafriend » dg. març 01, 2009 12:12 pm

hola Rebeca!!! finalment m'he registrat perque també et vull acompanyar en aquest viatge des d'aqui, espero que no et molesti. ja saps que pots comptar amb mi ok? com diuen les altres noies, ets moooolt valenta i ho confirmo, es moooooolt bona persona, com poques hi deu haver al mon. anims xula!!!!
Imatge

Imatge

Imatge
Rebeca

EntradaAutor: Rebeca » dg. març 01, 2009 12:19 pm

Nena no em diguis aquestes coses que estic molt tendre avui, no sabia que les hormones fesin efecte tan aviat.
Suposo que deu ser mes per el que estic pasant en general mes que per les hormones jejeje Gracies Lupitafriend, se que puc contar amb tu tant com tu pots contar en mi, petonicos guapa!!! >.-<:

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 26 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::