Llistes d'espera
Llistes d'espera
Hola noies,
Alguna de vosaltres sap com estan les llistes d'espera de l' Hospital de Terrassa i el Clínic de Barcelona? Sabeu quant triguen aproximadament en trucar-vos?
Gracies
Alguna de vosaltres sap com estan les llistes d'espera de l' Hospital de Terrassa i el Clínic de Barcelona? Sabeu quant triguen aproximadament en trucar-vos?
Gracies
Hola Pilar,
Per a la reproducció assistida. Vaig consultar al meu metge de capçalera i em va donar un volant per a l'Hospital de Terrassa, em va dir que em trucarien del servei d'obstetricia de l'Hospital per a la primera visita (suposo que informativa) i voldria sapiguer més o menys quan es pot arribar a esperar per a que comenci tot el procés.
També m'estic plantejant, que en comptes de fer-ho a Terrassa, fer-ho per l'Hospital Clínic de Barcelona.
Per a la reproducció assistida. Vaig consultar al meu metge de capçalera i em va donar un volant per a l'Hospital de Terrassa, em va dir que em trucarien del servei d'obstetricia de l'Hospital per a la primera visita (suposo que informativa) i voldria sapiguer més o menys quan es pot arribar a esperar per a que comenci tot el procés.
També m'estic plantejant, que en comptes de fer-ho a Terrassa, fer-ho per l'Hospital Clínic de Barcelona.
- estrella del nord
- :: gosset

- Entrades: 496
- Membre des de: dv. feb. 08, 2008 1:21 pm
Hola,
a Terrassa a mi em van dir entre 10 mesos i un any per IA i de 2 a 3 anys per in vitros.
a Terrassa a mi em van dir entre 10 mesos i un any per IA i de 2 a 3 anys per in vitros.
Quart any buscante...aquest sí!!
estrelladelnord - gráfico 28dias.es
http://www.fertilityfriend.com/home/estrelladelnord
Make an ovulation ticker
1º cicle amb Omifin
estrelladelnord - gráfico 28dias.es
http://www.fertilityfriend.com/home/estrelladelnord
Make an ovulation ticker1º cicle amb Omifin
Jo vaig anar a la primera visita al Clínic ahir divendres, i em van donar número a les dues llistes d'espera:
2 anys per IA
3 anys per FIV
Vaig sortir super desanimada!! Després de dos anys, ara aixó!!!!
Segurament plantejarem fer algun intent per privat enmig... mentre anem esperant el nostre número!!!
2 anys per IA
3 anys per FIV
Vaig sortir super desanimada!! Després de dos anys, ara aixó!!!!
Segurament plantejarem fer algun intent per privat enmig... mentre anem esperant el nostre número!!!
Es desastrós... i si tens 40 ja ni us explico, estem desnonades per la pública... quins c o l l o n s....
meri68 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 02, 2009 3:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Doncs Oscmar, jo vaig demanar també en el seu dia una visita al ginecòleg de la SS de l'Hospital de Terrassa amb l'informe del meu privat on exposava que no ovulava mai i tal, i em van apuntar a les llistes, i em van dir que al ser joveneta i tenir 25 anys, que trigarien uns 2 anys a visitar-me..... espero haver-te ajudat 
- kitiara
- :: dragona

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
Ojalá el tiempo en la lista de espera no sea tan largo
http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
- maia
- :: rateta

- Entrades: 158
- Membre des de: dl. ago. 28, 2006 1:46 pm
- Ubicació: Riells del Fai-Vallès Oriental
- Contacta:
sant pau i puigvert
A mi em van agafar aquest novembre passat de la Puigvert-Sant Pau, van derivar el meu home per un problema petit a la Puigvert el mes de juny de 2007, el novembre 2007 l'agafaven i em derivaven a mi a Sant Pau, el juny hagués acabat les proves que em van sortir oK però em vaig esperar acabar-les el juliol ( tenia oposicions aquella època ). A l 'agost no treballen, no fan IAs, en fi que estem a setembre i aquest finde em van fer dues IAS.No triguen tant

Re: Llistes d'espera
Hola Omar,
Si es por listas de espera, por lo que he oído con amigas, el Hosp. Sant Pau es el que te hace esperar menos. Mis dos amigas que estaban allí (una ya ha tenido el niño) las atendieron en aporx. 1 año, año y medio para IA. La del niño se quedó al tercer intento y la otra todavía está en ello (ahora tiene que pasar a Fiv).
En el H. Clínico tienen una lista de espera más larga, y claro, así también consiguen "clientes" para la privada...
De otros centros no, no conozco a nadie :(
Espero que te sirva de ayuda, y ánimo.
zAnns
Si es por listas de espera, por lo que he oído con amigas, el Hosp. Sant Pau es el que te hace esperar menos. Mis dos amigas que estaban allí (una ya ha tenido el niño) las atendieron en aporx. 1 año, año y medio para IA. La del niño se quedó al tercer intento y la otra todavía está en ello (ahora tiene que pasar a Fiv).
En el H. Clínico tienen una lista de espera más larga, y claro, así también consiguen "clientes" para la privada...
De otros centros no, no conozco a nadie :(
Espero que te sirva de ayuda, y ánimo.
zAnns
zAnns l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 16, 2009 5:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Evakira
- :: zebra

- Entrades: 1326
- Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:51 pm
- Ubicació: Seguimos soñando contigo.....
Hola chicas,
Yo, igual que Seid, estoy x la privada pero tengo 1º visita ya el dia 4/02 en el clinic de BCN. si la lista de espera es taaaan larga mientras intentaré hacer algun intentillo mas por la privada...
Lo preguntaré el dia 4 a ver q me dicen y os cuento de como estan las listas...
Yo, igual que Seid, estoy x la privada pero tengo 1º visita ya el dia 4/02 en el clinic de BCN. si la lista de espera es taaaan larga mientras intentaré hacer algun intentillo mas por la privada...
Lo preguntaré el dia 4 a ver q me dicen y os cuento de como estan las listas...
- Evakira

hOLA NOIES,
Jo, el proper dia 4 vaig al Clinic, ja us informaré de com estàn les eternes cues...........
Jo, el proper dia 4 vaig al Clinic, ja us informaré de com estàn les eternes cues...........

- Evakira

si tracy, triguen poquet a trucar, jo vaig anar a principis de novembre i em van dir, per la primera setmana de gener et truquen, i al menys han sigut Puntuals... van trigar 2 mesets a trucar, triguen pero bueno.... jo tb ho faig pel privat pero per si de cas tiro endavant la de la S.S.
- Evakira

si,
jo vaig anar a la gine del CAP i em va derivar allà, llavors portaré els papers q tinc i aviam com va!!!...
jo vaig anar a la gine del CAP i em va derivar allà, llavors portaré els papers q tinc i aviam com va!!!...
Hola!,
Jo porto 2 anys i poc buscant!. Em vaig fer 2 IA per privat i ara al febrer faré una altre IA en una altre clínica privada.
A l'octubre la meva gine de la SS en va fer un volant per San Pau, m'ho van passar per fax les noies de recepció i em vam comentar que si no m’havien trucat en 3 mesos que truques jo directament a San Pau, perquè teòricament en aquest 3 mesos en trucaríem per domar-me hora per la 1a Visita. Van passar els 3 mesos i vaig trucar, la noia que em va atendre em va comentar que ells no trucaven ara per donar hora per la 1a visita, el que fan és que a l'any t'envien una carta o et truquen per donar-te hora per la 1a Visita. jo vaig flipar...un any per la 1a visita li vaig dir..... i li vaig preguntar: i després un any o més per començar el tractament ?. La resposta va ser que després de la 1a visita anava tot més ràpid.
O sigui que m'hauré de esperar fins a l'octubre d'aquest any per saber quan tinc la visita i el temps que tenen d'espera. En resum del centre de la SS que tinc amb San Pau, no estan coordinats....un desastre... Total. I les llistes superllargues, que quan et truquen per poc que puguis ja has anat per Privat i ja no et fa falta!!!!!!
Jo porto 2 anys i poc buscant!. Em vaig fer 2 IA per privat i ara al febrer faré una altre IA en una altre clínica privada.
A l'octubre la meva gine de la SS en va fer un volant per San Pau, m'ho van passar per fax les noies de recepció i em vam comentar que si no m’havien trucat en 3 mesos que truques jo directament a San Pau, perquè teòricament en aquest 3 mesos en trucaríem per domar-me hora per la 1a Visita. Van passar els 3 mesos i vaig trucar, la noia que em va atendre em va comentar que ells no trucaven ara per donar hora per la 1a visita, el que fan és que a l'any t'envien una carta o et truquen per donar-te hora per la 1a Visita. jo vaig flipar...un any per la 1a visita li vaig dir..... i li vaig preguntar: i després un any o més per començar el tractament ?. La resposta va ser que després de la 1a visita anava tot més ràpid.
O sigui que m'hauré de esperar fins a l'octubre d'aquest any per saber quan tinc la visita i el temps que tenen d'espera. En resum del centre de la SS que tinc amb San Pau, no estan coordinats....un desastre... Total. I les llistes superllargues, que quan et truquen per poc que puguis ja has anat per Privat i ja no et fa falta!!!!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
4IAs, 3a FIV (-)
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
Hola noies, fa molt temps que us segueixo tot i que he intervingut poques vegades, m'ajudeu perquè a vegades el meu estat d'ànim és pèssim i em sento recolzada en els vostres comentaris i vivències. Nosaltres fa poc més de dos anys que busquem l'embaràs i com que la SS va tan lenta ens hem avançat una mica anant per privat, el problema són els diners de tota la medicació. M'agradaria saber si les que heu fet IA per SS us han entrat els medicaments també per la SS ja que tenen més cost els medicaments que la IA, per privat. I quina experiència en teniu? és que em fa una mica de por la reacció a aquests medicaments, i haver-me de punxar....i tot se'm fa una muntanya...bé ja veieu que m'he desfogat, potser m'anirà bé escriure més sovint. Gràcies a totes.
xamai02 ha escrit:Hola noies, fa molt temps que us segueixo tot i que he intervingut poques vegades, m'ajudeu perquè a vegades el meu estat d'ànim és pèssim i em sento recolzada en els vostres comentaris i vivències. Nosaltres fa poc més de dos anys que busquem l'embaràs i com que la SS va tan lenta ens hem avançat una mica anant per privat, el problema són els diners de tota la medicació. M'agradaria saber si les que heu fet IA per SS us han entrat els medicaments també per la SS ja que tenen més cost els medicaments que la IA, per privat. I quina experiència en teniu? és que em fa una mica de por la reacció a aquests medicaments, i haver-me de punxar....i tot se'm fa una muntanya...bé ja veieu que m'he desfogat, potser m'anirà bé escriure més sovint. Gràcies a totes.
Hla Xamai02!
Has d'anar al centre de ginecolegs de la SS que tinguis, allà t'ho faran. On jo vaig, les noies de recepcció m'ho agafen i li pasen a una de les ginecologues, vaig d'esperar de uns 30minuts a 1hora, un Cop tinc les receptes haig d'anar a inspecció que esta amb una altre planta, i desprès passar per inspecció que són dos minuts més, vaig amb les meves receptes a la farmacia i el cost és de uns 3€ tot aprox.
Sort!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
4IAs, 3a FIV (-)
Hola Kora, gràcies per contestar-me. Mira, avui mateix he anat a la ginecòloga del centre de la SS que em pertoca, s'hi han negat rotundament dient que no els permetien de fer tals medicaments receptats, no saps com m'he sentit després del desànim i l'agonia de tant temps i de plegat. Ahir, per anar previnguts vam anar a demanar a una farmàcia l'import de tot plegat i ens puja aproximadament uns 700€, t'imagines? em pots dir de quina zona ets? simplement és per si un altre dia ho he de repetir, tenir un argument a favor, de moment però ho haurem d'anar pagant com poguem.
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |