El meu home s'ha tornat boig!!!
El meu home s'ha tornat boig!!!
Ei, noies!!!
Resulta que aquests dies he estat amb la regla i per tant ovularé el dia 18 (en teoria) doncs, bé, avui quan ha arribat el meu home de la feina l'eh estat acaremelant i el diu: No!!! Fins el dia 18 jo no faig res!!! Que ves a saber si d'aquí al dia 18 s'hauran regenerat els soldadets!!! Que no!!! Que fins el dia 18 no farem res de res de res de res!!!!!
Noies, feu que entengui que els soldadets és regeneren en poc temps!!!! Ajuda, que no aguanto fins el 18!!!!
Resulta que aquests dies he estat amb la regla i per tant ovularé el dia 18 (en teoria) doncs, bé, avui quan ha arribat el meu home de la feina l'eh estat acaremelant i el diu: No!!! Fins el dia 18 jo no faig res!!! Que ves a saber si d'aquí al dia 18 s'hauran regenerat els soldadets!!! Que no!!! Que fins el dia 18 no farem res de res de res de res!!!!!
Noies, feu que entengui que els soldadets és regeneren en poc temps!!!! Ajuda, que no aguanto fins el 18!!!!
Ei, nenes!!!
Per fi, ho he aconseguit!!! Ha caigut a la trampa!!! I és que... ni ell podia aguantar fisn el dia 18!!! ës que quan m'ha contestat allò m'he quedat esmaperduda!!!! I durant una bona estona no li he dit res i m'he assegut a l'altra sofà i tot, del pal: doncs jo fins el 18 no et faré cas!!!
Bé, a seguir intentant i esperar resultats positius!!!
Per fi, ho he aconseguit!!! Ha caigut a la trampa!!! I és que... ni ell podia aguantar fisn el dia 18!!! ës que quan m'ha contestat allò m'he quedat esmaperduda!!!! I durant una bona estona no li he dit res i m'he assegut a l'altra sofà i tot, del pal: doncs jo fins el 18 no et faré cas!!!
Bé, a seguir intentant i esperar resultats positius!!!
-
VisitantVi
-
VisitantVi
Corda que gracia tu marido,si teniais que esperas hasta el 18 os da algo al los dos jajajaja,bueno ir practicando hasta el 16 y el 17 reposo para que se regeneren,un consejin practicar tambien la semana despues de que en principio te toque ovular,porque yo se ve que me quede en la semana de despues porque la que me tocaba no pudo ser
Són increibles!!!
Hola Corda! ha sigut molt bo lo del teu home, són increíbles i quan et semba que ho has vist tot, et tornen a sorprendre.
El meu home per reis em va regalar, dos xumets
, i no estic ni embarassada, és terrible, però em va fer molta gràcia. Ay senyor! que fariem sense ells.
Un petó!
El meu home per reis em va regalar, dos xumets
, i no estic ni embarassada, és terrible, però em va fer molta gràcia. Ay senyor! que fariem sense ells.
Un petó!

jajajaj kina gracia que fa aixo del teu home corda jeje nosaltres o feiem tambe un dia si i un dia no i avagades kada dia i mira a la primera plam un churumbele que diuen uns amiks meus!!!! aixo si kom que vaig tenir un avort al novembre la llevadora ens a dit que res de relacions sexuals fins que estigui de 3 mesos segons el meu home kom que fins ara o em fet mes que mai ara no li passara res per estar akets dies sense fero jejejej fan molta gracia pk a mes a mes no em vol ni tokar ni que jo li fes alergia!!!!!!!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |