tamoxifeno?? informació?

Tractaments, clíniques, medicaments..
geletes
:: tigre
Entrades: 712
Membre des de: dg. oct. 26, 2008 5:39 pm

tamoxifeno?? informació?

EntradaAutor: geletes » dv. des. 26, 2008 8:45 pm

Hola! A algun del vostres homes li han donat algun medicament que es digui TAMOXIFENO? és que el meu l'ha començat a prendre per millorar la mobilitat dels seus bitxillos. De moment durant 2 mesos...

Alguna de vosaltres el coneix, o sap si funciona, heu notat milloria??

moltes gràcies i bon nadal!
Edat: 28 els dos
Temps buscant: des de febrer 2008
Diagnòstic: teratozoospermia (6% normals)
1a IA: 28/03/09 - negativa
2a IA: 20/04/09 - negativa
1a FIV-ICSI febrer-març 2010
Beta + però es para i els perdo
TRANSFER 2 conges-beta negativa

DESCANS FINS ESTIU 2011!
Ieia
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dl. maig 12, 2008 11:53 am

Re: tamoxifeno?? informació?

EntradaAutor: Ieia » dg. des. 28, 2008 5:43 pm

Hola,
Feia un munt que no hi entrava jo!!!No et seré de gran ajuda perquè estem comtu exactament. Al meu marit també li han receptat i porta 2 setmanes prenent-lo, no se si funcionarà. De fet el metge ens va dir que era per provar i que en alguns casos milloren. No conec ningú que l'hagi pres. Només espero que ajudi una miqueta que els bitxtes s'espavilin una mica més!!!Al meu marit li van dir que el prengués 3 mesos i aleshores miraríem si s'havia produIt alguna millora, en el cas que fos així continuaríem una mica més o procediríem ja una ICSI.
geletes

EntradaAutor: geletes » dg. des. 28, 2008 5:57 pm

Hola Ieia! gràcies per respondre. A nosaltres ens han dit el matiex, 3 mesos (em vaig equivocar al posar el número a l'altre missatge) i després ens dirien si hem de fer una IA o una FIV. A vosaltres ja us han dit directament ICSI?
A veure si tenim sort i milloren els bitxillos...
fa molt que busqueu? nosaltres 11 mesos

una abraçada wapa

DESCANS FINS ESTIU 2011!
clareta
:: girafa
Entrades: 2851
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 9:07 am

EntradaAutor: clareta » dl. des. 29, 2008 8:52 am

Hola geletes!
Espere que tingueu molta sort amb aquest medicament.. al meu marit li queden 3 setmanes per a acabar el see tractament, i també estem pendent del resultat...
Que vagi bé! Ja et contaré!
Però t'han dit que heu d'anar a reproducció? De manera natural no t'ha dit res? Quin percentatge de mobilitat té, ho saps?
Perdona, quantes preguntes.. jeje
Imatge

Imatge
geletes

EntradaAutor: geletes » dl. des. 29, 2008 3:23 pm

Ei Clareta ja em contaràs d'aquí 3 setmanes a veure què us diuen!

la mobilitat prog. ràpida va sortir amb un 0%!sí nena, un 0!!! imaginat com ens vam quedar nosaltres. per això li han repetit la proba i el dia 7 sabrem el resultat!!!la primera vegada li va sortir un 34% de mobilitat ràpida i ja ens van dir que era molt justet. doncs imaginat en 0!és bastant estrany que en 4 mesos hagi baixat tant...però...

mentrestant s'ha de pendre el medicament per millorar-ho i intentar quedar-nos de manera natural aquests 3 mesos. Si en 3 mesos no ens hi quedem ja decidirem... però estic bastant desanimada ja... pk 11 intents ja pesen!

i vosaltres què, com porteu el procés??

DESCANS FINS ESTIU 2011!
Ieia

EntradaAutor: Ieia » dl. des. 29, 2008 8:31 pm

Hola guapes,
La mobilitat dels espermatozous del meu marit és molt baixa. Pren el tamoxifeno per veure si millora. Ens vam dir que potser si hi havia resultats potser podríem arribar a una IA, però el cert és que jo ho veig molt difícil. Perqu`tal com està ara es complicadíssim fer una ICSI, per tant no crec que la millora sigui tanta. Potser amb sort es pot fer una FIV normal. A mi m'és igual la forma, si em diguessin d'aquí 3 mesos que podem intentar una ICSI ja seria molt i molt feliç. I més pensant que l'andròleg ens ho va donar per provar, ens va dir que no estava comprobat que sempre, ni molt menys, funcionés el tamoxifeno. De fet no és una medicació confeccionada per aquest tipus de patologies!!!
Total que no em vull fer gaires il·lusions!!! Però me les faig!
Aneu-nos explicant totes, a veure si unes a les altres aconseguim animar-nos, eh!!!
Ieia

EntradaAutor: Ieia » dl. des. 29, 2008 8:40 pm

Ui! M'acabp d'adonar que no us he respost a les preguntes. Nosaltres ja fa més d'un any i mog que busquem. Ara sabem que és problema dels seus bitxets.
Geletes: el meu marit crec que els té pitjor!!! Progresivo rápido: 0, però és que lents també 0!!!Tots són no progresivos. És a dir que tots són uns vagos!!!!!
Clareta: Tu ja ens aniràs informant, eh!!
Pibeta: Molts ànims, segur que el segon intent és el bo. Pel que fa al tema dels diners, crec que és inevitable. Jo també sempre penso que ens volen treure diners. Però hem de confiar, un altre remei no ens queda.
clareta

EntradaAutor: clareta » dt. des. 30, 2008 7:20 am

Hola reinetes!
Donç el meu marit té un 38% de mobilitat.. i jo estic prenint omifin, i ell el tractament que ja li queda poc. Cada caixeta val 98 euros!! Ens vam quedar glaçats.. però bé, ara ja està, només esperem que hi hagen bons resultats.
Pibeta, com estàs reina, quan ho tornareu a intentar?
Ieia, geletes.. ja ens contareu vosaltres també si ha fet efecte.. per cert, vosaltres heu descartat que tingueu algún problema? Jo si no em quede en aquests quatre cicles d'omifin, hauré de fer una histero no sé què.. lo de les trompes.
Imatge

Imatge
Ieia

EntradaAutor: Ieia » dt. des. 30, 2008 10:34 am

Hola Clareta,
98 €!!!!El tamofifeno???o l'omifin??? Deu ser l'omifin ,no?
Per això que dius de les proves jo ja m'ho he fet tot, crec!!I en principi jo no tinc cap problema. Però és que amb els bitxets del meu marit ja en tenim Prou!!! He llegit que té un 38 % de mobilitat, molt bé!! Això us ha de donar esperances, ja que com a mínim, tot i que millor que sigui de forma natural, sabeu que podríeu recórrer a la RA. Tant de bo no hagi de ser així, però!!! Suposo que com a nosaltres és l'única via que ens queda jo he veig força positiu! No sé si m'he explicat, bé!
I per les teves proves no et preocupis que segur que aniran totes bé!!!
clareta

EntradaAutor: clareta » dt. des. 30, 2008 10:56 am

Hola Ieia!
No, 98 euros el que es pren ell, però no és tamoxifeno, és un altre medicament. Ostres, l'omifin no.. sinò m'agafa algo!! jeje, l'omifin val 12 euros... menysmal
Si en els 4 cicles no ho aconseguim, anirem de bó a RA.
Tinc ganes de saber si han millorat els bitxets o no.. el tamoxifeno que vos costa?
Imatge

Imatge
Ieia

EntradaAutor: Ieia » dt. des. 30, 2008 11:12 am

El tamoxifeno enx costa 14 € la caixeta per a dos mesos!!! Per això m'ha estranyat tant! I Per què és la medicació que pren el teu???
clareta

EntradaAutor: clareta » dt. des. 30, 2008 12:00 pm

És per a millorar la qualitat de l'esperma... ja veurem si és cert, jeje, tinc unes ganes de que acabe!!!
Imatge

Imatge
geletes

EntradaAutor: geletes » dt. des. 30, 2008 8:28 pm

Hola noies!!!

Pibeta a veure si tens sort! que segir que la tindràs amb la 2a FIV-ICSI!!! ja ens informaràs de quan comenceuuu!!!

Ieia... gràcies per respondre i espero que tinguem molta sort i aviat estessim totes :-()) :-())
diuen que "el bo" costa... però tant???

Clareta: espero que el teu home millori i si t'han de fer a histerosalpingografia no pateixis, a mi fa un mes que me l'han fet i a veure, a la paret no la fan... però són 15 segons de una mena de dolor d'ovaris fort (com de regla) i després ni te n'adones. Jo com sóc molt nerviosa, dues hores abans em vaig pendre un diacepan per anar més relaxada i em va anar bé. Mira si anava asustada pel dolor que em vaig comprar una caixa de nolotils per si de cas i ni la vaig estrenar... pq després no em va fer mal ni res... un dolor d'ovaris normal de regla. Esta proba serveix per veure si tens les trompes obstruides o no. per sort diuen que jo les tinc bé i que moltes dones (7 de cada 10) s'hi queden el mes següent d'aquesta proba. Com pots comprobar sóc de les 3 de cada 10 pk no sabiem que el meu home no tenia mobilitat en els seus ..::·· ! què hi farem. molta sort i ja ens diràs si te l'has fet ok!!

el millor crec és fer-te les probes...pk jo em senti molt malament de no saber el que ens passava...ara almenys, encara que es fa igual de dur... ja sabem per on començar a buscar solucions

BÉ, FELIÇ ARRIBADA DE 2009!

DESCANS FINS ESTIU 2011!
clareta

EntradaAutor: clareta » dc. des. 31, 2008 7:52 am

Bon dia!
Geletes, jo voldria fer-me la ja!! Aixó si, em fa molt por, pq per a les injeccions i tot tipus de coses d'eixes sòc molt sensible.. però si s'ha de passar, es passar.. prendre alguna cosa com tú abans, gràcies per la informació, ja us aniré contant.
Per cert, la feres per la SS? Aci en la C.V. diuen que en uns dos o tres mesos et criden..
Imatge

Imatge
geletes

EntradaAutor: geletes » dc. des. 31, 2008 11:18 am

hola clareta... jo vaig me la vaig fer per la mútua, pk sóc d'adeslas i no em va caldre esperar... simplement vaig esperar a començar el cicle i estar entre el dia 6 i 10 del cicle... i me la van fer enseguida...

i no pateixis pk de puxada no n'hi ha cap... només es nota el líquid de contrast a l'entrar però són 15 segons. Jo vaig anar molt assustada pk per internet es diu moltes coses...i no va ser per a tant. A més en 7 o 8 minuts ja estava fora! és una proba curteta. Això sí, tu pregunta quan acabin com ho han vist pk si no ells no et diuen res... jo vaig preguntar al gine que me la feia i em va ensenyar la pantalla i tot i m'anava explicant què era la matriu, les trompres i em va dir que es veien unes trompes permeables i que tingués molta sort els 3 mesos seguents (que diuen k les possibilitats augmenten)

em vaig aixecar de la camilla i em vaig posar una compresa pk es sangra una mica... però molt poquet i cap a casa a descansar. Per la tarda no vaig anar a treballar pk ja m'havia demanat festa per si de cas em trobava molt malament...no va ser així, vaig estar molt bé...però per si de cas, si pots demanat unes hores després de la proba per si tens malestar.

això sí entre la proba que es entre el 6 i el 10 i que a partir del 14 ja ovulem et passes tot el mes amb dolorets al ovaris...però val la pena!!!!

DESCANS FINS ESTIU 2011!
geletes

EntradaAutor: geletes » dc. des. 31, 2008 11:19 am

per cert noies!!!

FELIÇ 2009!!!!!

DESCANS FINS ESTIU 2011!
clareta

EntradaAutor: clareta » dc. des. 31, 2008 12:00 pm

Gràcies geletes!
Donç a esperar a veure.. si no ho aconsegueixc, no tindré més remei.. jeje
Per cert, una noia d'un altre fòrum que el marit tb pren androferti, m'ha dit que en dos mesos li han fet la prova i ha millorat.. i a més fa dos dies s'ha enterat que està prenyi!! Estava igual que jo, pendent de la histero també.. a veure si tenim la mateixa sort.. jeje
Vinga reinetes, que ho aconseguirem.. i això de que moltes es queden desprès de fer-se la histero tb ho he sentit.. a la meri li va passar...
Imatge

Imatge
geletes

EntradaAutor: geletes » dc. des. 31, 2008 12:07 pm

que tinguis molta sort clareta, si ell millora amb el medicament potser no et cal ni fer-te-la!!! tant de bó et quedis abans!!

DESCANS FINS ESTIU 2011!
Ieia

EntradaAutor: Ieia » dl. gen. 12, 2009 8:49 am

Hola guapes com va tot???
Com va això del tamoxifeno?? Alguna té novetats. El meu marit ho va deixar uns dies perquè va commençar a trobar-se malament i vam pensar que igual era la medicació. Després va millorar i aleshores vam trucar el metge per explicar-li i ens va dir que era força estrany. Ens va aconsellar tornar a intentar-ho per assagurar-nos i ara ja està un altre cop amb el tamoxifeno, a veure quan dura. Perquè ... vaja figa flor que tinc de marit!jejejeje!
clareta

EntradaAutor: clareta » dl. gen. 12, 2009 10:11 am

Ostres ieia, donç espere que vaja millor!!
Imatge

Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::