Diferència entre oligozoospermia i azoospermia
Diferència entre oligozoospermia i azoospermia
Hola noies,
feia molt que no apareixia per aquí. I tot just ara començo a entrar-hi. Tinc un dubte i no aconsegueixo sortir-me'n buscant la informació per Internet. Així que he pensat igual una d'elles em pot ajudar.
Algú sap la diferència entre una oligozoospermia (severa) i azoospermia. El meu marit pateix la 1a i ara la cínica de RA li ha receptat Tamoxifeno per veure si millora. Però el cert és que ara m'ha sorgit el dubte entre les dues varietats i no ho expliquen clarament en cap pàgina. Tot és massa especialitzat èr a mi.
Moltísiimes gràcies.
feia molt que no apareixia per aquí. I tot just ara començo a entrar-hi. Tinc un dubte i no aconsegueixo sortir-me'n buscant la informació per Internet. Així que he pensat igual una d'elles em pot ajudar.
Algú sap la diferència entre una oligozoospermia (severa) i azoospermia. El meu marit pateix la 1a i ara la cínica de RA li ha receptat Tamoxifeno per veure si millora. Però el cert és que ara m'ha sorgit el dubte entre les dues varietats i no ho expliquen clarament en cap pàgina. Tot és massa especialitzat èr a mi.
Moltísiimes gràcies.
Re: Diferència entre oligozoospermia i azoospermia
ostres Ieia, donç no en tinc ni idea.. per internet no ho has pogut averiguar?
Hola guapa he trobat força coses, però res que te n'expliqui la diferència. I tot el que he trobat és amb un llenguatge molt tècnic. De forma que no entenc gaire el que diuen.
Seguiré investigant, jejeje!
Seguiré investigant, jejeje!
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Azoospèrmia és abscència d'espermatozoides.

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

Crec que et puc ajudar:
Oligozoospermia: Baix numero de espermatozoos
Azoospermia: no hi ha espermatozoos

Oligozoospermia: Baix numero de espermatozoos
Azoospermia: no hi ha espermatozoos

Moltes gràcies cuques,
el cert és que com vaig tan fatal de temps, havia vist les vostres respostes, però no havia tingut temps de respondre-us. Les vostres respostes m'han estat molt útils, ja que lo les he trobat enlloc.
Gràcies. Petons!!
el cert és que com vaig tan fatal de temps, havia vist les vostres respostes, però no havia tingut temps de respondre-us. Les vostres respostes m'han estat molt útils, ja que lo les he trobat enlloc.
Gràcies. Petons!!
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |