PATINET AL COTXET O COTXET DOBLE?
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
PATINET AL COTXET O COTXET DOBLE?
Hola!
Quan neixi la Noa,el Pau acabara de fer 18 mesos. Per no comprar un cotxet doble i com que ja camina hem pensat de posar un patinet al cotxet.
No sé si fem bé,em fa una mica de por pel fet de si es cansara d'estar dret.. no sé!
Alguna de vosaltres porta al nen gran amb un patinet? Que tal el canvi? Ho recomaneu o millor cadireta?
Quan neixi la Noa,el Pau acabara de fer 18 mesos. Per no comprar un cotxet doble i com que ja camina hem pensat de posar un patinet al cotxet.
No sé si fem bé,em fa una mica de por pel fet de si es cansara d'estar dret.. no sé!
Alguna de vosaltres porta al nen gran amb un patinet? Que tal el canvi? Ho recomaneu o millor cadireta?
carpe diem l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 07, 2008 10:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- carpe diem
- Contacta:
- carpe diem
- Contacta:
- carpe diem
- Contacta:
Ges, mira jo venc un patinet de la marca PLAY de l'esglaó de segona mà, com nou, que m'ha anat molt bé perquè el Roger seia i així no es cansava d'anar dret. Però el Roger tenia 2 anys i 9 mesos quan va néixer la nena.
Mira, a risc de perdre una "possible venda" et dic que jo compraria un cotxet doble, ja que el teu fill serà masa petit per estrar sempre al patinet, així podrà dormir, estar abrigadet, i no es sentirà desplaçat (no tan) per l'arribada del germanet.
Total que et recomano que no compris un patinet... però si en vols probar un el venc baratet (mira al mercadillo).
Mira, a risc de perdre una "possible venda" et dic que jo compraria un cotxet doble, ja que el teu fill serà masa petit per estrar sempre al patinet, així podrà dormir, estar abrigadet, i no es sentirà desplaçat (no tan) per l'arribada del germanet.
Total que et recomano que no compris un patinet... però si en vols probar un el venc baratet (mira al mercadillo).
- carpe diem
- Contacta:
- carpe diem
- Contacta:
Re: PATINET AL COTXET O COTXET DOBLE?
Buffff!!!
No sé com m'ho faré jo tampoc. M'han regalat un patinet de segona mà i en principi el farem servir, tot i que al començament prefereixo dur el cigru a la motxileta i l'Aina al cotxet i quan no pugui posar el patinet.
Quin xou, eh, nenes?
No sé com m'ho faré jo tampoc. M'han regalat un patinet de segona mà i en principi el farem servir, tot i que al començament prefereixo dur el cigru a la motxileta i l'Aina al cotxet i quan no pugui posar el patinet.
Quin xou, eh, nenes?
- carpe diem
- Contacta:
I tant un xou!! jo tb tinc la motxilla i segur que algun dia que surti jo sola amb els 2 anirem aixi... la Noa a la motxilla i el Pau assentat,no crec que sempre vulgui patinet,tant peque!! 

- carpe diem
- Contacta:
Gracies Apanona!
Doncs ja tenim el patinet posat al cotxet i tb tinc un parell de motxilles,aixi que anirem inventant quina es la millor opció!
Doncs ja tenim el patinet posat al cotxet i tb tinc un parell de motxilles,aixi que anirem inventant quina es la millor opció!
Torna a “El desenvolupament psico-motriu”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |