Antibiòtic
Antibiòtic
A les que sou farmacèutiques. Aquests dies m'he de prendre antibiòtic, i clar, és el primer mes que em vull tornar a posar a buscar. Només són quatre dies, però si durant aquests quatre em quedés embarassada, afectaria al fetus?
De quin antibiòtic es tracta?? Hi ha antibiotic que estan provats que no son nocius ni durant l'embaras. De totes maneres segons el teu ticker et queden més o menys 7 dies fins l'ovulació, no crec que et quedis embarassada en aquests 4 dies que has de prendre l'antibiotic. Això com a farmacèutica.
Com a mare: et diré que jo quan em vaig enterar que estava embarassada estava enmig d'unes angines de cavall i clar em van receptar de tot, obviament quan vaig saber que estava embarassada, vaig deixar de prendre-ho tot i me'n vaig anar corrents al metge, però clar ja estava embarassada i jo m'havia estat prenent allo.... La metgessa em va dir que no m'amoines que no passava res pero ja vaig estar menjant-me l'olla durant un temps i al final tot be.....
Com a mare: et diré que jo quan em vaig enterar que estava embarassada estava enmig d'unes angines de cavall i clar em van receptar de tot, obviament quan vaig saber que estava embarassada, vaig deixar de prendre-ho tot i me'n vaig anar corrents al metge, però clar ja estava embarassada i jo m'havia estat prenent allo.... La metgessa em va dir que no m'amoines que no passava res pero ja vaig estar menjant-me l'olla durant un temps i al final tot be.....
Hola Anni! Gràcies per la teva resposta. Estic prenent Amoxicilina/Ácido clavulánico 500/125. Pateixo perquè ja no em prenc l'ovulació com a únic sistema, i penso que encara que no sigui probable, si m'hi quedés per casualitat... I és que també m'estic prenent ibuprofè, i clar, vaja cóctel! Espero deixar-ho d'aquí ben pocs dies (m'han extret un queixal i se m'ha infectat) Gràcies per l'informació!
Sincerament no crec que passi res. Però de totes maneres el que pots fer en comptes de prendre ibuprofè pots prendre paracetamol (Gelocatil) que es l'unic analgesic que pots prendre durant l'embaràs i l'antibiotic no el deixis, més val que se't curi la infecció pq si no n'hauràs de prendre un de més fort.
Anni e
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 05, 2009 3:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-
VisitantVi
HOLA AILEC,
JO NO SOC FARMACEUTICA NI METGE PERO VAIG LLEGIR QUE DES DEL MOMENT EN QUE ET QUEDES EMBARASSADA I FINS UNS 15 DIES (MES O MENYS AMB LA PRIMERA FALTA) EL QUE ET PRENS NO AFECTA MASSA AL'EMBARAS (ALIMENTACIO, ALCOHOL...) EL COS ES SAVI, A PARTIR D'AQUELL MOMENT, EN QUE JA POTS SABER QUE ESTAS EMBARASSADA ES QUAN HAS DE COMENÇAR A VIGILAR I A CUIDAR-TE
JO NO SOC FARMACEUTICA NI METGE PERO VAIG LLEGIR QUE DES DEL MOMENT EN QUE ET QUEDES EMBARASSADA I FINS UNS 15 DIES (MES O MENYS AMB LA PRIMERA FALTA) EL QUE ET PRENS NO AFECTA MASSA AL'EMBARAS (ALIMENTACIO, ALCOHOL...) EL COS ES SAVI, A PARTIR D'AQUELL MOMENT, EN QUE JA POTS SABER QUE ESTAS EMBARASSADA ES QUAN HAS DE COMENÇAR A VIGILAR I A CUIDAR-TE
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |