ARRACADES

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Vi
Visitant

ARRACADES

EntradaAutor: Visitant » dj. des. 14, 2006 12:07 pm

M'agradaria conéixer les vostres opinions i experiències sobre si posar o no arracades a un nado (nadona... je je)

les que teniu nenes ho heu fet? quan? a la clinica mateix?
heu esperat a que fóssin grans per fer-ho?
pateixen quan els hi fan els forats? (jo penso que si, i que és una mica innecesari)
se us enganxen les arracadetes a la roba quan les vestiu?

si tinc una nena no sé què fer!!!!

el pare m'ha respectat totes les decissions de hippy fins ara, però amb això no hi està d'acord... tot i que diu que farem el que jo vulgui, no vol discutir per tonteries... i no sé... cedeixo i si es nena li fem?
quan? a on?

què en penseu?
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. des. 14, 2006 12:16 pm

HOLA BRUNA!

NO ET PUC AJUDAR GAIRE ENCARA QUE T'EXPLICARE LA MEVA EXPERIENCIA. JO TINC UNA NENA QUE VAIG ADOPTAR QUAN TENIA 2 ANYS. LI VAIG POSAR ARRECADES PERO SEMPRE SE LES ESTA TOCANT I FINS ARA , QUE EN TE 6, CADA 3 MESOS EN PERD UNA. I TANT TEURE I POSAR ENCARA NO SE LI HA CICATRITZAT DEL TOT I QUAN EM DESPISTO UNS DIES A VEGADES QUASI SE LI TANCA EL FORAT. PER TANT, CREC QUE ESTA BE POSAR-LOS ARRECADES DE PETITS AIXI NO S'HO TOQUEN, PERO NO SE SI TANT RAPID A LA CLINICA O ESPERAR UNA MICA
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. des. 14, 2006 1:01 pm

Hola Bruna,
jo tinc una nena de 5 mesos, i no li volia posar arracades tan petita, però el meu home sí, deia que així la gent sabria que era una nena (vaja quina tonteria!). Al final vaig haver de cedir, ja que en tooota la resta va cedir ell... i li vaig fer al mateix hospital. Em van fer pagar, no sé si 5 euros, i li van posar el dia que marxàvem. I molt bé, no se les toca ni li molesten ni li han fet cap reacció. Son unes arracades mooolt petitones i suposo que per això li van bé.
Això sí, vaig fer que la portés ell a posar-li les arracades, perque no la volia veure plorar. Però desde l'habitació la vaig sentir: és només un momentet, però noia...se't fa un nus a la gola. El meu home va tornar que se li queien les llàgrimes, i la nena tan panxa!
muflona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1554
Membre des de: dv. set. 08, 2006 11:56 pm

EntradaAutor: muflona » dj. des. 14, 2006 1:11 pm

:pandi:
muflona l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 23, 2008 7:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
marchita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2850
Membre des de: ds. set. 03, 2005 3:07 pm

EntradaAutor: marchita » dj. des. 14, 2006 1:14 pm

Yo tengo un niño y poco te podre ayudar pero yo te aconsejo q si le quieres poner algun dia lo hagas en el hospital, quiza lloren pero el dolor es minimo puesto q si de adultos lo es de bebe el lobulo de la oreja es aun mas blando. quiza lloren pero tambien lo hacen cuando les cambias y les pones la cremita y eso no duele asi q el llanto es mas bien por todo el movimiento, por trajinarles de arriba a bajo......estate tranquila por el dolor no sufras!!!!!! yo desde luego tengo claro q si tengo niña se las pondre en el hosiptal
<a><img src="http://b4.lilypie.com/rSTkp1.png" alt="Lilypie Cuarto Ticker" border="0"></a>
Avatar de l’usuari
D.J.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1631
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 1:26 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: D.J. » dj. des. 14, 2006 1:35 pm

Yo se las pondre en el hospital,bueno ya he dejado por si no me acuerdo y a mi hermana de encargada de eso,ademas que se las regala ella de que lo pida,creo que es donde mejor se la haran y en el mejor momento
ImatgeImatge
Lod
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1506
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 11:37 am

EntradaAutor: Lod » dj. des. 14, 2006 2:03 pm

Hola noies!!

Doncs jo encara no sé que porto.. però tinc clar que si és nena, li posaré arracades a l'hospital mateix!! les veig taaan mones!! això si petitones...

És una qüestió personal! però tinc entès per altres mames que no fa gens de mal i ni se n'enteren! per tant millor ara que no pas quan siguin més grandetes..

neukiss-)
<a><img src="http://bd.lilypie.com/mX-9p1.png" alt="Lilypie Esperando un bebé Ticker" border="0" width="400" height="80"></a>
Avatar de l’usuari
Corda
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dj. oct. 12, 2006 9:35 pm

EntradaAutor: Corda » dj. des. 14, 2006 2:33 pm

Hola!!!

Jo opino que més val que li posis les arracades, ja que després quan vagi a la guarderia i vegi que les altres nenes en porten ella també en voldrà. I si li has de fer els forats llavors li faran més mal.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. des. 14, 2006 2:37 pm

jo sóc un mal exemple. he arribat a tenir set forats a les orelles i dos piercings + dos tatuatges...

i no m'ha fet mal cap de totes aquestes coses. en canvi al meu home el tatoo li va fer un mal horrorós, i ens el vam fer junts... mateixes mans, mateixa màquina...
en fi... que suposo que cediré, com diu la patufa, en tota la resta ha cedit ell.

PEr cert Julieta, si et ve de gust explica'm això de l'adopció...
El meu proper fill serà adoptat!!! segur segur... (bé, si passo e certificat aquest d'idoneitat)
Avatar de l’usuari
Mònika
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2174
Membre des de: dc. oct. 18, 2006 10:48 pm

EntradaAutor: Mònika » dj. des. 14, 2006 3:22 pm

HOLA NENES!
UNS AMICS VAN TENIR UNA NENA FA 15 DIES I A L'HOSPITAL DE MARTORELL JA NO POSEN ARRACADES, VA HAVER D'ANAR UNA INFERMERA A CASA SEVA I LI VA COBRAR 30 EUROS PER POSAR-LES. DIU QUE ELS VA FER AMB EL PALET DE L'ARRACADA, I LA NENA NO VA DIR NI PIU!
EN EL MEU CAS EL MEU PARE ES VA NEGAR A POSAR-ME-LES AL NÈIXER I UNA RÀBIA DE PETITA QUAN EM CONFONIEN AMB UN NEN!!!! FINS ALS 15 ANYS NO VAIG ACONSEGUIR FER-ME ELS FORATS.
:--/)
<a><img src="http://lilypie.com/pic/080224/o987.jpg" alt="Lilypie Segundo Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://b2.lilypie.com/MNxBp1.png" alt="Lilypie Segundo Ticker" border="0"></a>
Avatar de l’usuari
Morey
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1135
Membre des de: ds. ago. 05, 2006 10:13 am

EntradaAutor: Morey » dj. des. 14, 2006 5:51 pm

Yo tampoco soy partidaria de ponerle pendientes, pero mi marido si. Dice que quiere que se note que es una niña... No sé que haré al final.. Pero se ve que mi suegra para Reyes le ha comprado a la niña unos pendientes... con la poca gracia que me hace... pero la pobre no lo sabe...
<img src="http://lilypie.com/pic/070520/R996.jpg" alt="Lilypie Primer Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://b1.lilypie.com/RU15p2.png" alt="Lilypie Primer Ticker" border="0" width="400" height="80">
Avatar de l’usuari
dacar
:: tigre
:: tigre
Entrades: 764
Membre des de: dj. set. 07, 2006 3:02 pm
Ubicació: Osona

EntradaAutor: dacar » dj. des. 14, 2006 8:19 pm

Bruna, nosaltres si li posarem les arrecades a la Laia quan neixi, la meva germana és infermera havia treballat molts anys a la planta de nadons, i diu que realment ni se n'adonen, ploren pq els remenen i ja està, però no són més conscients...i en canvi quan són més grandets l'efecte psicològic de veure una agulla els afecta molt més...no sé, és una opinió... xxo.0.o xxo.0.o xxo.0.o xxo.0.o xxo.0.o
Imatge


Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. des. 14, 2006 8:41 pm

:ok:
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 20, 2007 10:26 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. des. 14, 2006 8:42 pm

el dibuix no ha sortit, xx:-(
ho torno a intentar
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. des. 15, 2006 10:11 am

gràcies Julieta,
quan m'hi posi ho comentaré al forum de maternitat alternativa...
amb quanta mes gent parli millor...

a mi em faria gràcia el nepal o l'india, que son països que m'agraden molt, o etiopia o el congo...
no ho sé...
quan neixi el meu patufo començarem a tramitar-ho!!!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. des. 15, 2006 10:25 am

OSTRES!!!!!!!!!!!!!!

NOSALTRES TAMBÉ VOLEM ADOPTAR UN GERMANET/ETA PEL LLUC!!!

DES DE BEN PETITA que HO HE VOLGUT!

BRUNA I JULIETA:

NALTRUS TAMBÉ SOM TIRANT A HIPPIES, JEJEJE, que BÉ, JA SOM MÉS!
PENSAVA que ESTAVEM EN PERILL D'EXTINCIÓ PERÒ VEIG que ENCARA RESISTIM!!!!

EXPLIKEU-ME COSES DE VOSALTRES VAVAVA.
COMENÇO que NO SIGUI DIT:

VISC AMB EN SERGI DES DE FA 4 ANYETS, JO 26 ELL 27.
JO TREBALLO EN UNA ACADÈMIA(SEMPRE HE TREBALLAT AMB NENS) I ELL FA DE JARDINER EN UNA CASA DE TURISME RURAL(ELL TAMBÉ CURRAVA DES DE SEMPRE AMB NANUS, DE FET, ENS VAM CONÈIXER DE MONITORS, JEJE)
VENIM DE TEMA CAMPAMENTS...!
ELS DOS SOM UNS ENAMORATS DE LA NATURA, TENIM UNA ASSOCIACIÓ D'EDUCACIÓ AMBIENTAL, TOT JUST RECEN FUNDADA, SENSE ÀNIM DE LUCRE I TAL.

TB ENS ENCANTEN ELS OCELLS, SORTIM AMB PRISMÀTICS, PLOGUI, NEVI, FACI SOL, DE TAN EN TAN, I UN LLIBRE- GUIA I ALA, A IDENTIFICAR TOT ÉSSER VIVENT que VEIEM.JEJEJE.

VIVIM EN UNA CASETA DE LLOGUER EN UN POBLET AL MIG DEL CAMP, I SOM MOLT I MOLT FELIÇÓS...NO ENS SOBREN ELS KUARTOS, MÉS AVIAT SEMPRE ACABEM FENT MERAVELLES, JEJE, PERÒ JA US HO DIC, TENIM TOT EL que PODEM DESITJAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


EN FI, ARA US TOCA A VOSALTRES!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
D.J.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1631
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 1:26 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: D.J. » dv. des. 15, 2006 11:00 am

Bueno yo no soy hippie pero si soy amante de todo bicho viviente y comparto con vosotras el deseo de adoptar,mi marido de momento no es algo que le llame la atencion,espero que algun dia cambien de opinion porque como dice Julieta,adoro y tengo envidia sana de las familias numerosa que son un caos,jejejejeje,hoy por hoy mi casa ya es un poco asi y con mis 5 michinos y mi perra, y adoro el llegar a casa y el tener que estar por todos y que nunca nada este en su sitio,creo que eso es un verdadero hogar xx;-.) , me lo paso bomba con las trastadas de cada uno y no podria vivir sin ninguno,espero que Maia comparta el deseo de tener mas hermanitos y querer a los animales y asi poder aliarnos para convencer a mi marido xxo.0.o ,jejejeje que malisima soi!!.
Me interesa el tema porque llegado el momento quiero estara informadisima del tema y poder aumentar mi familia,con muchos niños y bichos bueno lo que la economia permita claro
ImatgeImatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. des. 15, 2006 11:04 am

donç jo desde petita deia que tindria un nen negre!!!
ma mare em deia que estava boja!

i també deia que tindria fills sense pare, que els homes no feien falta per res... però ja de molt petita. La veritat és que era una nena ben diferent a la resta... molt, no sé com dir-ho, tenia les idees molt clares, fins i tot polítques...
llegia molt, jo potser era o sóc una barreja entre hippy y anarkista...
a més quan més se d'economia més em reafirmo en certes idees...

en fi! que al final, vaig passar pel tub i em vaig casar. Volia adoptar abans de tenir un nen i vaig signar per que fos més fàcil. I per que si mai passava res amb mi o amb el meu marit la familia no hi pogués internvenir...

jo seria la tia més feliç del mon vivint en un poble penjat, menjant el que collís a l'hort. Però vaig neixer a Barcelona i és dificil canviar de vida.
tot i això ja fa anys que en vaig sortir i no hi tornaria a viure mes.
Al Masnou s'hi viu molt bé... és la meva part més pija... per què enganyar-vos...

Heu sentit a parlar mai dels bobos? (no son tontos) és una tribu urbana, rollo hippy, o pijo o els que eren abans el yupis....

quan vaig llegir sobre ells em vaig sentir força identificada... així sóc una mica boba...
jeje..

perdoneu, però és que m'agrada molt escriure, tot i que encara no he aprés a ser escueta!!!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. des. 15, 2006 11:10 am

:ok:
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 20, 2007 10:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
D.J.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1631
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 1:26 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: D.J. » dv. des. 15, 2006 11:22 am

AIXO AIXO FOTOS DE LA TEVA PRINCESETA
ImatgeImatge

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::