Alguna s'ha fet Criotransferencia????
Alguna s'ha fet Criotransferencia????
Hola noies....bueno, no esplicaré el meu historial, és llarg i avorrit. Només dir que m'han de fer una Criotransferència, amb uns embrionets que tinc congelats, i m'agradaria que si alguna s'ho ha fet, que m'expliqui...si es va quedar, com va anar, bueno, l'experiència.
Moltes gràcies a totes i molta sort!!!!
Lluna
Lluna

Re: Alguna s'ha fet Criotransferencia????
lluna6631 ha escrit:Hola noies....bueno, no esplicaré el meu historial, és llarg i avorrit. Només dir que m'han de fer una Criotransferència, amb uns embrionets que tinc congelats, i m'agradaria que si alguna s'ho ha fet, que m'expliqui...si es va quedar, com va anar, bueno, l'experiència.
Lluna
Hola reina! no sé ni què és això que dius, però et desitjo tota la sort del món!
Un petonàs gegant!
Hola lluna6631,
podria dir-te que conec moltes noies que s'han quedat embarassades amb congelats. Si vols pots passar-te per un foro especialitzat en infertilitat i allà les trobaràs.
http://foros.lainfertilidad.com/
Sort,
podria dir-te que conec moltes noies que s'han quedat embarassades amb congelats. Si vols pots passar-te per un foro especialitzat en infertilitat i allà les trobaràs.
http://foros.lainfertilidad.com/
Sort,
Hola Lluna!!
A mi em van fer una criotransferència de dos embrions congelats el mes d'agost. Però no em va funcionar. Aquest mes d'octubre vaig fer una segona FIV, també negativa i tinc un embrió congelat que em transferiran al desembre.
És un procés bastant més senzill que la FIV. T'estalvies tot el tema d'estimulació ovàrica, les punxades i la punció. Es tracta de fer un tractament amb uns parxes per preparar l'endometri i et fan alguna eco de control. Quan està a punt et fan una transferència igual que la d'embrions frescos i llestos. I després a betaesperar.
Si vols saber alguna altra cosa no dubtis a preguntar-m'ho.
Quan te la fan a tu la criotransfer? I quans embrions tens?
Espero que et vagi molt bé.
A mi em van fer una criotransferència de dos embrions congelats el mes d'agost. Però no em va funcionar. Aquest mes d'octubre vaig fer una segona FIV, també negativa i tinc un embrió congelat que em transferiran al desembre.
És un procés bastant més senzill que la FIV. T'estalvies tot el tema d'estimulació ovàrica, les punxades i la punció. Es tracta de fer un tractament amb uns parxes per preparar l'endometri i et fan alguna eco de control. Quan està a punt et fan una transferència igual que la d'embrions frescos i llestos. I després a betaesperar.
Si vols saber alguna altra cosa no dubtis a preguntar-m'ho.
Quan te la fan a tu la criotransfer? I quans embrions tens?
Espero que et vagi molt bé.
Hola noies, fa tant de temps que no miro elfórum, i avui he entrat, ara que tinc llum verda per tornar-hi, ara que he començat de nou el procés per que em facin la transferència d'embrions....
En tinc 4, i bueno, ja m'han dit que poden no sobreviure, i que seran més dèbils que en la FIV, però "ahi estamos y vamos a por ellos"
Moltes gràcies per les vostres respostes.
Moltes petonets a totes, ànims i fins aviat
Lluna
En tinc 4, i bueno, ja m'han dit que poden no sobreviure, i que seran més dèbils que en la FIV, però "ahi estamos y vamos a por ellos"
Lluna
Hola noies, fa tant de temps que no miro elfórum, i avui he entrat, ara que tinc llum verda per tornar-hi, ara que he començat de nou el procés per que em facin la transferència d'embrions....
Lluna
Lluna

Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |