El pas del temps

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Niu
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2559
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 7:27 pm

El pas del temps

EntradaAutor: Niu » dt. nov. 21, 2006 4:32 pm

:-D
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 19, 2008 9:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
kitiara
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dt. nov. 21, 2006 7:26 pm

Ailec, paciencia, eso es lo que enseña un embarazo, supongo que para luego poder afrontar el hecho de tener a un bebe, a tu cargo, que lo que necesitan es atencion, y cuando son niños, mucha, mucha paciencia.jajaja
para soportar llantos, gritos, cambio de pañales, y noches de insomnio!!!!
helfa
:: zebra
Entrades: 1765
Membre des de: dc. oct. 04, 2006 10:34 am

EntradaAutor: helfa » dg. nov. 26, 2006 12:13 pm

La verdad es que yo no llevo mucho tiempo buscando (solo 2 meses) pero si que es verdad que una se vuelve muy impaciente, lo quieres todo ya! Espero que no tarde mucho en quedarme embarazada porque sino voy a desesperar a cualquiera!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
maia
:: rateta
:: rateta
Entrades: 158
Membre des de: dl. ago. 28, 2006 1:46 pm
Ubicació: Riells del Fai-Vallès Oriental
Contacta:

el pas del tempa

EntradaAutor: maia » dv. des. 08, 2006 10:32 pm

xx:-( DONCS SI, UN ANY I CINC MESOS BUSCANT, VAIG COMENÇAR AMB UNES AMIGUES MÉS O MENYS I ELLES JA TENEN NENS DE 9 MESOS I UNA DE 7 MESOS, ELS VAIG VEIENT GRANS I QUE S 'ANIRÀN FENT GRANS I EL MEU QUE NO ACABA D 'ARRIBAR MAI.... x*x*x xxcool
merce
Entrades: 1197
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 8:49 am

EntradaAutor: merce » dg. des. 10, 2006 11:30 am

tu tranquila maia.... encara que nosaltres no faci tant que busquem (només dos messets), estic segura que arribarà el nostre dia, i ja veuràs llavors, seran elles que veuran creixer el teu/va, i t'envejaran pq es recordaran de quan els seus eren petits xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D
formiga
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: dv. set. 15, 2006 10:20 am
Ubicació: Terrassa, catalunya

EntradaAutor: formiga » dt. gen. 30, 2007 10:17 am

Reobro aquest tema perquè crec que em comença a preocupar el fet de no fer diana. Ja sé que portem poc temps intentant-ho, però sóc de naturalesa molt nerviosa i sempre que vull alguna cosa, no paro fins que l'aconsegueixo i quedar-se embarassada és una cosa que no pots controlar. Si ve bé i si no paciència, oi?
És fàcil dir-ho però a l'hora de la veritat, sovint t'adones que no pares de pensar en el mateix. Sé que tenir moltes ganes de quedar-s'hi pot arribar a ser un impediment.
Alguna té algun truc per oblidar-se del tema? Què feu? Us manteniu ocupades? Feu ioga?
Perdoneu pel rotllo.
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dt. gen. 30, 2007 10:45 am

Formiga, jo crec que poc o molt, totes estem pensant en el mateix gairebé tot el sant dia. El problema és que totes ho volem, i ho volem ja. Sempre tothom vol més del que té, si t'hi fixes. A més, en aquest cas, com que estem pendents de si notem alguna cosa o no, i com que sempre notes coses rares ( que si ovules, que si tens sindrome pre-ovulció, que si pre-menstrual....), encara et menges més l'olla. Tu procura agafar-t'ho amb calma que si no diuen que és pitxor.
Jo, per exemple, tinc la "gran sort" que tinc una feina que no me l'acabo mai més, i mentre estic a la feina no hi penso, buenu, menya quan em connecto aquí...
pitina
:: dofí
Entrades: 3261
Membre des de: dc. gen. 03, 2007 10:19 am
Contacta:

EntradaAutor: pitina » dt. gen. 30, 2007 4:46 pm

Totes estem igual!! Jo tinc la sensació que estic la meitat del mes pensant en la ovulació i l'altra meitat en si estaré embarassada o no, i desitjant tenir algun sintome raro per fer-me el test. Vulguis o no, pensem en el mateix tot el dia.
Jo també tinc la sort que en el treball no tinc temps de pensar en el tema: soc mestra i estic en una classe de 17 nens de 2 a 3 anys. Com veuràs no tinc ni un segon del dia per pensar en el tema!! Això si, només surto de l'escola ja hi penso!!
Jo també soc foeça impacient i vull les coses en el mateix moment que les desitjo!!
ImatgeImatge
Imatge
formiga
Entrades: 545
Membre des de: dv. set. 15, 2006 10:20 am
Ubicació: Terrassa, catalunya

EntradaAutor: formiga » dt. gen. 30, 2007 5:07 pm

És cert. A la feina no hi penses perquè tens coses a fer, però per exemple, no us passa que al vostre voltant tothom s'ha posat ara a tenir fills? Vull dir que qui no està embarassada ja en té un de pocs mesos o ja van a buscar el segon i sovint les converses sempre van enfocades cap a aquests temes...
Ja m'agrada sentir coses sobre nens i això o allò altre, però a vegades no puc evitar de pensar que una mica bé, però...
Sóc rara?
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dt. gen. 30, 2007 5:37 pm

Buff, Formiga segur que us guanyo a tots: a la meva feina som uns 22, i hi ha 3 mbarassades, i una de bessonada. O sigui que imagina't el panorama....
kitiara
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dt. gen. 30, 2007 7:54 pm

Formiga es normal!!!! Todas pensamos en eso constantemente porque es algo que deseas de corazon!!
pitina
Entrades: 3261
Membre des de: dc. gen. 03, 2007 10:19 am
Contacta:

EntradaAutor: pitina » dt. gen. 30, 2007 8:05 pm

Formiga, imagina't com haig d'estar jo de sentir coses de nens, de mares embarassades i de parts. A l'escola hi ha unes 80 famílies, totes elles amb nens petits (1, 2 o 3) i en busca d'altres!!
ImatgeImatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::