L'edat

Tractaments, clíniques, medicaments..

quina edat tenim?

30 a 33
44
47%
34 a 36
29
31%
37 i més
20
22%

Vots totals: 93
Evakira
:: zebra
Entrades: 1326
Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:51 pm
Ubicació: Seguimos soñando contigo.....

L'edat

EntradaAutor: Evakira » dl. oct. 27, 2008 12:02 pm

Hola noies!! totes estem passant per un moment una mica "complicat" degut al RA ja que cap ni una ens ho imaginavem estar, per aquí....

voldria saber les edats que tenim.... i les que ho heu aconseguit quan ha sigut, aixo ens donarà forces a les que busquem....

Gràcies a totes

per cert, al gener jo faig 31 amb un quadre de trompes obstruides, SOP, i algo de endometriosis....
SERE MAMA, El meu nen espera a RUSIA!
http://esperandounallamada.blogspot.com/
güerita
:: gosset
:: gosset
Entrades: 470
Membre des de: dl. set. 08, 2008 8:07 pm

Re: L'edat

EntradaAutor: güerita » dl. oct. 27, 2008 1:15 pm

Evakira ha escrit:Hola noies!! totes estem passant per un moment una mica "complicat" degut al RA ja que cap ni una ens ho imaginavem estar, per aquí....

voldria saber les edats que tenim.... i les que ho heu aconseguit quan ha sigut, aixo ens donarà forces a les que busquem....

Gràcies a totes

per cert, al gener jo faig 31 amb un quadre de trompes obstruides, SOP, i algo de endometriosis....

Hola Evarika,

jo en tinc 29 fets a l'estiu i fa ja dos anys que busco. Els metges diuen que tot està perfecte però el nen no arriba, ... el dia 6 anem a l'Intitut Marquès per començar amb la RA.
coseta
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dv. juny 29, 2007 4:37 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: coseta » dl. oct. 27, 2008 1:21 pm

hola, jo en faré 33 al desembre, ara estic de 16 setmanes. L'any passat portàvem 1 any buscant quan em vaig quedar embarassada, però després vaig haver d'abortar perquè tenia una malformació incompatible amb la vida. Això era a l'agost del 2007. De l'agost al desembre del 2007 vaig agafar totes les infeccions del món (lleus per sort) otitis, fongs, etc i no em van donar la via verda per tornar a buscar fins això, desembre del 2007. Al juliol, en plenes vacances em vaig quedar! O sigui que noies, tranquilitat i 0 nervis, és la recepta clau! ànims que ho aconseguirem!
Imatge
Nica
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 303
Membre des de: dt. abr. 29, 2008 3:35 pm

EntradaAutor: Nica » dl. oct. 27, 2008 1:40 pm

Hola, jo en tinc 38 i sóc del grup d'infertilitat de causa desconeguda, ja porto una FIC-ICSI i a finals d'any anem per la 2ª i última.
Kora
:: pantera
:: pantera
Entrades: 882
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 4:20 pm

L'edat

EntradaAutor: Kora » dl. oct. 27, 2008 1:51 pm

Hola Evarika,

Jo tinc 32, els vaig fer al juliol. Ara al desembre farà 2 anys buquen. Els ..::·· ..::·· ..::·· del meu home són una mica lents però segon els metges, no és per no quedar-se :-()) o sigui d'origen desconegut. Al juny-juliol em vaig fer 2 IA, amb resultat negatiu. El 17 de novembre tenim hora amb una altre clínica a veure que tal.....

Anims!!!
MOKA
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dg. abr. 27, 2008 7:57 pm

EntradaAutor: MOKA » dl. oct. 27, 2008 1:52 pm

Hola!
Jo en tinc 36.
També sóc del grup d'infertilitat d'orígen desconegut.
Fins ara he fet 2IA negatives, 1FIV-ICSI també negativa i ara estic en plena betaespera de la 2a.FIV-ICSI.
Farà dos anys i mig que estem buscant.

I a seguir lluitant!!!
Un dia o altre ho aconseguirem.
Isabel
Entrades: 1672
Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
Contacta:

EntradaAutor: Isabel » dl. oct. 27, 2008 3:51 pm

Hola guapes!!!

...aqui la meva aportació:

Tinc 37 anys, dos anys buscant i encara res de res. Una IFV/ICSI negativa i tambe soc del grupet de "origen deconegut"...
Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009

http://www.fertilityfriend.com/home/257dce

Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
    Vi
    Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. oct. 27, 2008 4:24 pm

jo 32 anys i ell 40, portem 20 mesos buscant i encara no tenim clar quin tractament farem! :ok:
    candela15
    :: formigueta
    :: formigueta
    Entrades: 63
    Membre des de: dc. set. 10, 2008 11:14 pm
    Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: candela15 » dl. oct. 27, 2008 4:28 pm

Hola,
    jo tinc 36 acabats de fer, vaig quedar-me embarassada per primer cop als 33 però vam perdre el nen per una malformació cardíaca als 46 dies de vida. Després em vaig fer una FIV-ICSI amb 35 amb el resultat de la meva nena.
    No cal obsesionar-se amb l'edat, encara que totes hi pensem.
    ImatgeImatge
    daniela
    Entrades: 239
    Membre des de: ds. maig 26, 2007 10:31 pm

EntradaAutor: daniela » dl. oct. 27, 2008 4:58 pm

Hola noies!
    feia temps que no deia res...però aquí estic!

Jo vaig estar dos anys buscant embaràs, dels 32 als 34 anys. El meu marit i jo perfectes. Diagnòstic: esterilitat d'origen desconegut.

Finalment em vaig quedar embarassada a la 3a IA, i amb 34 anys. Estic de 15 setmanes, i més feliç que un gínjol!

Així que ja sabeu, (tot i que jo no confiava gaire) les IA funcionen, també per la EOD!!
    glauc
    :: dragona
    :: dragona
    Entrades: 4272
    Membre des de: dc. nov. 28, 2007 10:06 pm
    Ubicació: Girona

EntradaAutor: glauc » dl. oct. 27, 2008 5:05 pm

Hola nenes!
    Jo en tinc 32 i en faig 33 el febrer. Ens vam posar a buscar al cap d'uns mesos de ser casats, el desembre passat. Per tant no fa ni un any! però jo ja tenia coll avall que tindria problemes perquè no ovulo ni a la de tres i sinó és amb pastilles no tinc la regla... o sigui que aquí estem... Dimecres em començo a punxar les banderilles i espero fer IA ben aviat!!!! Molta sort a totes!!!! :ok: :love:
    manu23
    Entrades: 1233
    Membre des de: dv. juny 09, 2006 4:00 pm
    Ubicació: valles oriental

EntradaAutor: manu23 » dl. oct. 27, 2008 8:18 pm

Hola nenes,

Jo 28 fets a l'agost, 5 anys buscant 4 IA fetes i totes negatives, i ara a l'espera de la 1a visita a St. Pau per la FIV.
    xell13
    :: girafa
    :: girafa
    Entrades: 2681
    Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:43 am

EntradaAutor: xell13 » dl. oct. 27, 2008 8:57 pm

Bones,
    doncs ja he votat, en tinc 35 d'anys(fets al juny)
    fa més d'un any q busquem, però no arriba a l'any i mig...
    ja hem fet 2 FIV's i les 2 -!!
    ara estem en una etapa de certa crisi existencial....és molt dur q passis per aquests procés 2 vegades (quasi seguides) i el resultat sigui aquest...
    suposo q acabarem per fer una transfer amb els frigos q tenim conges, però hi ha dies q no ho tenim tan clar...
    espero q totes tinguem molta sort :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
    Rebeca
    :: dofí
    :: dofí
    Entrades: 3114
    Membre des de: dj. ago. 21, 2008 5:21 pm

EntradaAutor: Rebeca » dl. oct. 27, 2008 9:17 pm

Jo tinc 29 i el mes que ve fem 2 anys de busqueda. :plora:
    mapa
    :: puça
    :: puça
    Entrades: 38
    Membre des de: dc. jul. 16, 2008 11:03 am

EntradaAutor: mapa » dl. oct. 27, 2008 10:03 pm

Primer de tot m'he canviat el nick perque no voldria que se'm reconegués...
    Jo voldria dir-vos que no penseu en l'edat, que se que pot ser una part important en el tema pero que no us angoixi.
    La meva mare em va tenir passats els 40 i jo sempre deia que no ho faria i mira... La vida dona masses voltes. Tambe em porto molts anys amb les meves germanes i que semblava filla unica i la coincidencia que al meu marit te el mateix cas. I tots dos no ho voliem. Voliem els fills mes aviadet i juntets que no es portessin gaires anys. I mira el primer als 32 i despres, res de res. Massa intents i no ho hem aconseguit, no ha estat problema d'infertilitat sino de que no arribem ni al primer trimestre i ja han sigut moooolts cops. Pero aqui estem aguantant com podem.
    I on ens trobem? Plantejant-nos l'adopcio, i a quina edat? Doncs rondant els 38 i mira la vida quines voltes dona... Pero mira, vull tornar a ser mare i si pogues en tindria dos perque es el millor de la vida... Aixi que si ha de ser amb l'adopcio i vora els 40, doncs aixi.
    Nomes vull dir-vos que no us desanimeu, que piqueu portes per trobar respostes, que intenteu fer fins a on creieu vosaltres i nomes vosaltres amb la vostra parella, que no escolteu gaire els consells dels que volen aconsellar perque creuen que ho saben tot. Ningu no sap el que es passa fins que ho passa un mateix aixi que seguiu el vostre cor i tireu endavant i no penseu en l'edat. Si la meva mare hagues pensat en l'edat jo no seria aqui...
    Betti
    Entrades: 1259
    Membre des de: dg. abr. 13, 2008 7:53 pm

EntradaAutor: Betti » dt. oct. 28, 2008 8:21 am

Bon dia...
    jo 38 fets a l'agost.
    4 anys i mig buscant. 4 IA negatives, 1 FIV positiva però amb avortament i ara amb dos embrionets acabats de posar a la panxa de la 2FIV. Espero que s'hi quedin.
    I sino, de pet a l'adopció!!!

ànims guapetes!!
    http://camidafrica.blogspot.com

GINA DJABA ja ets amb nosaltres!!
    ESTEM JUNTS: 26 de setembre 2011
    judith
    :: papallona
    :: papallona
    Entrades: 139
    Membre des de: dl. març 17, 2008 9:33 am

EntradaAutor: judith » dt. oct. 28, 2008 8:22 am

Hola noies!!

Jo acabo de fer els 34 aquest mes, he estat un any i mig buscant, m'he fet dues IA negatives, els dos estem bé, EOD, i mireu quan ens vam decidir que esperaríem fins aquest gener per anar a FIV al setembre m'he quedat embarassada, estic de 9 setmanes.

Per tant, mai se sap les sorpreses que ens pot guardar la vida.

Molts anims!!
    Evakira
    Entrades: 1326
    Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:51 pm
    Ubicació: Seguimos soñando contigo.....

EntradaAutor: Evakira » dt. oct. 28, 2008 10:12 am

gracies per contestar noies!! veureu que de seguida totes ens quedarem :-()) :-()) :-())
    SERE MAMA, El meu nen espera a RUSIA!
    http://esperandounallamada.blogspot.com/
    Pat
    Entrades: 214
    Membre des de: dc. abr. 30, 2008 8:45 am
    Contacta:

EntradaAutor: Pat » dt. oct. 28, 2008 11:02 am

Hola!

Jo en vaig fer 33 al juny. Portem un any 1 any i poc buscant i ara ja ens han dit que directament a FIV-ICSI, en part, per les formes dels ..::··
    A finals d'any-principis de gener...començarem.
    POPS
    :: rateta
    :: rateta
    Entrades: 159
    Membre des de: dv. feb. 01, 2008 7:36 pm

EntradaAutor: POPS » dc. oct. 29, 2008 7:45 am

Hola,

Jo n'acabo de fer 33; quasi tres anys buscant... ara just fa 3 mesos ens han confirmat que jo tinc un SOP lleu i el meu marit oligoteratozoospermia lleu (després de quasi un any de voltar ginecòlegs!). Vam començar un cicle de relacions programades sense èxit (era difícil amb el diagnòstic d'ell) i la setmana que ve tenim hora al Clínic per iniciar IAs.

Molta sort per totes! A veure si ens en sortim! :ok: :ok: :ok:

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::