inducció i cesària

Experiències i pors del moment més desitjat.

laureta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. juny 18, 2007 9:24 am

inducció i cesària

EntradaAutor: laureta » dv. oct. 17, 2008 5:22 pm

Malauradament sí que hi ha una relació entre una cosa i una altra: el 40% de les induccions fallen i, per tant, han de treure el bb per una altra via. A mi em va passar (però no perquè hagués arribat a les 41 etc.). De totes maneres cada part és un món i no tens perquè patir per això!!! És a dir, la combinatòria de factors és tan enorme que no té massa sentit (això és el meu punt de vista) creure que podem anticipar el que passarà!!
El meu consell, si és que el vols, és que siguis ben positiva, que parlis amb el teu bb i li transmetis que tens moltes ganes de veure'l, que mengis xocolata amb canyella (això no sé si funciona, però fa feliç!), que tinguis relacions sexuals (si et ve de gust, és clar), que et moguis una mica (caminar, ballar, pujar escales), que miris pel·lis de riure, que et relaxis, desdramatitzis i no pensis en la inducció sinó en un part fantàstic i fàcil!
I si, malgrat tot, arribes a la inducció no et desanimis: la majoria dels cops funciona!!
No sé si me n'he sortit d'animar-te però espero haver-te transmès bones energies! Gaudeix del final de l'embaràs, que després es troba a faltar!!!
Una abraçada enorme i molta sort!
L.
Dues princeses del pèsol!
laureta
Entrades: 159
Membre des de: dl. juny 18, 2007 9:24 am

EntradaAutor: laureta » dv. oct. 17, 2008 5:24 pm

Perdoneu, aquesta era una resposta al post de la Santandria!
L.
Dues princeses del pèsol!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::