Aguantar-se sentats??
Aguantar-se sentats??
A quina edat mes o menys començen a aguantar-se sentats? Es que el Lucas ara ja te els 7 messos i no s'aguanta, estic una mica amoinada i tampoc vull obsesionar-me. Però no faig més que pensar-hi.

Normalment és cap als 8 mesos. Hi ha nens que abans, hi ha nens que més tard. No et preocupis i no el forcis, pots ajudar-lo asseient-lo i aguantant-lo (sempre que ell ho accepti). Tot arribarà. Hi ha un post on també se'n parla.
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php ... eb69d6eeeb
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php ... eb69d6eeeb
hola gus-gus! Depent molt de cada nen! pero jo crec que esta dins la normalitat! a lo millor de un dia per altre ja veuras. La meva cunyada te una nena de 14 mesos i no camina i tampoc fa l'intent, nomes aguanta les cames un moment i prou (la pediatre diu que es normal) vull dir amb aixo que cada nene te el seu ritme, a per cert la meva cunyada va començar a caminar amb 14 o 15 mesos i el seu home igual, a lo millor els gens tambe influeixen no?
seure o no seure.....
Hola nenes, més o menys els infants començen a seure cap als 6 mesos, però tenen fins als 8 per assolir-ho del tot. cada infant és un món i no tenim perquè amoïnar-nos. L'estimulació és molt important, assenteu-los amb coixins ben tovets per si perden l'equilibri, proveu de fer exercicis d'enfortiment de l'esquena i el coll... Sobretot no deixeu d'oferir-los la panera a partir del 6é mes per fer que s'estiguin asseguts amb allò tan atractiu al davant....
Si teniu algun dubte...no dubteu en preguntar-me!!!
Un petonàs al nas
Si teniu algun dubte...no dubteu en preguntar-me!!!
Un petonàs al nas
-
VisitantVi
L'Eloi està començant a aguantar-se bé ara, amb més de 9 mesos : quan perd l'equilibri amb ajuda dels braços comença a controlar la seva estabilitat i al cap d'una estona ja cau de costat.
Nosaltres sempre el tenim dins el seu llit de baranes amb una manta d'activitats, i dels 8 mesos en endavant que ja va començar a posar-se per gatejar, ha fet moltíssims canvis d'un dia per l'altre.
Fa uns dies que estem provant de posar-lo al terra, però mentre caigui es dona unes patacades que l'hem de pescar al vol.
Nosaltres sempre el tenim dins el seu llit de baranes amb una manta d'activitats, i dels 8 mesos en endavant que ja va començar a posar-se per gatejar, ha fet moltíssims canvis d'un dia per l'altre.
Fa uns dies que estem provant de posar-lo al terra, però mentre caigui es dona unes patacades que l'hem de pescar al vol.
deixeu-lo al terra
Per tal que adquireixi de manera natural aquest tipus d'activitat motriu haria de'star al terra el màxim de temps possible. POseu-li molts de coixins grans, una panera dels tresors...
Un petonàs al nas
-
VisitantVi
Torna a “El desenvolupament psico-motriu”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |