Dono medicació
- Carkinyoli
- :: puça

- Entrades: 38
- Membre des de: dv. jul. 18, 2008 10:34 am
Dono medicació
Bon dia maques,
Després de fer-me la FIV/ICSI i quedarme embarazada de dos peques he fet recompte de la medicació i m'ha sobrat una caixa de Puregon 900, i una miqueta més, en cas de q algú la necessiti m'ho fa saber i quedem, doncs val prou cèntims i amb tots els diners q ens tenim de gastar per poder fer realitat el nostre somni, crec q qualsevol ajuda es bona!!!
Una abraçda a totes!
Després de fer-me la FIV/ICSI i quedarme embarazada de dos peques he fet recompte de la medicació i m'ha sobrat una caixa de Puregon 900, i una miqueta més, en cas de q algú la necessiti m'ho fa saber i quedem, doncs val prou cèntims i amb tots els diners q ens tenim de gastar per poder fer realitat el nostre somni, crec q qualsevol ajuda es bona!!!
Una abraçda a totes!
- Evakira
- :: zebra

- Entrades: 1326
- Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:51 pm
- Ubicació: Seguimos soñando contigo.....
carkinyoli gràcies per ser tan generosa!!!!
felicitats pels dos petits?? et van transferir 2?? que bé!!
jo començo ja mateix i tinc la medicació pero volia fer-te una consulta...
vas haver de comprar agulles a part??? es que jo tinc Puregon, i HCG LEPORI i MENOPUR pero no venen amb agulles??? tu les has pres...??
Gràcies guapa!
felicitats pels dos petits?? et van transferir 2?? que bé!!
jo començo ja mateix i tinc la medicació pero volia fer-te una consulta...
vas haver de comprar agulles a part??? es que jo tinc Puregon, i HCG LEPORI i MENOPUR pero no venen amb agulles??? tu les has pres...??
Gràcies guapa!
- Carkinyoli

Hola
Bon dia evakira!!
Jo coincideixo amb tú amb el Menopur i el Puregon, amb el Menopur hauras d'anar a comprar les agulles a la farmacia de les intremusculars, i per el Puregon, el teu gine et donara una especie de llapit per punxar-te i dintre de la caixa ja ti van unes agulles, tu no et preocupis q no es gaire complicat i per e Puregon i va un llibre d'instrucions i un dvd i tot!!!
De totes maneres si tens qualsevol dubte, truca al tu gine, es molt important q estguis tranquileta!
Apa maka et desitjo molta sort! Una abraçada.
Jo coincideixo amb tú amb el Menopur i el Puregon, amb el Menopur hauras d'anar a comprar les agulles a la farmacia de les intremusculars, i per el Puregon, el teu gine et donara una especie de llapit per punxar-te i dintre de la caixa ja ti van unes agulles, tu no et preocupis q no es gaire complicat i per e Puregon i va un llibre d'instrucions i un dvd i tot!!!
De totes maneres si tens qualsevol dubte, truca al tu gine, es molt important q estguis tranquileta!
Apa maka et desitjo molta sort! Una abraçada.
- Carkinyoli

Hola Nica!!
Oita, t'ho he aat a mirar i e meu no caduca fins el 06-2010 o sigui q com vulguis, si no hi ha ningú q el demani amb més urgencia, te'l pots quedar tu a la teva nevera!!!! Jejeje i si no el fas servir, el tornem a posar a donació. Q ta sembla?
- Carkinyoli

- Carkinyoli

Dncs la veritat es q hi ha dies de tot! Pero sembla que ja no tinc aigua els pulons pq quasibe ja no estsego, pero el vessament de la pleura em smbla q persisteix, pero ja hem van dir q es molt lent.... ara tinc hora el dijous q b amb la llevadora i el 29 ambel gine per tornar a mirar la malaida aigua!!!! Pero per tot lo altre molt contenta, tinc forçes ganes de vomitar i mareig, pero per ara m'ho puc aguantar força bé....ja veuras q deseguida en podrem parlar totes dues del embaràs!
I tu q tal?
I tu q tal?
Agulles com acanseguir-les!
Hola Evakira,
Quan jo em vaig fer les 2 IA, com a la segona encara em quedava puregon i no tenia agulles, després de donar moltes voltes farmàcia, clínica on anava que estava a BCN, vaig anar a la SS al meu metge de capçalera i la seva infermera em va donar unes 12 agulles, perquè són les mateixes que les del llapis d'insulina.
Que et vagi tot molt bé!
Quan jo em vaig fer les 2 IA, com a la segona encara em quedava puregon i no tenia agulles, després de donar moltes voltes farmàcia, clínica on anava que estava a BCN, vaig anar a la SS al meu metge de capçalera i la seva infermera em va donar unes 12 agulles, perquè són les mateixes que les del llapis d'insulina.
Que et vagi tot molt bé!
- Carkinyoli

Nica, maka, segu q a tú també t'anirà bé, has de ser positiva!!!
Pel sexe, doncs a mi tant m'ha fa......poder prefereixo q siguin del mateix sexe i aixi poder seràn més coleguis!!! Pero el meu home, vol la parelleta! Pensa q ja els hi ha posat nom i tot : Feliu i Clara!!! i si no pot ser doncs dos nens pq diu q dues nenes - "Masses calçes a casa!!"" jejeje, aixo q la veritat es q vinguin ben i n'hi ha ben prou!
Pel sexe, doncs a mi tant m'ha fa......poder prefereixo q siguin del mateix sexe i aixi poder seràn més coleguis!!! Pero el meu home, vol la parelleta! Pensa q ja els hi ha posat nom i tot : Feliu i Clara!!! i si no pot ser doncs dos nens pq diu q dues nenes - "Masses calçes a casa!!"" jejeje, aixo q la veritat es q vinguin ben i n'hi ha ben prou!
- Carkinyoli

- Evakira
- :: zebra

- Entrades: 1326
- Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:51 pm
- Ubicació: Seguimos soñando contigo.....
Re: Agulles com acanseguir-les!
Kora ha escrit:Hola Evakira,
Que et vagi tot molt bé!
ai gràcies guapa!!!!!! ho miraré al metge de SS...
Re: Dono medicació
Hola! encara tens el puregon?? jo el necessito i em faries un gran favor.
Diga'm algo please
Mil gràcies
Diga'm algo please
Mil gràcies
Re: Dono medicació
ttmp ha escrit:Hola! encara tens el puregon?? jo el necessito i em faries un gran favor.
Diga'm algo please
Mil gràcies
ttmp, però tu no necessites el Puregon 600? El que diu ella es el 900, eh? Vigila!
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |