Quant costa?

Tractaments, clíniques, medicaments..
2009
Entrades: 3
Membre des de: dc. oct. 08, 2008 3:35 pm

Quant costa?

EntradaAutor: 2009 » dv. oct. 10, 2008 12:34 pm

Hola!!

Aquests darrers dies he estat buscant informació sobre preus de IA i FIV en aquest forum, però no ho he trobat.

Si algú em pot informar de preus de diferents clíniques...

Fa 2 anys que estem buscant, ens hem fet les proves, tot està bé, però seguim sense embaràs, així que anem a buscar altres mètodes. Com que no sabem per on començar... Tampoc tenim cap mutua.

Moltes gràcies i molta sort a totes les que esteu en procés!
estrella del nord
:: gosset
:: gosset
Entrades: 496
Membre des de: dv. feb. 08, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: estrella del nord » dv. oct. 10, 2008 4:18 pm

Hola!
Mira jo et puc donar de l'Institut marquès: IA 650€ les FIV no ho sé.
La primera visita la cobren a banda i el seminograma també però crec que ténen bons preus.

SORT!
Pat
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 8:45 am
Contacta:

EntradaAutor: Pat » dv. oct. 10, 2008 5:37 pm

Hola,

Jo estic esperant que ens expliquin per quin camí hem de seguir per tal que ens donin preus, però crec que la IA va per uns 600 Euros i la FIV cap als 5.000 Euros. Segurament dependrà del centre, etc, etc..però vaja, així ja te'n pots fer una idea.
maia
:: rateta
Entrades: 158
Membre des de: dl. ago. 28, 2006 1:46 pm
Ubicació: Riells del Fai-Vallès Oriental
Contacta:

Hola!!!

EntradaAutor: maia » dv. oct. 10, 2008 9:32 pm

I si no tens pressa, jo porto 3 anys buscant i ara m'he fet una IA a Sant Pau-Puigvert a la pública, i no costa ni un duro.Nosaltres no vam trigar tant, ja que el meu home tenia una mica de tetaroespermia, el van derivar el juny del 2006 i el novembre del 2006 el van cridar, a ell de la Puigvert i a mi em van derivar a Sant Pau ,ens hem estat fent proves, si tens la histero feta te la guarden, tot i que jo me la vaig fer a Sant Pau, i una vegada t'agafen per inseminacio no hi ha llista d'espera. Jo em vaig esperar a les opos el juliol i a l 'agost fan festa i el setembre hem començat,per invitros si que hi ha espera , mig any però un cop t'has fet tot el tractament d'IAS doncs no és tan 5 mesos o 6.
:elefant: :elefant:
Kora
:: pantera
:: pantera
Entrades: 882
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 4:20 pm

EntradaAutor: Kora » ds. oct. 11, 2008 10:33 am

Hola 2009!

Sobretot no us impacienteu sobre el tema, heu d'anar pas a pas i no agarfar-vos al primer que us faci el pes, ho dic per experiencia. Sobre el tema de les Mutues en aquest casos penso que no val la pena, ja que et fan preus reduits, però si et passa com a mi, desprès et dona la sensació que et treuen els diners per una altre part i q a més juguem amb la teva desesperació de ser mare que t'agafes a un clau ardent. El meu cas és com el vostre en teoria per les proves que ens han fet no teniem res cap de tots dos, també portem 2 anys, porto dos IA amb resultat negatiu, ahir mateix vam anar a demanar consell a una ginecologa tieta d'una amiga meva que també és gine a la SS. La seva conclusió va ser que habien de continuar amb les IA i no com m'habien recomanat al Centre de Reprod que anabem, que ens vam dir que passessim a la FIV, la tiieta de la meva amiga ens va recomanar un centre al que ella envia a totes les seves pacients al que fa anys que li te confiança, però per una altre banda ens va comentar que per la SS ens faria un volant per anar a San Pau a BCN, però que no ens sabia dir els temps d'espera que més a menys era de 2 a 3 anys. Els preus més o menys per mutua, per una IA sense les visites d'abans ja que et passen la targeta és de 720€ i per una FIV uns 4500€. He trucat a altres llocs com IVI a BCN que n'he sentit a parlar bé, per la primera visita et cobren 135€, per una IA uns 1000€ i per una FIV uns 6000€. A Dexeus la primera visita i és amb el director 360€ i 165€ amb un altre metge, els tarctaments més o menys tots els lloc és el mateix. Jo et recomanaria obrir-te el camí de la SS i mirar cliniques tranquilament. I sobre tot no anar on vaig anar jo, però clar igual el meu cas ha sigut una acumulació de desgracies. Si vols per un correu intern et dic on va ser i t'explico tot el que ens va passar.

Petonets a totes les que estem desesperades, però amb anims de lluitar fins al final. <:-< <:-<
2009
Entrades: 3
Membre des de: dc. oct. 08, 2008 3:35 pm

EntradaAutor: 2009 » dl. oct. 13, 2008 11:12 am

Gràcies per les respostes. Ja em vaig fent una idea dels preus... que no és poc el què costa!!!
Dedicaré els següents 2-3 mesos a informar-me i si mentrestant no ens quedem embarassats, doncs començarem amb la reproducció assistida.
La meva gine m'ha recomenat 2 o màxim 3 IA abans de passar a la FIV. Tot i que pel què he estat llegint aquests dies, la taxa d'embaràs de la IA és molt baixa, així que la veritat, no hi confio gaire.
Ja veurem..
Moltes gràcies i molta sort a tots!
Nataliax
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dg. oct. 12, 2008 11:41 am

EntradaAutor: Nataliax » dj. oct. 16, 2008 1:04 pm

Hola 2009!!
Mira nosotros estabamos como tu marido y tú, nos habíamos hecho ya todas las pruebas, porque no había manera de conseguir quedarme embarazada; cuando acabaron de hacernoslas todas, nos dijeron que no teníamos nada, que era todo debido a la obsesión por conseguirlo. Total que viendo que no había manera la Dra. que nos llevo durante todo el seguimiento nos hizo hacer relaciones programadas por la seguridad social, las hicimos en el Hospital de Mataró, nos hicieron hasta 3, y nada no hubo manera. Después de ahí, nos apunto a la lista de Ia y Fiv por la seguridad social, nos apuntaron al clínico de Barcelona, y bueno cuando nos llamaron del clínico nos dijeron que teníamos como para 3 o 4 años, ya que las listas eran enormes; así que decidimos hacernos las Ias por lo privado, nos pusimos en contacto con la Dra. que nos había llevado y decidimos que las haríamos en la clínica privada donde trabaja ella; nos recomendo hacer 3 y sino pues pasar a Fiv, la cuestión es que hicimos las 3 y entre ias y medicación, ya que está no entra por seguridad social; nos dejamos un dineral, pero bueno todo fuera por conseguir nuestro tan buscado y ansiado sueño; la cuestión es que no hubo suerte y no lo conseguimos, no me quede embarazada en ninguna de las tres,pero como tu bien dices, si no os encuentran nada lo primero que se hace es Ia. La cuestión es que lo dejamos porque al habernos gastado tanto dinero, teníamos que ahorrar para hacernos Fiv. Pero yo estaba tan desanimada que le dije a mi marido que se había acabado, que asumia que no iba a poder ser mamá, y punto. Pues bien aquí está el quic de la cuestión, que al siguiente mes me bajo la warry, y al siguiente, pero al otro ya no me vino,y después de 4 largos años de busqueda por fin conseguimos nuestro pequeño milagro, ahora estoy embarazada y estamos esperando a nuestro niño. Así que hazme caso y no os obsesioneis; yo pensaba que los médicos se les había pasado algo por alto, y que segurísimo que algo había, que era imposible que fuera todo de "coco", pero mira así era y cuando tiré la toalla, sucedio el milagro. Se que es duro pero sobretodo relajaros, ya que aunque uno haga todo lo que está a su alcance y más no es garantia de conseguir un embarazo, y el palo entonces todabía es más grande si cabe, así que tranquilitas. Que yo al final fue por el método Diver. Muchísima suerte a todas, y ojala Dios Quiera y se os cumpla vuestro milagrito y esteis prontito con vuestra ansiada barriguita!!.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
POPS
Entrades: 159
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 7:36 pm

EntradaAutor: POPS » dj. oct. 16, 2008 1:57 pm

Hola Nataliax,

Moltes felicitats per aquest embaràs tant buscat!.
:content: Jo també sóc de Mataró i ara estic a RA amb la Dra. Celades. És la mateixa que et portava a tu? A quina clínica treballa? Jo també estic amb relacions programades. És el meu primer mes, i encara no sé com ha anat, però per si de cas, potser estaria bé saber on anar després.

Moltes gràcies i molts petons per aquest missatge d'ànims!
Que us vagi molt i molt bé l'embaràs!!!!!
Nataliax

EntradaAutor: Nataliax » dv. oct. 17, 2008 10:56 am

Hola tocaya de Mataró!!
Pops gracias, muchísimas gracias por alegrarte. Bueno respondo a tus preguntas: sí, la Dra. Celades es la misma que me llevaba a mí, cierto; es un cielo de persona, con nosotros se a portado siempre de maravilla; la verdad es que tanto mi marido como yo la adoramos. por lo privado trabaja en Fecunmed (Granollers) y aquí en Mataró se han puesto ahora una consulta en el CGO; nosotros fuimos a Granollers ya que el de aquí, el Fecunmed del CGO todabía no estaba en marcha, la abrieron entre últimos de año y primero de este. Ojala tu tengas suerte y lo consigas, se de chicas que estaban como yo con las relaciones programadasy a ellas les funciono; y si no es así, pues como tú bien dices ya tienes otro caminito por donde tirar. Y ánimo a todas las que os encontrais en esta situación, se que es dura pero hay que seguir siempre hacía adelante; y pensad que un día también os llegará a vosotras vuestro "milagrito". Suerte a todas y especialmente a tí, Pops.
Imatge
POPS
Entrades: 159
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 7:36 pm

EntradaAutor: POPS » dv. oct. 17, 2008 1:25 pm

Moltes gràcies per respondre!

És cert, la Dra. Celades és un cel de persona. La veritat, parlant amb ella, tan dolça i positiva, ja et relaxes molt. És tant d'agraïr que algú sigui persona quan ho estàs passant malament...

Bé, ja us diré alguna cosa.

Novament, que vagi TOT molt bé!
Nataliax

EntradaAutor: Nataliax » dv. oct. 17, 2008 7:41 pm

Buenas noches Pops!!
Sí, ya te digo que para nosotros es un cielo de persona, un encanto vaya.
Espero que te vaya todo muy bien, y pronto puedas darnos la noticia de tu embarazo; así que ya sabes espero noticias tuyas para saber como te va todo. Ánimo y te deseo toda la suerte del mundo. Buen fin de semana.
Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::