Puregon quina quantitat us han fet punjar per una IA?
Puregon quina quantitat us han fet punjar per una IA?
Hola Noies,
M'agradaria sapiguer quines quantitats us han fet punjar de puregon per una IA.
Jo em vaig fer dues. Els meus segles són entre 24-26 dies. La primera vegada em vam fer punjar 60UI de puregon desde el 3er dia fins 2 dies abans de la IA, que es quan em vam fer punjar l'Orivette,com a resultat un Ovul i la transfer me la van fer al dia 9. La Segona em vaig punjar els primers dies 65UI i els dos últims 75UI, 2 ovuls i la tranfer va ser el dia 14.
Que us sembla?????????
Moltes gràcies!
M'agradaria sapiguer quines quantitats us han fet punjar de puregon per una IA.
Jo em vaig fer dues. Els meus segles són entre 24-26 dies. La primera vegada em vam fer punjar 60UI de puregon desde el 3er dia fins 2 dies abans de la IA, que es quan em vam fer punjar l'Orivette,com a resultat un Ovul i la transfer me la van fer al dia 9. La Segona em vaig punjar els primers dies 65UI i els dos últims 75UI, 2 ovuls i la tranfer va ser el dia 14.
Que us sembla?????????
Moltes gràcies!
Holes,
Doncs a mi no em faran IA, suposo que a la SS primer intenten que sigui natural, i m'estic punxant 50IU des del 3r dia de cicle, i Ovitrelle el dia 15 de cicle. M'han fet 3 ecos i de moment tinc 3 folicles semi a punt (2 O esquerre i 1 O dret) i no m'ho han cancelat. La última eco la tindré aquest diumenge, a veure com va la cosa.
La gine diu que ens arriscarem, però ho tirem endavant. (És molt maca)
A veure si em quedaré de 3, ara!
Doncs a mi no em faran IA, suposo que a la SS primer intenten que sigui natural, i m'estic punxant 50IU des del 3r dia de cicle, i Ovitrelle el dia 15 de cicle. M'han fet 3 ecos i de moment tinc 3 folicles semi a punt (2 O esquerre i 1 O dret) i no m'ho han cancelat. La última eco la tindré aquest diumenge, a veure com va la cosa.
La gine diu que ens arriscarem, però ho tirem endavant. (És molt maca)
A veure si em quedaré de 3, ara!
- maia
- :: rateta

- Entrades: 158
- Membre des de: dl. ago. 28, 2006 1:46 pm
- Ubicació: Riells del Fai-Vallès Oriental
- Contacta:
PUREGON
EM VAN FER UN PRIMER CONTROL I EM VAN DIR QUE M'ACABÉS TOT EL PUREGON DE 600, 75 de dosi des de l '11 de setembre fins 18 setembre,el 19 em van fer segon control i em van receptar ovitrelle i 20 i 21 cap a IAS.Això a la pública. Ara esperant.
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |