Dubtes llistes d'espera a la seguretat social???

Tractaments, clíniques, medicaments..
Kora
:: pantera
Entrades: 882
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 4:20 pm

Dubtes llistes d'espera a la seguretat social???

EntradaAutor: Kora » dl. oct. 06, 2008 4:50 pm

Hola a totes!, soc nova en aquest foro. Us explico el meu cas per posar-vos al dia. Ara al desembre farà dos anys que ens vam posar a buscar el nen, fa un any veient que no hi havia resposta vam decidir anar a una clínica privada per veure que ens passava. Desprès de un parell de espermiogrames a la meva parella com a resultat al 50%, de fer-me una histerosalpingografia que va sortir tot bé i una analítica per veure com era la meva edat ovàrica sortint com a resultat que era com una dona de 35anys i no com una de 32 anys, ens vam recomanar fer inseminació. Després de dos inseminacions amb resultat negatiu, ens van dir de fer una tercera, però com el meu home no hi podria estar perquè havia de marxar de viatge van decidir posposar-la. Quan ens van tornar a posar vam demanar hora, quan vam arribar a la consulta del metge ens va dir que ens recomanava fer una FIV, nosaltres ens vam quedar de pedra. Total que ens vam sentir com una mica enganyats, amb sensació que ens havien marejat que ens hem gastat uns diners i encara ens hem de gastar molts més. Ara estem amb el dubte de esperar i fer-ho tot per las S.S., però m’han dit que les llistes d’espera són molt llargues, em demanat hora, però la veritat es que estic esgotada, cada mes que passa estic més deprimida i ja no sé que fer. I a tot això em dona la sensació que a la meva parella no li preocupa el tema com a mi.
Betti
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1259
Membre des de: dg. abr. 13, 2008 7:53 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Betti » dl. oct. 06, 2008 5:02 pm

Hola Kora,
benvinguda al Soc Petit! Aquí a totes ens ha passat alguna cosa o altra...

Sap greu que les IA no t'hagin anat bé.
Mira, els privats hi ha de tot, però si vols fer FIV, no et queda remei. Per la SS les llistes d'espera de FIV són de 3-4 anys i quan fas els 40 et treuen de la llista.
A més, per fer FIV primer has de fer IA per la SS i que et facin un informe que et recomani FIV, i això ja és un any, pel cap baix.
Si ja has començat per privat, doncs, és el que hi ha. Aquí al forum hi ha noies de tot Catalunya que estem en múltiples clíniques i ginecòlegs i cada una te'n pot dir la seva.
A quin gine vas, tu?

Al post de Reproducció assistida estem les que actualment ens fem RA, si t'hi vols passar, hi estàs convidada.

Això que dius de la teva parella... és complicat perquè cada casa és un món, i si ja has començat amb IA hauràs vist que és un camí llarg, dur, car i dolorós, amb alegries sí, però també amb decepcions.
Jo no ho podria fer sense el meu marit, i ell sense mi (deixant de banda que la reproducció és cosa de dos, en aquest cas), tampoc.

Molts ànims i endavant.
http://camidafrica.blogspot.com

GINA DJABA ja ets amb nosaltres!!
ESTEM JUNTS: 26 de setembre 2011
Kora
Entrades: 882
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 4:20 pm

Gràcies Betti!

EntradaAutor: Kora » dl. oct. 06, 2008 5:22 pm

Vaig anar a la Clinica Quiron amb la Dra. Mònica Aura.
Després m'han recomanat anar al IVI, però el meu home s'ha tancat en banda i diu que no es gasta un duro més, ell és sent una mica estafat. Aquest divendres tinc hora amb una gine per privat que també ho és per la S.S., és tieta d'una amiga meva que em va dir que demanes hora amb ella i li expliques el meu cas, que com a mínim seria una segona opinió.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::