DUBTÉS A L'HORA DE TRIAR UNA CLÍNICA
DUBTÉS A L'HORA DE TRIAR UNA CLÍNICA
Hola és el primer dia que escric al "foro". Jo m'he fet tres inseminacions a l'Institut Marqués de Sabadell, totes sense éxit. Ara vull pasar a la Fecundació in-vitro hi estic pensant, canviar de clínica, he mirat per internet i estic dubtant entre la IVI Barcela i la CIRH ( que pertany a la Corachan). Algú em pot aconsellar??
Evakira ha escrit:Hola maca,
jo estic a la CIRH he anat, i la primera visita han sigut molt explicits, amables i tot, han tramitat molt rapid el tema medicaments, en 2 setmanes els tinc a casa, i començo el proper mes...
de fet, per la resta encara no puc dir-te que tal, pero la Clinica Corachan es molt bona....
Que vols dir amb això dels mèdicaments? jo quan em vaig fer les tres inseminacions, els mèdicaments me'ls tenia que anar a buscar jo a la Farmacía, i anar amb el metge de capçalera perque m'ho fes passar per la S.S.
Jo tinc hora el 22 d'octubre per anar a la CIRH i a l'IVI, estic una mica sonada, vaig a les dues el mateix dia... En fi com a mínim a profitar el viatge.
Moltes gràcies
Re: DUBTÉS A L'HORA DE TRIAR UNA CLÍNICA
Hola a totes,
Nosaltres fa un any i mig que busquem una criature i res, estem fem proves a la SS i a ell l'hi a sortir que té molt pocs i poca movilitat, jo el 20 de septembre començo les meves probes a la Vall d'Hebron. El meu home s'està prendre uns sobres que es suposa que es per aumentar la qualitat i cantitat del esperma encara que el metge ens va dir que no serviria per res. Llavors jo penso que directament ens diram que ens posaran en la llista de espera per (ias), i no vui esperar, vui ser mare ja, tinc 30 anys, vui ser mare ara i no quan la SS digui.
Visc a Barcelona i no tinc ni idea de quina clinica seria la idonea per mi, per cercania i preus, suposo que preus totes rondaran el mateix, ja he vist que hi ha un apartat d'aquest tema, pero sobretot per cercania i que ho fasin bé.
Solament m'han donat referencies de Fecunmed a Granollers, que per movilitat no hi ha problema perque tenim vehicles. Jo visc a Barcelona a vuit minuts de la Vall d'Hebron, em podeu aconsejar de quina clinica podria anar´hi??
Gràcies,
Webanoia
Nosaltres fa un any i mig que busquem una criature i res, estem fem proves a la SS i a ell l'hi a sortir que té molt pocs i poca movilitat, jo el 20 de septembre començo les meves probes a la Vall d'Hebron. El meu home s'està prendre uns sobres que es suposa que es per aumentar la qualitat i cantitat del esperma encara que el metge ens va dir que no serviria per res. Llavors jo penso que directament ens diram que ens posaran en la llista de espera per (ias), i no vui esperar, vui ser mare ja, tinc 30 anys, vui ser mare ara i no quan la SS digui.
Visc a Barcelona i no tinc ni idea de quina clinica seria la idonea per mi, per cercania i preus, suposo que preus totes rondaran el mateix, ja he vist que hi ha un apartat d'aquest tema, pero sobretot per cercania i que ho fasin bé.
Solament m'han donat referencies de Fecunmed a Granollers, que per movilitat no hi ha problema perque tenim vehicles. Jo visc a Barcelona a vuit minuts de la Vall d'Hebron, em podeu aconsejar de quina clinica podria anar´hi??
Gràcies,
Webanoia
18/05/12 PUNCIÓ
03/10/12 1ª TRANFER - NEGATIVA
31/10/12 2ª TRANSFER - POSITIVA (NO EVOLUCIONA)
Si abandonas tus sueños por miedo... tus sueños te abandonarán por cobarde!!!
Webanoia. Et passo un privi!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
4IAs, 3a FIV (-)
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
webanoia ha escrit: Jo visc a Barcelona a vuit minuts de la Vall d'Hebron, em podeu aconsejar de quina clinica podria anar´hi??
Hola webanoia!
si vius a Barcelona ciutat, jo no buscaria clíniques a fora que hagis de fer desplaçaments durant el tractament per una eco de 5 min. Els que no som de Barcelona i acabem en clíniques de Barcelona, el viatge és un estres afegit. A Barcelona tens molt bones clíniques: CIRH, IVI, Dexeus, Fiv-clínic, potser són les que tenen més anomenada.
La meva recomanació és que demanis visita a 2 o 3, i et quedis amb la que et sentis millor. Compara diagnòstics, pressupostos i tria la clínica que et doni millor confiança i que et sentis a gust.
Que tinguem sort
Si vens amb mi ... No demanis un camí planer ... Ni estels d'argent ... Ni un demà ple de promeses sols .. Un poc de sort ... I que la vida ens doni un camí ... Ben llarg
Si vens amb mi ... No demanis un camí planer ... Ni estels d'argent ... Ni un demà ple de promeses sols .. Un poc de sort ... I que la vida ens doni un camí ... Ben llarg
Gràcies Medea,
Es que estaba rumiant que jo treballo a La Roca del Vallès i clar, tinc Fecunmed (Granollers) a prop, però em deia una amiga ara mateix que hi han proves que logicament no vindre a treballar i seria una lata vindre a Granollers, que m'aconselles a prop de casa ó a prop del treball pero tot el procediment??
Gràcies un altre cop.
Webanoia
Es que estaba rumiant que jo treballo a La Roca del Vallès i clar, tinc Fecunmed (Granollers) a prop, però em deia una amiga ara mateix que hi han proves que logicament no vindre a treballar i seria una lata vindre a Granollers, que m'aconselles a prop de casa ó a prop del treball pero tot el procediment??
Gràcies un altre cop.
Webanoia
18/05/12 PUNCIÓ
Hola a totes!
Casi, jo ara estic començant amb el CIRH i la veritat és que estic molt contenta. La meva decisió d'una clínica va ser fàcil, és l'única que m'entra per mutua, així que havia de ser aquesta, però realment a la primera visita t'ho expliquen tot molt bé i clar.
Com t'han dit, ells mateixos s'encarreguen de preparar-te els papers per demanar la medicació i en el meu cas, malgrat que m'entren 2 IAs i una FIV, van ser molt clars i em van dir que no perdés el temps amb les IAs, que pel meu cas, no serviria de res i que anés directament a FIV.... això també ho vaig valorar molt, perquè moltes clíniques fan negoci (no dic que aquest no en faci) però almenys van ser clars i no em van fer entre cometes perdre amb temps amb les IAs.
Que tinguis sort!
Casi, jo ara estic començant amb el CIRH i la veritat és que estic molt contenta. La meva decisió d'una clínica va ser fàcil, és l'única que m'entra per mutua, així que havia de ser aquesta, però realment a la primera visita t'ho expliquen tot molt bé i clar.
Com t'han dit, ells mateixos s'encarreguen de preparar-te els papers per demanar la medicació i en el meu cas, malgrat que m'entren 2 IAs i una FIV, van ser molt clars i em van dir que no perdés el temps amb les IAs, que pel meu cas, no serviria de res i que anés directament a FIV.... això també ho vaig valorar molt, perquè moltes clíniques fan negoci (no dic que aquest no en faci) però almenys van ser clars i no em van fer entre cometes perdre amb temps amb les IAs.
Que tinguis sort!
Cada pasa que fem, és una de menys cap al nostre objectiu. SEMPRE ENDAVANT!
Setembre'11 - Directament a FIV-ICSI
Novembre'11 - punció, transfer cancelada per hiperestimulació.
Decembre'11 - transfer de 2 congelats. Beta + i als dos dies beta confirma bioquímic.
Gener'12 - transfer de 2 congelats. Beta -
Setembre'11 - Directament a FIV-ICSI
Novembre'11 - punció, transfer cancelada per hiperestimulació.
Decembre'11 - transfer de 2 congelats. Beta + i als dos dies beta confirma bioquímic.
Gener'12 - transfer de 2 congelats. Beta -
Jo faria com diu la Medea. Mira, jo vaig anar a la Marquès perquè m'entrava per mútua, però a Fecunmed em van fer un tractament específic per a mi (tinc endometriosi) i tot i que ens va fer mandra perquè era més llarg i tot, en vam quedar convençuts (i això que a sobre ens surt més cara). O sigui que mira... com diu la Medea, tria la que et doni bon rotllo. Garanties no n'hi ha en això, però com a mínim t'has de sentir ben tractada i que miren per tu.
Sort!
Sort!
Hola a totes,
Al final ahir vaig enviar un e-mail a dos cliniques, Fecunmed (Granollers) i a IVI Barcelona, aniré a demanar pressupostos i a veure quina em dona millor sensació, jaja.
Ara a la primera visita, encara que sigui per demanar informació i pressupostos també cobraran no?? i ens faran proves i tot??
A veure quan triguen en trucar-me perque tinc moltes ganes de començar amb el tractament, igualment jo seguiré amb les proves a la SS, el día 23 tinc que anar-hi a la Vall d'Hebron a fer-me proves.
Webanoia
Al final ahir vaig enviar un e-mail a dos cliniques, Fecunmed (Granollers) i a IVI Barcelona, aniré a demanar pressupostos i a veure quina em dona millor sensació, jaja.
Ara a la primera visita, encara que sigui per demanar informació i pressupostos també cobraran no?? i ens faran proves i tot??
A veure quan triguen en trucar-me perque tinc moltes ganes de començar amb el tractament, igualment jo seguiré amb les proves a la SS, el día 23 tinc que anar-hi a la Vall d'Hebron a fer-me proves.
Webanoia
18/05/12 PUNCIÓ
Hola noies!!
Jo m'he apuntat a la S.S. ... ja porto més d'any i mig buscant...
Però clar, amb aquestes superllistes d'espera cada vegada em plantejo més la privada.
Jo tinc Fiatc pràcticament desde que tinc us de raó, i no em cobreix cap FIV (pel que jo tinc amb les IA's no tinc moltes posibilitats), desprès de tota la vida pagan...una vergonya...
Noarel, quina és la teva mutua que pots fer-te el tractament per CIRH?? la ginecòloga de la S.S. m'ha recomenat aquesta clínica...diu que calitat-preu es molt bona...
I també voldría sapiguer quan s'acostuma a pagar per una primera visita a les mutues privades si us plau..
Gràcies!!
Jo m'he apuntat a la S.S. ... ja porto més d'any i mig buscant...
Però clar, amb aquestes superllistes d'espera cada vegada em plantejo més la privada.
Jo tinc Fiatc pràcticament desde que tinc us de raó, i no em cobreix cap FIV (pel que jo tinc amb les IA's no tinc moltes posibilitats), desprès de tota la vida pagan...una vergonya...
Noarel, quina és la teva mutua que pots fer-te el tractament per CIRH?? la ginecòloga de la S.S. m'ha recomenat aquesta clínica...diu que calitat-preu es molt bona...
I també voldría sapiguer quan s'acostuma a pagar per una primera visita a les mutues privades si us plau..
Gràcies!!
Holaa a totes,
Avui he tingut la primera visita a fecunmed. M'han donat una llista de proves
que m' haig de fer, pero jo pensaba que ho feien ells mateixos i m'han enviat a la securetat social. Això es normal?? Ho fan totes les privades??
Segurament ho fasi amb ells però volia estar segura.
Gràcies.
Webanoia
que m' haig de fer, pero jo pensaba que ho feien ells mateixos i m'han enviat a la securetat social. Això es normal?? Ho fan totes les privades??
Gràcies.
Webanoia
18/05/12 PUNCIÓ
webanoia, a la meva clínica fan igual: si vols, et pots fer les proves amb ells (i pagar-les força cares) però si tens mútua, et recomanen que l'aprofitis!! I si no tens mútua, però vols anar per la SS (encara que triguis més) doncs cap problema.
No, ells m'han dit directament que no ho feien, son uns analisis de sang de tots dos, i han de mirar fsh, testosterona, hepatitis, etc etc clar m'han dit que ells no tenien eqipació per fer això, suposo que serà normal. I mutua no tenim.
18/05/12 PUNCIÓ
webanoia ha escrit:Holaa a totes,
Gràcies.
Webanoia
Jo a les clíniqes q he anat m'han fet el mateix.... FecunMed, Dexeus i IVI...... jo m'he passat per la Mutua..... però et dic q hi han moltes noies q ho han fet per la SS.....
Ptnets!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
4IAs, 3a FIV (-)
Segurament es una pregunta "xorra". Però no em diran res en la seguretat social de fer el tractament a la privada i també per la seguretat social no?? Perque clar, la semana vinent tinc
hora amb el metge de capçalera i em preguntarà perquè vui fer-me aquest analisis. I demà tinc la primera visita a a Vall d'hebron i segurament em demanaran els mateixos analisis, jajaja.
Webanoia
hora amb el metge de capçalera i em preguntarà perquè vui fer-me aquest analisis. I demà tinc la primera visita a a Vall d'hebron i segurament em demanaran els mateixos analisis, jajaja.
Webanoia
18/05/12 PUNCIÓ
webanoia ha escrit:Holaa a totes,
Gràcies.
Webanoia
Hola webanoia, jo tinc mútua i m'ho vaig fer tot per mútua menys el cariotip que no m'entrava. La meva parella s'ho va fer per la SS però el cariotip també se'l va fer pagant perquè per la SS no li feien.
Jo m´ho he fet a la Teknon i estic molt contenta. Per sort, totes les proves i analítiques (inclús cariotip) m´han anat entrant per la mútua. Tenen un departament de reproducció assistida molt bó, amb uns biòlegs que t´expliquen tot el procés perfectament i l´hospital de dia on et tenen tant el dia de la punció com el de la transfer ( si feu FIV) està molt bé.
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |