arrecades
arrecades
Alguna heu tingut el bebe en el hospital general de catalunya?
Voldria saber com funciona el tema de les arrecades, el preu i si les has de portar tu o millor posar-li les de l'hospital.
gràcies
Voldria saber com funciona el tema de les arrecades, el preu i si les has de portar tu o millor posar-li les de l'hospital.
gràcies
- carbassona
- :: girafa

- Entrades: 2809
- Membre des de: ds. des. 15, 2007 7:12 pm
els preus que aneu dient em semblen bastant raonables, es que havia llegit en algun post que et cobraven sobre uns 120 euros!!
Codi: Selecciona’ls tots
a mi em cobren 60 euros, arrecades incloses (no les puc portar jo de casa)
la cosa últimament ha canviat molt i a molts hospitals públics ja no te les volen posar i als privats fan pagar (a les farmàcies i demés tb costa q te les vulguin posar)
la cosa últimament ha canviat molt i a molts hospitals públics ja no te les volen posar i als privats fan pagar (a les farmàcies i demés tb costa q te les vulguin posar)

M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma

Lyly ha escrit:L'Aina va neixer fa 4 anys a l'Hospital de Granollersi no em van cobrar res de posar-li les arrecades (eren d'aquestes de pistola que s'han de portar 1 mes)
Doncs ara ja no les posen, i la feina que vaig tenir per trobar algun lloc on me li volguessin posar les arracades a la nena.
Al final, a una farmàcia on em va dir que fins als dos mesos res de res, però plorant una mica les hi van posar amb una mica menys d'un mes.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

i no em van cobrar res de posar-li les arrecades (eren d'aquestes de pistola que s'han de portar 1 mes)