Al matí no mama

Tria el pit o el biberó.

portagambas
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dc. gen. 09, 2008 4:28 pm

Al matí no mama

EntradaAutor: portagambas » dv. set. 26, 2008 9:26 am

--
portagambas l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 08, 2008 1:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
madrona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: madrona » dv. set. 26, 2008 9:39 am

Hola
Tranquila perquè el teu nen sap el que encesista. Si durant la nit va prenent pit és normal que després al matí no tingui gana durant 6 hores. de fet, això és el que hauria de fer durant la nit.
Oi que tú no et despertes a la nit per fer-te un entrepà?
Pre l'edat que té, ja és normal el que fa. Quan siguis amb ell oferix-li el pit cada vegada que ho demani, o quan tú creguis que li ve de gust. Però si va bé de pes i està content no et preocupis més.
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dv. set. 26, 2008 12:38 pm

Ei portagambes no et matxaquis!! Jo crec que el teu subsconscient t'ha permés oblidar-te de la toma del matí perquè sap que el teu nen no la faria, sinó mai de la vida t'haguessis oblidat :ok: :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
DALMI
:: granota
:: granota
Entrades: 213
Membre des de: dl. set. 03, 2007 9:04 am

EntradaAutor: DALMI » dv. set. 26, 2008 3:37 pm

Hola!

No sé si t'has llegit "un regalo para toda la vida" però en Carlos González explica que hi ha nens que de vegades "inverteixen" les tomes. T'explico, si la mare treballa, moltes vegades mengen menys de dia i ho recuperen mamant a la nit, aprofitant que hi ha la mare. Segurament és el que t'està passant, la teva nena aprofita a la nit que estàs tu per atipar-se i llavors al matí té menys gana perquè ja ha menjat a la nit. Jo de tu no m'amoïnaria, ells saben molt bé el que els fa falta. Oi que si les 6 hores que dius que està sense menjar les fes a la nit ja no ho trobaries tan estrany? Doncs no pateixis, si va guanyant pes bé, és que ja sap lo que li cal, i el que vol és la lleteta de la seva mama!!!!
G. 07/06/2007
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
portagambas
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dc. gen. 09, 2008 4:28 pm

EntradaAutor: portagambas » ds. set. 27, 2008 8:18 pm

--

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::