Per totes les que hem tingut cesaries i volem un part natura

Experiències i pors del moment més desitjat.

merisc
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2715
Membre des de: dg. jul. 15, 2007 7:18 pm

Per totes les que hem tingut cesaries i volem un part natura

EntradaAutor: merisc » ds. set. 13, 2008 10:00 pm

Mireu aquest video, m'ha fet pensar molt. Algunes ja m'enteneu.

http://www.onetruemedia.com/shared?p=63 ... m=text_url
Imatge

Imatge
Imatge
anita_bcn
:: pantera
:: pantera
Entrades: 881
Membre des de: dt. set. 04, 2007 6:03 pm
Contacta:

EntradaAutor: anita_bcn » dg. set. 14, 2008 7:40 am

Te entiendo perfectamente, a mí no me quedó otro remedio que la cesarea porque Paula era muy chiquitina y hubiera sufrido mucho con el parto, aunque pasé dolores de parto igual (cagada de ellos), pero ya me adviertieron que si tenía mas, probablemente fuera también cesarea porque el cuerpo se acostumbra. Yo no lo veo claro,porqur a mí me la tuvieron que hacer por x motivos, pero cuando entré a quirófano, entré dilatada de 5 cm. así que no veo yo donde está acostumbrado mi cuerpo.
ImatgeImatge

Imatge

Imatge
lereika76
:: zebra
Entrades: 1434
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 9:03 am

EntradaAutor: lereika76 » dg. set. 14, 2008 11:01 pm

Uff!! nena m'has fet plorar!!! Jo tb he estat víctima d'una cesàrea inne- cesaria i em sento tan malament per no haver pogut fer res per remediar-ho. Espero em serveixi d'experiència i a la propera pugui parir al meu fill!!!
Imatge
Imatge

Imatge

Imatge
MA_GEM
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dl. ago. 18, 2008 12:51 pm
Ubicació: Vallirana (Barcelona)
Contacta:

EntradaAutor: MA_GEM » dl. set. 15, 2008 9:26 pm

Jo vaig tenir el primer fill per cesarea, despres d'un embaraç molt estressant, per temes d'embaraç i externs, a la setmana 38 hem van confirmar que el Pol tenia les cames molt, molt curtes i el cap molt gran. No podia ser enanisme perque hem vaig haver de fer la amnio, pero que no era la evolucio "normal". Que el nen tenia el pes i la maduresa correctes, que hem quedava molt per parir i que amb aquell cap dificilment podria ser un part vaginal. Que si voliem ens feien una cesaria programada i sortiem de dubtes. Que un pediatra estaria pendent del nen desdel seu neixement ....
Ens van convençer, al final un error ecogràfic, el Pol perfecte, jo una cicatriu horrible que m'ha impedit quedarme embaraçada durant 2 anys i mig fins que m'he fet acupuntura i bingo esperem una nena que neixera a l'abril per part natural hospitalari si podem evitar una cessaria.
haig de dir que el meu marit va estar amb mi al quirofan, que li va tallar el cordo umbilical i que jo li vaig poguer fer un peto abans que el netegesin
Pero si ouc ho evitaré, tot i que en el seu moment pensava que feia el millor, tenia una mare acollonida no era el millor per el POL.
Flama
:: lleona
Entrades: 998
Membre des de: dc. set. 17, 2008 12:13 pm

EntradaAutor: Flama » dv. set. 19, 2008 10:03 am

uff, quin fart de plorar!! Jo ho entenc perfectament, el meu primer part va ser per cesarea i ara pel segon no em penso deixar enganyar ni entabanar per ningú. NO vull ser víctima d'una altra cesarea innecesaria!

Petons
Beatrizgm
Entrades: 1439
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:50 am
Contacta:

EntradaAutor: Beatrizgm » dv. set. 19, 2008 6:40 pm

Hola! Jo soc primerenca però m'ha cridat l'atenció aquest post, ja que m'agradaria que el meu primer part fos natural.
No he aconseguit convercer a la meva parella (i en el fons a mi mateix tampoc) perquè sigui a casa però esperem poguer-ho fer lo mes natural possible a la Maternitat de BCN acollint-nos al "Protocol de part natural" de la generalitat.

Encara que tenim les coses clares si ens diuen que si es natural la nostra filla tindrà problemes se que ens agafarà por i farem cas dels metges.

Es possible distingir quan ens volen fer una cesària innecessaria? Quins consells ens doneu perquè no ens enganyin?

Per una altre banda, buscant info de parts naturals he trobat aquestes conferencies que pel que dieu segurament us interessen:

"Parir renaciendo" Para mujeres que nacieron por cesárea o parto inducido o, que tuvieron su primer parto por cesárea y sueñan con un parto vaginal

taller de 16 h, sábado 18 y domingo 19 de Octubre de 10 a 14 y de 16 a 20 h.

Teléfono de contacto 93 408 41 94, TM 666 28 28 53

Imparte : Ángeles Hinojosa
ImatgeImatge

ImatgeImatge

*********Ja estem maquetant el recull de contes per a hospitals infantils
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=25&t=15332&start=0*********
candela15
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dc. set. 10, 2008 11:14 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: candela15 » ds. set. 20, 2008 7:19 pm

Hola,

us entenc a totes, però estic en desacord en algunes coses. No crec que totes les cessàries que heu comentat hagin estat innecessaries.
Jo he tingut dos fills i els dos han estat cessaries, l'unic que em fa una mica de pal és que per desgràcia el meu primer nen va neixer amb una cardiopatia i no el tenim entre nosaltres, i tot just ara, quan fa dos anys d'aquella terrible experiència he tingut la meva nena, per sort molt sana.
En els dos casos es va intentar que fos part vaginal, però arribat un punt, tot i que vaig dilatar del tot, els dos cops ha passat el mateix, que en compte d'anar cap avall, els nens van cap amunt. En casos normals es poden intentar fer maniobres i forçar el part però els metges, jo crec que amb bon criteri, no van voler fer patir més les criatures. El primer cas per la cardiopatia del nen i el segon perque no volien arriscar ja que la nena va començar a fer alguna bradicardia.
Si vull tenir mes fills. segur que serà una altra cessaria, però no em sento frustrada, ni molt menys per no haver tingut part vaginal, em sento una marassa perque la meva nena està amb mi i això és el que importa.

Gràcies per llegir-me i que consti que us entenc a totes, però no tot és blanc o negre.
ImatgeImatge
Flama

EntradaAutor: Flama » ds. set. 20, 2008 10:03 pm

jo la meva la considero innecessària perquè la ginecòloga tenia molta pressa. Venia cada hora a emprenyar i amb amenaces de que sino dilatava em farien cesarea. Evidentment, sota tanta pressió el coll d'uter no va acabar de fer la seva feina i la meva filla no podia sortir. Després d'estar més de 10 hores estirada en una camilla, sense poder-me moure, sense prendre cap liquid, sondada per fer pipi i motoritzada vaginalment, evidentment el meu cos no va reaccionar. Potser si m'haguessin deixat tranquil.la, sense amenaces i amb llibertat de mobilitat qui sap, jo estava dilatada, però...
Cada part és una història i és cert que no es pot generalitzar cap dels casos.
carlaa
Entrades: 165
Membre des de: ds. feb. 10, 2007 3:55 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: carlaa » dt. nov. 04, 2008 4:10 am

Doncs jo vaig patir una innecesaria per adaptar-me a l´agenda de la gine, i despres de molt informar-me, no confio gens en els metges i algunes comadrones. Van per feina i no pel que es millor pel nen o la mare... ara conec moltissimes histories que es d´al.lucinar com ens prenen el pel (a mi la primera ) per poder fer el que mes els interessa.
Jo vaig estar,, i estic, molt tocada per la meva cesaria, pero gracies al foro apoyocesarias.com ho estic asumint i ara ja puc parlar del qeu va succeïr. Si no esteu bé arran de la cesaria o un part vaginal, aquest foro ajuda moltissim
montse
NURIUS
:: conillet
:: conillet
Entrades: 379
Membre des de: dj. oct. 02, 2008 11:24 am

EntradaAutor: NURIUS » dt. nov. 04, 2008 9:42 pm

Jo penso una mica com la Candela.
No se, potser esteu parlant de clíniques privades, però a mi em sembla que a la pública s'ho pensen moooolt abans no fan una cesàrea....... :-:)
Flama

EntradaAutor: Flama » ds. nov. 08, 2008 12:25 pm

jo vaig parir a un hospital públic, concretament a Vall d'Hebron i allà van per feina. Treuen els nens com els xoriços a les fàbriques d'embutits!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::