induccio al part

Experiències i pors del moment més desitjat.

Avatar de l’usuari
aquaticas
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. set. 16, 2007 1:43 pm

induccio al part

EntradaAutor: aquaticas » dv. set. 19, 2008 5:29 pm

hola , el dilluns si no pasa res abans m´indueixen el part, porto un nen petit i aixo diu la gine que es positiu, m´han parlat que primer em posaran un gel per estovar el coll i despres l´oxitocina per dilatar

tinc una sensacio estranya per una part contenta perque ja tinc ganes i se que el dilluns agafare les bossetes i tranquilets anirem cap alla pero per una altre part em sap greu perdre´m aquella situacio de por alegria que tinc contraccions corre mig amb torpesa mig amb por cap a l´hospital

l´altre cosa es que em fa por que acabi sent cesarea , que no dilati be que el nen no baixi be i que acabi en cesarea

Alguna de vosaltres m´enten l´hi ha pasat algo similar?
Imatge[img][url=http://lilypie.com][img]http://lmtm.lilypie.com/z9b6p1.png[/img]<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lmtm.lilypie.com/HN1xp1.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie Maternity tickers" /></a>
Avatar de l’usuari
Viatgera72
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 312
Membre des de: dj. des. 06, 2007 12:43 pm

EntradaAutor: Viatgera72 » dv. set. 19, 2008 6:42 pm

Si el teu metge diu que ha de ser així serà per algun motiu no?

Jo també volia un part el més natural possible i vaig trencar aigues abans de tenir ni mitja contracció ni un centímetre de dilatació...així que vaig estar toooota una nit esperant: des de les 6 de la tarda, primer amb dolorets aguantables i després a partir de les 4 del matí amb dolors forts però sense dilatar (2 cms en tota la nit).Així que sobre les 10 del matí, agotada dels dolors i sense haver dormit gens em van oferir posar-me l'oxitocina i l'epidural, donat que no avançava gens i a les 13'15 tenia a la Mariona als braços. Crec que vaig tenir sort de que estava encaixada molt avall i amb dos espentes va estar fora tot i que va ser un part de dretes o d'esquerres?? Vaja del costat que no tocava i que diuen que costa una mica més.

Tranquilitza't, que no et perds res amb les corredisses, només l'anècdota ( a mi la meva mare i el meu company em deien: estàs segura que són les aigues???) Tot i que m'hagués agradat més anar dilatant a poc a poc a casa i anar quan toqués.....crec que no ho podem triar, no et sembla?

Molta sort i recorda que el més important és que arribi de la manera que sigui, amb salut i que aviat el tindràs al braç!!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Trinity
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1582
Membre des de: dg. des. 17, 2006 10:01 pm
Contacta:

EntradaAutor: Trinity » dv. set. 19, 2008 7:30 pm

Aquaticas com t´entenc, tinc la mateixa por que tu... que el meu nen no decideixi surtir abans de la visita a la gine, i com em va dir hem quedi allà per fer-me l´inducciò i que aquesta no vagi bé i acavi en cessarea...

Quina por que tinc, mare de deu... passar de un part natural a una possible cessarea...

Petonets... i esperem que Maiol decideixi surtir diumenge!!!!!!!
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
patri
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 311
Membre des de: dj. nov. 22, 2007 9:15 pm

EntradaAutor: patri » dv. set. 19, 2008 8:13 pm

Hola noietes!!!!!

No us preocupeu. Entenc que la cosa va com voldrieu, però, no és negatiu. Si el metge aconsella la inducció, segur que és per un bé.

La meva experiència amb la inducció va ser molt bona. És preveia cesarea, no obstant, a última hora vaig encaixar la petita...unes empentetes més i...ja la tenia al meu pit.
Penso que la clau, és anar traquil.la. No us preocupeu. Penseu que aviat tindreu els vostres bebitos i això és molt emocionant.

Un petonet i us desitjo una inducció curteta.
<a><img src="http://b2.lilypie.com/VjqOp1.png" alt="Lilypie 2nd Birthday Ticker" border="0"></a>
Avatar de l’usuari
betzi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 608
Membre des de: dt. maig 08, 2007 11:28 am

EntradaAutor: betzi » dv. set. 19, 2008 8:20 pm

HOla wapesssssss :-()) :-()) feia temps que no entrava ja que la peque absorbeix moltissim i entre la feina i una cosa i l´altra no ho fas mai......
Aquaticas enhorabonaaa per l´embaràs !! Trinity más de lo mismo ejejejee...Tinc una nena de 6 mesos i e meu part va ser induit...vaig ingresar un dimarts a les 8.30 em van donar l´habitació i a les 9 ja tenia la comadrona allí fent-me una analitica i posant-me el gotero..me van comentar que era Oxitocina i despres com un suero ...total que portava 2 .(et van posant les corretges i fent tactes per veure si vas dilatant o no ,cada hora i mitja venien a fer una visita ......)Jo no dilatava vaig passar tot el mati fins les 3 de la tarde canviant bosetes i anar ficant oxcitocina....com k no em posava de part a les 3.15 me van trencar la bossa a partir d´alli van comensar les contraccions,i seguia sense dilatar...finalment a les 7 vaig dilatar a 7,5 i vam anar rapid a quirofan,allí hem van posar l´epidural i despres de 3 hores empenyen i tal...va sortir la nena amb ventosa .(que sigui induit no te pq ser cessaria) ...tranquiles i molta valentia !!!!! a Les 10 de la nit va nèixer l´Alèxia ....normalment els metges sempre esperen com a ultim recurs fer cessaria almenys el meu gine!!! va ser pesadet tot el dia però estas molt ben cuidada pels metges...!!!
Animsssss que aviatr tindreu als vostres peques !! smuakssssssssss <:-< <:-<
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Corda
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dj. oct. 12, 2006 9:35 pm

EntradaAutor: Corda » dv. set. 19, 2008 8:25 pm

Hola!!
No et preocupis, a mi també em van induir el part i em preucopava la idea de que després de potinejar-me tot el dia acabés amb cesarea, però no, tot va ser molt ràpid i perfecte. Ja veureu que tot va la mar de bé!!!
Avatar de l’usuari
Carme74
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Carme74 » dv. set. 19, 2008 9:05 pm

El meu primer part va ser induït i va anar molt bé. Si que et perds l'emoció de no saber quan passarà, però alhora, tens temps de moltes coses... De tenir-ho tot apunt sense oblits, d'anar ben depiladeta, haver anat a la perruqueria el dia abans (Que un cop neix el nen ho tens clar!!), o fins i tot anar a sopar fora amb el teu home en una vetllada per recordar.
I si vols anar preparant la cosa, ja saps... Fer l'amor cada dia, endreça els armaris de baix de la cuina ( a la gatzoneta!) i ves a caminar durant una bona estona.
Ànims que ja arriba el gran moment!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Lydia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 908
Membre des de: dg. oct. 14, 2007 9:29 pm

EntradaAutor: Lydia » ds. set. 20, 2008 8:42 am

Els meus dos parts van ser induits, i en cap dels dos casos van acabar en cesaria, la primera amb epidural (tot sobre rodes) pero amb forceps, i el segon (per forces alienes a la meva voluntat) va ser sense epidural i totalment natural, ni forceps ni res de res, i aixo que venia posat malament i em deien que era la segona pitjor posicio per tenir un part natural... o sigui que ja veus que no tots els parts induits acaben en cesaria, vale guapa? Sort!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
aquaticas
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. set. 16, 2007 1:43 pm

EntradaAutor: aquaticas » ds. set. 20, 2008 1:01 pm

gracies noies les vostres experiencies ajuden no pareu de compartir-les que feu agafar molta força
l´altre cosa que em fa por es aquest instrumental horrrorros que es els forceps espero que no ho necessiti
Imatge[img][url=http://lilypie.com][img]http://lmtm.lilypie.com/z9b6p1.png[/img]<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lmtm.lilypie.com/HN1xp1.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie Maternity tickers" /></a>
Avatar de l’usuari
Carme74
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Carme74 » ds. set. 20, 2008 1:28 pm

Hola!
I com et trobes avui? Pensa que encara queda toto avui i demà perquè potser vagis de part de manera natural.
Apa Aquaticas, a fer flexions!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Trinity
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1582
Membre des de: dg. des. 17, 2006 10:01 pm
Contacta:

EntradaAutor: Trinity » ds. set. 20, 2008 1:49 pm

Aquaticas, vinga arrib els anims... que tu saps que et quedan com a molt 48 hores per tindre el Maiol... jo espero que decideixi sortir per si sol abans de dimarts que tinc visita i haig d´anar amb la motxila preparada per si de cas... i quan ho penso m´entra una por...
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
aquaticas
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. set. 16, 2007 1:43 pm

EntradaAutor: aquaticas » ds. set. 20, 2008 4:57 pm

doncs jo tinc tant clar que per mi sola no ho ser fer, es que no em noto res com si estigues de 6 mesos, vaja hauria de ser un miracle hi us faria la ola a totes pero jo em veig el dilluns a fer-ho artificialment
Imatge[img][url=http://lilypie.com][img]http://lmtm.lilypie.com/z9b6p1.png[/img]<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lmtm.lilypie.com/HN1xp1.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie Maternity tickers" /></a>
Avatar de l’usuari
xeli
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. juny 20, 2007 3:52 pm

EntradaAutor: xeli » ds. set. 20, 2008 5:16 pm

hola guapa
no et preocupis, tot amira molt be!!!!!!!!!!!
el meu va ser induit, jo en tot l'embaraç ni una sola contraccio, suposo que alguna pero tan fluixa que ni la notava, jajaja. vaig ingressa al'hospital un dilllurns a les 1o del mati i fins ales 14h no hem van ficar una cosa que era com un tampacs i llavors hm van dir que tranquila cap a monitors, pero res de contraccions!!! llavors ales 16h cap a l'habitacio a espera. fins ales 5 no hem van venir les contracions una mica fortes i a les 18h cap amonitars perque no podia aguantar mes. hem van ficar el goteo i rapit vaig demanr la epidural dilatada de 6cm, el temps de anar a quirofan a ficar-me la epidural recordan que estava de 6cm encara. hem fiquen la epidural hem fan un tacte i ja estava de 10cm , llavors a empenyer dos o tres vegades i el nen ja estava fora a les 19:45. tot molt depresa, la epidural nomes hem va fer efecte pels punts. tot molt depresa pero molt emocionant.
un peto guap i anims!!!!!!!!!! tot anira molt be
insulimax
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dt. juny 17, 2008 10:46 am

EntradaAutor: insulimax » dg. set. 21, 2008 10:42 am

Hola....

No et preocupis, segur que anira molt be.... A mi em van induir el part amb propes que es un medicament que es com una especie de tampax, un cordill que et fiquen i serveix per esborrar el coll del uter... Jo amb aixo ja vaig tenir prou... No em va fer cap falta l'oxitocina i vaig començar el proces a les 12 del mati i el meu nen va neixer a les 5 de la tarda... :). A mes en una hora aproximadament vaig dilatar de 2 cms a 8 cms... pero quina hora... crec que mig vaig perdre la conciencia i tot perque no m'enrecordo gaire... pero tothom em diu que aixo es magnific tan poca estona per dilatar... Aixi que espero que siguis com jo i en un tre i no res tot acabi i tinguis la teva criatura... I no et preocupis per la sensacio de no tenir un part iniciat naturalment perque una vegada comencen les contraccions ja es un part com el de totes....
Avatar de l’usuari
aquaticas
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. set. 16, 2007 1:43 pm

EntradaAutor: aquaticas » dg. set. 21, 2008 1:18 pm

carai quines bones experiencies heu tingut totes , firmaria ja per tenir el mateis part que qualsevol de vosaltres, aixo anima molt
Imatge[img][url=http://lilypie.com][img]http://lmtm.lilypie.com/z9b6p1.png[/img]<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lmtm.lilypie.com/HN1xp1.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie Maternity tickers" /></a>
Avatar de l’usuari
D.J.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1631
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 1:26 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: D.J. » dg. set. 21, 2008 3:48 pm

Yo el momento nervios y sorpresa si que lo tube un mes antes,me puse de parto sin enterarme,o sea no notaba las contracciones,menos mal que me lo consiguieron parar a tiempo,la gine me programo el parto porque llevaba tooooodo ese mes dilatada de 4cm,no notaba las contracciones y tenia lo del streptococos ese creo quese llamaba asi,penso que mejor programarlo que no que no llegase al hospital y encima la niña pillase lo del strepto,asi que nos fuimos mas felices ese dia.
Me pusieron la oxcitocina a las 9,la bolsa me la rompieron al poco y a las 12.30 ya me estaban bajando para ponerme la epidural y empezar con los empujones,Maia nacio a las 15,20 y hubiese nacido a la una si no hubiera sido porque Maia le dio por subirse y yo soy estrecha de caderas,al final fue con forceps,pero no paso nada y fue muy bien,rapido con media hora de dolores soportables,con mucho cachondeo y risas.
Vamos que yo por mi el siguiente que sea igual :ok:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
betzi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 608
Membre des de: dt. maig 08, 2007 11:28 am

EntradaAutor: betzi » dv. set. 26, 2008 10:53 am

Ja ha tingut el peque l´AQUATICAS????????????? swe sap alguna cosa??? bye bye <:-< :-)(-:
ImatgeImatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::